whhhaaaaaaaaa, ik wordt gek. Die wissel? oke. maar Bosveld, neeeeeeeeeeeeeee

die wissel? niet ok!!! Je gaat toch niet op safe spelen op een EK!!!! Een oefenwedstrijd tegen w tikveel, ok, maar nu!!! scheids trouwens idd ook een (***) van een vent.

HaJee schreef: Advocaat hoeft van mij niet weg. Bosvelt mag wat mij betreft wel inrukken, want hij gaf echt veel te veel ruimte aan Nedved.

Wie stelt Bosvelt op?
Ja inderdaad, Advocaat.
Weg ermee!

HaJee schreef: Tsja, die scheids riep het over zichzelf af.

iid wat was dat een tringlijer... wat een pleursn*cht...enz. IK heb vaak scheidsrechters meegemaakt (sterker nog elke wedstrijd was er één bij) maar deze sloeg echt alles (letterlijk en figuurlijk) wat een vent. Als we zo het toernooi uitgaan kunnen we net zo goed gelijk van schotland verliezen..... :?

En dat te bedenken dat Colina 4e scheids was of zo; en dus de minuten-bordjes omhoog mocht houden, als de speelhelft bijna afgelopen was.
De beste stuurman stond weer eens aan Wal.

Maar naief als ik ben, geloof ik er nog wel in. Duitsland kan écht niet scoren; en Nederland moet gewoon spelen als in de eerste helft. Ik heb echt genoten!

En dan nu horen dat advocaat robben in de rust al wou wisselen! en dat de spelers het toen tegen gehouden hebben. Wat voor coach ben je dan.....

Ik ga nu even net doen of ik er verstand van heb:

Duitsland moet tegen Tsjechië gelijkspelen of van ze winnen om door te kunnen. Tsjechië is sowieso al door, dus voor hun maakt het geen ruk uit of ze winnen. Ze sparen dus hun goede spelers voor de volgende ronde. Duitsland schopt er daardoor een paar in en wint.
Stel dat Nederland dan wint van Letland :roll: , dan is de eindstand in de poule dus als volgt:

Tsjechië 6 punten
Duitsland 5 punten
Nederland 4 punten
Letland 1 punt

Klopt het dan dat het einde van het toernooi voor Nederland al voorzichtig om het hoekje aan het kijken is?

Jean schreef: Ik ga nu even net doen of ik er verstand van heb: Duitsland moet tegen Tsjechië gelijkspelen of van ze winnen om door te kunnen. Tsjechië is sowieso al door, dus voor hun maakt het geen ruk uit of ze winnen. Ze sparen dus hun goede spelers voor de volgende ronde. Duitsland schopt er daardoor een paar in en wint. Stel dat Nederland dan wint van Letland :roll: , dan is de eindstand in de poule dus als volgt: Tsjechië 6 punten Duitsland 5 punten Nederland 4 punten Letland 1 punt Klopt het dan dat het einde van het toernooi voor Nederland al voorzichtig om het hoekje aan het kijken is?

Dat klopt, maar de rest niet helemaal. Wanneer Duitsland gelijkspeelt, krijgt het één punt erbij, zodat hun totaal op drie punten uitkomt. Daarmee zou Duitsland onder Oranje uitkomen (die vier punten haalt bij winst) en niet door mogen naar de volgende ronde.
Duitsland moet dus winnen, vooropgesteld dat Nederland ook wint tegen Letland.
Als Letland wint van Nederland en Tsjechië wint of gelijkspeelt tegen Duitsland, is Letland door...

Laten we hopen dat de spitsen van Duitsland net zo scherp zijn tegen Tsjechie als tegen Letland. Aan de andere kant... zul je zien dat ze weer winnen door zo'n baggergoal als tegen Nederland.

Wat een hrenzn van een advocaat, bosveld en gonzales. allemensen wat een k*tzooi.

Maar begin nou niet dat Nederland ook nog maar even moet winnen van Letland want als ze dat al niet kunnen, zouden ze beter meteen af kunnen nokken.
Nederland gaat winnen van letland, dat is een zekerheidje. Rest nog, de wedstrijd Tsjechie - Duitsland. Tsjechie wil natuurlijk niet dat hun westerburen doorgaan en zullen, ondanks dat waarschijnlijk tsjechie b erin staat, wel hun best doen. Probleem is dat Duitsland waarschijnlijk meer ruimte krijgt tegen de Tsjechen dan tegen de letten. Dus waarschijnlijk gaan ze nog beter spelen ook en zit de kans erin dat ze winnen.

Ik weet het ook allemaal niet meer...

vet schreef: Dat klopt, maar de rest niet helemaal. Wanneer Duitsland gelijkspeelt, krijgt het één punt erbij, zodat hun totaal op drie punten uitkomt. Daarmee zou Duitsland onder Oranje uitkomen (die vier punten haalt bij winst) en niet door mogen naar de volgende ronde. Duitsland moet dus winnen, vooropgesteld dat Nederland ook wint tegen Letland.

Dat had ik inderdaad ook bedacht. Maar in mijn hypothese ben ik er voor het gemak maar even van uit gegaan dat Tsjechië geen risico's gaat nemen op blessures en kaarten, en Duitsland er dus wel eentje meer scoort.

vet schreef: Als Letland wint van Nederland en Tsjechië wint of gelijkspeelt tegen Duitsland, is Letland door...

