Ingûh schreef: [..] Heb je die wedstrijd tegen Duitsland gezien? Er stonden ongeveer 9 Letten permanent in de 16-meter, de spitsen op 30 m van het eigen doel... Probeer daar maar eens door te komen. Mijn voorspelling: 0-0

Klopt, maar dat was toen de Letten nog geen belang hebben, nu kunnen ze zelfs nog door. Daar gaan zelfs Letten voor knokken, en zo mogelijk aanvallend voor spelen!

Vriend Niels

zo ken ik er ook nog wel één....

trouwens allemaal even stemmen

Hey mensen met al die voetbalwedstrijden die voorzien worden van het (on)nodige commentaar is het ook handig wat voor gezicht je nou bij die mensen moet hebben. Hier staan ze:

http://www.nos.nl/studiosport/wieiswie/ ... index.html

Je kunt ook nog de verslaggevers bekijken. Maar das wel grappig, want Bert Maalderink heeft toch echt een jongensstemmtje (als het geen meisjesstem is) maar die kerel ziet er redelijk oud uit. Hij is trouwens ook al 41!

dit is dus die laffe Bert M. die elke persconferentie en interview met de bondscoach of spelers e.d. verpest door die iritante houding van hem en dat vervelende

Allemensen, als je zegt dat Pietje Bell al de grootste invloed heeft gehad op je carriere...

Maar toch is het een vertrouwde en fijne stem van hem om naar te luisteren :shock:

Eigenlijk moet er een nieuw Topic komen, want Nederland heeft de wedstrijd van Duitsland toch echt al een week geleden gespeelt.!!!

bertje verpest die persconferenties niet, dat doet dick, die op dit moment geniet van zn laatste dagen als bondscoach...

Nou die edgar Davids lustte er ook wel pap van zeg. Allemachtig. Wat een 8)

Vriend Niels

Davids is redelijk contactgestoord en hij heeft ook een broertje dood aan de pers. Maar die persconferentie met van Hanegem was wel schitterend. Vooral de vraag wat hij gaat doen als Advocaat bij een 2-1 voorsprong op de Letten weer Robben wil gaan wisselen: 'dan sla ik hem neer'...

Völler stapt op bij Duitsland 24-06-'04

Rudi Völler is opgestapt als bondscoach van Duitsland. Tijdens een persconferentie, een dag na de vroegtijdige uitschakeling op het EK in Portugal, maakte de 44-jarige trainer zijn ontslag openbaar.

Völler begon in 2000 als bondscoach van 'die Mannschaft'. Hij volgde destijds Erich Ribbeck op. Onder Ribbeck was Duitsland ook in de groepsfase van het EK uitgeschakeld. Met Völler bereikte Duitsland wel de finale van de WK, die in 2002 verloren ging tegen Brazilië.

De oud-international vindt het tijd voor frisse wind. "Er moet iemand met de geloofwaardigheid, die ik in 2000 in mijn beginperiode ook had, aangesteld worden. Die kan de komende twee jaar naar het WK toewerken", zei Völler, die een contract had tot het WK van 2006 in Duitsland. "Ik had graag doorgewild, maar ik sleep deze uitschakeling met me mee. Dat is niet goed in aanloop naar het WK."

Als mogelijke opvolgers circuleren de namen van Otto Rehhagel, nu bondscoach van Griekenland, en Otmar Hitzfeld, ex-trainer van Bayern München.