Sabine schreef: Kun je dat dan ff uitleggen?????

Kun je uitleggen welke letters, woorden, smileys of zinsdelen je niet snapt?

Nou, dat er een dief is die gebruikte handdoeken jat en verder alles laat liggen..... of is dat logisch?????

Van je buren moet je het maar hebben in Parijs...
Eerst wordt je enige handdoek toegeeigend door anderen(ik had hem zo mooi op de schutting gehangen, die Franse wind ook altijd) en vervolgens hoor je achteraf dat'ie voor rare doeleinden gebruikt is... Gelukkig ben ik alweer een poosje thuis en heb hier een kast vol schone handdoeken. :D

Ohja, ik heb ook net een pakketje oerdegelijke oudhollandsche foto's van het verblijf in Parijs van den fotograaf opgehaald, mocht u belangstelling hebben voor het bekijken van deze foto's dan moet u dat maar even met mij regelen.

Simon schreef: Ohja, ik heb ook net een pakketje oerdegelijke oudhollandsche foto's van het verblijf in Parijs van den fotograaf opgehaald, mocht u belangstelling hebben voor het bekijken van deze foto's dan moet u dat maar even met mij regelen.

Jaaaaa, ik heb belangstelling! Neem maar mee naar bk vanavond! Ik heb de foto's ook net opgehaald.

En ik dan???????? ik wil wel een liftersterugkomavond oid....

Sabine schreef: En ik dan???????? ik wil wel een liftersterugkomavond oid....

Hmm, ja, lijkt me ook wel leuk. Maar goed, je kan ook vanavond even langskomen bij Marloes. Daar zijn o.a. Matthijs F., Simon en ik met foto's aanwezig! Als iedereen komt natuurlijk en ze zo slim zijn ook de foto's mee te nemen...

Tsja, maar ik heb bk bij Gerwald en die woont helaas niet in Vinkhuizen..... toch maar een ander keertje dan....... :(

Mbeki schreef: [..] Volgens mij is op zondag een dief actief geweest en vooral bij ons huisje symfysis. Ik ben namelijk mijn handdoek ook kwijt.

Ik ben hem ook kwijtgeraakt.

Als je de foto's meeneemt naar het huis van Rita vanavond, kan ik ze ook zien. Natuurlijk mogen jullie dan ook alle foto's zien die ik ginds gemaakt heb.

Sabine schreef: Kun je dat dan ff uitleggen?????

:sheep:

Eigenlijk niet.....

Als iedereen ze vanavond even mee naar soos neemt, dan kan ik ze ook bekijken. Hoewel ik het Parijs-reunie idee van Sabine ook wel waardeer. Maar het kan natuurlijk ook beide.

Idd, slim bekeken! Ik ben vanavond ook wel op soos.....

Als je niks kwijt bent geraakt, mag je dan nog wel naar soos? :?

Joachim Sickbock

Nou, we hebben dus niet gewonnen enzo met snelheid van aankomst, maar wel met 'bij de bekendste man/vrouw in de auto zitten'.
Zonet was er op netwerk een heel onderwerp aan de toekomstige korpschef van Amsterdam gewijd en je raadt het al: hij nam ons mee in zijn Audi A6 quattro :!:

Hoewel wij door te liften hem impliciet wezen op de geneugten van ascese en het gevaar van blijkt hij zijn oren daar toch niet naar geneigd te hebben. Jammer, Bernard Welten :(