Dat zou lachen zijn!
Letland; een beetje de BAR van het voetbal. :D

deceptie, moedeloosheid, woede, machteloosheid.
Advocaatje leef je NOG? Hou de eer aan je zelf.

Jurrian schreef: Probleem is dat Duitsland waarschijnlijk meer ruimte krijgt tegen de Tsjechen dan tegen de letten. Dus waarschijnlijk gaan ze nog beter spelen ook en zit de kans erin dat ze winnen. Ik weet het ook allemaal niet meer...

Ik denk dat Tsjechie heel defensief gaat spelen. En die ruimte komt er dus niet. Maar Het is voor Duitsland ook alles of niets, dus misschien gaan ze nog laten zien dat ze ook aanvallend kunnen voetballen, hoewel ze daar weer tegendoelpunten mee riskeren natuurlijk. Ik denk dat Duitsland met 3 gelijke spellen uitgeschakeld wordt.

Ten eerste: Advocaat maakt idd een enorme fout. Bovendien is het een zeer hypocriete wissel. Vorige wedstrijd tegen Duitsland durfde NL volgens advocaat niet vooruit te voetballen, en waren ze te angstig. Nu gaat hij achteruit voetballen dmv een wissel van een aanvaller voor een verdedigende middenvelder. Dat is pas angst!

Ten 2e: Het was idd een penalty voor Ruudje, geen 2e gele kaart voor Heitinga. Ik denk dat de scheidsrechter bang was dat men na zijn opmerkingen over het NL-elftal (ze zijn goed, de spelers altijd netjes enz), dat hij beticht zou worden van bevooroordeling. Daarbij vond ik de scheids ook enorm mietig!! Elk contact werd afgefloten!! Dan denk ik, en met mij velen: Hij is een hondell, hij is een hondell

Ten derde: Na al dit gezeik over externe factoren, dan nu de interne factor(en). Andy vd Meyde, kreeg 3 open kansen, en trapt ze er niet in :x . Cocu maakt de laatste tijd te veel zwakke passen, met deze als hoogtepunt (ofwel dieptepunt).

Ten slotte een prognose:

Waarom denkt iedereen dat NL eruit vliegt? Winnen van de Letten is goed te doen, en wel om 2 redenen:
1 NL is beter dan DL.
2 De Letten hebben ook nog een kans op doorgaan, en gaan dus best wel een beetje aanvallend voetbal spelen.

Dan de Tsjechen, met een B-elftal (vol supergemotiveerde wissels, die een basisplek willen afdwingen) gaat niet verliezen van de Duitsers. Als Duitsland gelijkspeeld tegen Letland (en zelfs een strafschop tegen had moeten krijgen) dan krijgen ze het ook heel lastig tegen Tsjechie-B!

Ik heb dus nog hoop.......

Takkezooi! Zo dat dat moest eruit...
Ik vrees het ergste voor woensdag: Tjechie laat Duitsland winnen. De meesten van het tjechische elftal spelen in de duitse competitie en het zal wel vriendjespolitiek worden. Ik vraag me trouwens af hoe ze het gaan doen als tjechie per ongeluk op voorsprong komt te staan, vlak voor het einde vd wedstrijd... zullen ze in hun eigen doel schieten? Verder: NL wint van Letland. Alle agressie en frustraties wordt uitgekotst op het doel van Letland...
En: ik zie Ronaldo spelen. Heeft ie toevallig nog wat Nederlands in zn bloed? Wat een voetballer...(Daar kan die Bosvelt een dikke vette punt aan zuigen...)

advocaat vreselijke lafbek dat je bent! stronteigenwijze bange rattige stinkhaas, sjongejonge, afschieten die vent. of nog beter, zoals jan mulder zei, stenigen. en dan langzaam graag. beetje het best voetballende nederlands elftal van de afgelopen 2 jaar persoonlijk ontregelen.

owh jah, en die gonzalez patjakker erbij. hoeveel geld zou die vent gekregen hebben? niet te geloven, die tsjechen rolden bij bosjes over het veld, en die kerel maar fluiten.
we zijn gewoon gigantisch genaaid.

Vriend Niels

Kutscheids, kutadvocaat en die bejaarde bosvelt moet ook oprotten naar de derde klasse zaterdagamateurs.

Maar wat een wedstrijd, oioioi, de beste wedstrijd van dit EK, en de beste wedstrijd van NL sinds jaren, maar wat koop je ervoor... Nederland gaat natuurlijk winnen van die lelijke Letten. En bij Tsjechie zullen veel mensen meespelen die normaal op de bank zitten en deze voetballers willen zich natuurlijk in de kijker spelen van de coach (die coach is overigens geniaal, hij zorgde persoonlijk voor de winst tegen Letland en ook tegen Nederland). Dus de Tsjechen zullen zich niet laten verslaan door die Duitsers, hopelijk denken ze nog ff aan de WOII. Dus Nederland gaat gewoon door naar de kwartfinale, wat zeg ik, een einde aan al die negativiteit: Nederland wint het EK!

ps. Ik hoor net op studio sport dat die Heinz van Tsjechie een buitenechtelijk kind is van de coach van Tsjechie, hehehe.

Nylez schreef: ... ps. Ik hoor net op studio sport dat die Heinz van Tsjechie een buitenechtelijk kind is van de coach van Tsjechie, hehehe. ...

Voetballen kan die kerel echter wel!!!!

Vriend Niels

Dit is de coach Carel Bruckner:
En dit is dus zijn buitenechtelijk kind Marek Heinz:

Lijken sprekend...