krakrak schreef: maar waarschijnlijk speelt advocaat toch 4-4-2 met vd vaart achter v nistelrooy

Volgens mij gaat advocaat voetballen, met een soort van 4-5-1, waarbij er 3 erg aanvallend ingestelde middenvelders bij zitten (vd Vaart/ vd Meijde en (helaas) Zenden).

dat is toch gewoon 4-4-2 met vd vaart als schaduwspits? laffe haas is advocaat

euro2004.com komt met de volgende opstelling, alhoewel wellicht achterhaald, geniet deze wel mijn voorkeur:

krakrak schreef: dat is toch gewoon 4-4-2 met vd vaart als schaduwspits? laffe haas is advocaat

Zijn bijnaam moet idd maar is veranderd worden, vanaf nu is het niet De Generaal, maar....... (iemand een idee?)

das ook mijn opstelling, zo moet et gebeuren. alleen zou'k sneijder en davids omdraaien, kwestie van details...

en robben moet in de basis natuurlijk

en heitinga in plaats van reiziger, zodat we een opkomende vleugelverdediger hebben, omdat die Duitsers toch maar met 1 spits spelen.

Als er nog mensen zijn die zin hebben straks te voetballen, 16:00 op het veldje bij de Saffier

lijkt me fijn! Ik ben Makaay, ik heb gezegd!

Kiffen schreef: lijkt me fijn! Ik ben Makaay, ik heb gezegd!

ej Kiffen wat ga je doen dan, naast het veld zitten?

Vriend Niels
Henri!! schreef: [..] ej Kiffen wat ga je doen dan, naast het veld zitten?

Dat lijkt me zoiezo beter voor Kiffen...
Het doet mij goed om te zien dat niemand die Bouma mag. Wat een anti-voetballer is die vent zeg. Ik ben voor Robben op links en vd Meyde op rechts, van Nistelrooy in de spits en als die Ruud niet presteert dan maar Makaay erin. Verder links in het midden Davids dan vd Vaart en rechts Sneijder. Achterin Heitinga Stam Cocu en van Bronckhorst. Cocu is een beetje een noodoplossing omdat er verder geen goede verdediger is, maar hij kan wel veel doorschuiven naar het middenveld aangezien die laffe Duitsers met al hun lelijke hoofden allemaal gaan verdedigen. Reiziger moet ook uit het elftal worden gehouden, die heeft zijn beste tijd wel gehad.

Geert jongen, met die opstelling ben ik het volledig eens. Achterin het centrale duo van cocu en stam. zo had ik het ook bedacht. heerlijk om te merken dat er ook nog mensen zijn die verstand van voetbal hebben. Hoewel je fysiek niet zo n heel sterk middenveld hebt zou je dat eventueel nog kunnen opvangen door Seedorf. Maar laten we dat maar niet doen. Van mij mag een middenveld met davids, v,d Vaart en sneijder dus wel. en voorin was ik het ook met Geert eens.

Ik wil Pier in de basis :lol: Serieus, hij is de enige die goed kan koppen van de aanvallers.

en daar ben ik het nou hartgrondig mee eens. hij kan niet alleen koppen, kan ook de bal vasthouden, laat alle voetballers om zich heen beter functioneren, is niet te beroerd om wat extra meters te maken naar de zijkanten toe waardoor ruimte ontstaat voor een spits als ruud en hij heeft veel ervaring en tenslotte een fantastische vrije trap. op middenveld centraal hebben we een aanvallende middenvelder nodig te weten sneyder of seedorf. twee controlerende middenvelders lopen alleen elkaar maar in de weg en cocu mag centraal achterin samen met stam.
voorts ben ik van mening er wat meer bewogen moet worden zodat niet elke bal naar voren gepeerd hoeft te worden om het gat naar de spitsen toe te dichten.

over vanavond. zelden zo beroerde eerste helft gezien. als je tegen duitsers al niet gemotiveerd ben.... wil je combineren dan zal er op zijn minst vrijgelopen moeten worden. beetje vooruitdenken kan ook geen kwaad.
over de tweede helft ben ik niet geheel ontevreden.

beetje makkelijk hoor jongens, pierre in de basis?? Het is toch een echte pinchitter (of iets dergelijk) hij komt erin, en het wordt dreigend, dat raak je kwijt als je hem in de basis zet!!
Zendn, dat was een verkeerde keus van onze bondscoach (met enrome zweetvlekken onder de oksels), volgende keer gewoon Robben!!

Kortom: Advocaat begint weer met de verkeerde opstelling en maakt dit enigszins goed door goeie wissels. Voortaan meteen met twee echte vleugelspitsen en Sneijder beginnen!

Wat betreft Bouma vond ik dat hij helemaal geen slechte wedstrijd speelde. Een aantal keer had hij een goede cross-pass op Van de Meyde. Cocu achterin is dus onzin! Haal die Davids of Van der Vaart er maar uit en hou Cocu gewoon op het middenveld.

Op basis van de wedstrijd van gisteren, zal Davids zijn plek moeten kwijtraken. Maar we zullen zien of advocaat een beetje lef heeft.

Henri!! schreef: beetje makkelijk hoor jongens, pierre in de basis?? Het is toch een echte pinchitter (of iets dergelijk) hij komt erin, en het wordt dreigend, dat raak je kwijt als je hem in de basis zet!! Zendn, dat was een verkeerde keus van onze bondscoach (met enrome zweetvlekken onder de oksels), volgende keer gewoon Robben!!

Wat een onzin. In Turkije staat hij volgens mij vaak (als het niet altijd is) in de basis. Mede door hem is zijn club kampioen geworden. Hij kan dus prima in de basis spelen volgens mij. Ik zie niet in waarom je de dreiging die van hem uitgaat kwijt raakt wanneer je hem in de basis zet...

tuurlijk niet, als je met Pi-air in de basis begint dan ga je al vanaf het begin uit van de lange bal, dat lijkt me niet de bedoeling, het is een goeie noodoplossing, maar niet je uitgangspositie natuurlijk. verder liet advocaat weer zien dat hij in één ding erg goed is, en dat is in het herstellen van zn eigen fouten. wat een ongelooflijke mietenkoning is die vent zeg. egt, vlgs mij kan die kerel gewoon geen beslissingen nemen ofzo. heel stoer roepen dat je 4-3-3 met buitenspelers gaat spelen en vervolgens gewoon met 2 linksbacks en 2 rechtsbacks gaan spelen...

Martijn schreef: [..] Wat een onzin. In Turkije staat hij volgens mij vaak (als het niet altijd is) in de basis. Mede door hem is zijn club kampioen geworden. Hij kan dus prima in de basis spelen volgens mij. Ik zie niet in waarom je de dreiging die van hem uitgaat kwijt raakt wanneer je hem in de basis zet...

Sterker nog, die kerel heeft bijna in zijn eentje Fenerbahce kampioen gemaakt. Die kerel word verafgood daar. Nog meer dan Allah zelfs. Bijna iedere turk die ik daar gesproken heb, had het nergens anders over...sjonge jonge..

Maar hij moet inderdaad niet in de basis, maar pas in de tweede helft gaan spelen..Een kwartier na rust ofzo..