hoi hoi, eindelijk weeres op het forum en dan met zulk slecht nieuws, Jurgen en ik melden ons namelijk bij dezen af, hij heeft het te druk met z'n studie en ik wil graag in de weekenden naar Zwolle naar mijn mammie dus vandaar, helaas...

vet schreef: Ik herken mezelf wel in die vent.

dan wens ik bij deze iedereen heeeeel veel sterkte die het tegen vet moeten opnemen :?

Jurrian schreef: [..] Is dat ver rijden naar winnen??? :wink:

:P

Hoi hoi, misschien willen Martinus en ik ook wel eens een gokje wagen in het leven en onze zieltjes toevertrouwen aan de mensen die ons natuurlijk zullen meenemen. Maarre, Martinus is te lam om ook weer terug te liften, maar ook om uit te zoeken hoeveel het kost om met de tgv terug te gaan naar Rotterdam. Iemand een ideetje hoe duur dat kost? Enne, kunnen we uberhaupt nog wel mee.

Liefs Martijn en Agnes

en hoe moet je liften? Kan iemand de weg voor ons uitstippelen? Wij zijn daar ook te lam voor :lol:

Agnes schreef: en hoe moet je liften?

Gewoon het knopje van de gewenste verdieping indrukken.

hahahaha Simon :lol: :lol: :lol:
Ga jij ook nog liften?
We kunnen ook samen gaan! In de saffier of basalt? Basalt is eng. Doe maar hier. Nou genoeg. heb je niet nog een goede tip voor ons. JIj bent toch de avonturier?

Joachim Sickbock

Vorige keer was het wel lachen :D , waren er mensen met bordjes met Kuala Lumpur :idea: erop enzo. Ik weet niet of ze het tot daar gehaald hebben.

Je komt echt bij de raarste mensen in de auto. Wij vroegen aan een tankende chauffeur of we mee mochten rijden. Dat mocht wel, als hij z'n pincode nog maar wist :roll: . Na een hele poos nadenken kwam het goed. Hij vervoerde dooie koeien, en als je dan een beetje gaat slingeren, voel je dat de oplegger met al die hangende koeien ook begint te slingeren. Hij had trouwens zijn snelheidsbegrenzer eruit gesloopt; we gingen 120. Voor de tachografen had hij een archief: het raampje.

Ja, is echt leuk, liften. ('k voel me net zo'n ouwe lul die alles al heeft meegemaakt :shock: ).

hihi, wij vinden het reuzespannend. Vooral Martijn. Kunnen dus wel wat goede raad van een ervaren ouwe lul gebruiken :wink:

symfysis schreef: Vorige keer was het wel lachen :D , waren er mensen met bordjes met Kuala Lumpur :idea: erop enzo. Ik weet niet of ze het tot daar gehaald hebben.

Ouagadougou (Burkina Faso) en de Punica Oase hebben we helaas nooit gehaald. Het is dat Ynse afgeslagen heeft om met een Porsche naar Frankrijk gebracht te worden maar anders waren we wel verdacht dicht in de buurt gekomen.
En op de terugweg precies op de Nederlandse grens afgezet worden omdat die plantetende vriendelijke hindoes met hun zelfgebakken crackers en andere ranzigheden bij een politiecontrole illegaal bleken te zijn. Best leuk inderdaad, dat liften.

Zijn er nog bepaalde regels wat betreft de begintijd? (bijv. de eerste minuut van vrijdag de 23e... :shock: )

Ik ben zelf wel voor géén begintijd...
Trouwens, Jacoline, wat is voor jou 'vanaf de eerste minuut'?

Ben benieuwd, want dan sta ik er vanaf de eerste minuut - 1 :lol:

Ja dappere lifters opgelet!

Het adres waar we allemaal overnachten is:

Auberge Internationale des Jeunes
INTERNATIONAL HOSTEL IN THE CENTRE OF PARIS
10 rue Trousseau - 75011 PARIS FRANCE
Tel : 01.47.00.62.00
Fax : 01.47.00.33.16

Voor mensen die willen zien waar we terechtkomen:

http://www.aijparis.com/framea.htm

Op deze website staat onder 'area' ook een kaart waar deze herberg Parijs ongeveer ligt.

Hoeveel doen er nu uiteindelijk mee?
Zijn die extra plekken al geregeld, of zijn jullie nog in onderhandeling met de fransen?

he spac

even een verandering, ik(j. v.d. Kamp) ga met wim mee i.p.v. wouter. Maar dat is geen probleem he!!?

joanne schreef: he spac even een verandering, ik(j. v.d. Kamp) ga met wim mee i.p.v. wouter. Maar dat is geen probleem he!!?

Goed geregeld, Joanne. Maar wij winnen. Gnah Gnah.

Spac, wat is eigenlijk de finishlijn? Het hostel, of de Eiffel, of de Arc de Triomphe of de kerk van ds. Brienen of een andere wereldplek?

Maarre, Martinus is te lam om ook weer terug te liften, maar ook om uit te zoeken hoeveel het kost om met de tgv terug te gaan naar Rotterdam. Iemand een ideetje hoe duur dat kost?

mijn zus is 4 of 5 jaar geleden voor 75 euro teruggegaan met de tgv. dus zal wel zo'n 35 a 40 euro zijn onderhand.

maar inderdaad spac flikker even wat regels online want ik wil vanaf breda ofzo pas liften anders kom ik noit weg, en eigenlijk wil ik ook niet te vroeg uit mijn bed vrijdag en eigenlijk wil ik wel gebracht worden, enne eigenlijk liefst in een limo zodat ik gewoon door kan slapenm tijdens het rijden. kan dat zo niet maak van die limo een kamper en dan is het ook goed.

RJ schreef: Tel : 01.47.00.62.00

Tip: gebruik +33 i.p.v. de eerste nul, en vraag of ze je ook kunnen halen.
Dat wordt dus +33147006200 voor frankrijk.

Vriend Niels

Lieve mensen van de Spac is er al bekend of er nog plaats is in de herberg voor KJ en ik.

Mensen die met de trein naar Breda ga en vandaar liften zijn ontzettende laffe hazen. Verder wilde ik nog zeggen dat vast staat dat KJ en ik met overmacht gaan winnen.

Tip: Neem een filmcamera mee en zeg dat je van MTV The Trip bent. Iedereen neemt je mee, voor je het weet ben je in Zuid Afrika.

eej spac, jullie kunnen dus mijn naam doorkrassen....