Nee jurrian. Ik ben niet eerst naar het vliegveld gegaan. Ik heb vanaf vlak bij de camping gelift. Vliegveld was nog een heel eind weg.

Master Gee schreef: [..] Toch 3 minuten langer dan ik en Ard nodig hadden. Jammer.

Maar dan hebben jullie vast ook niet op Hoog Catharijne gewinkeld en de spraakmakende nieuwbouw in in Helmond bekeken.

Joachim Sickbock
Jurrian schreef: Net terug uit Parijs, (...) Daarom alvast mij nederige excuses voor de mogelijk aanwezige typfouten.

Haha leuk verhaal. Jullie hebben dan misschien het maximum snelheidsrecord in de pocket, wij het minimum. Met een truck boordevol houten palen een heuvel op gaat niet rap.

Spac bedankt :!:

RJ schreef: Hoor ik net dat de E17 tussen Antwerpen en Gent is afgesloten. Files van meer dan 20 km.

Ja gelukkig andere kant op! Eerst een vrachtwagen uitgebrand, 2 kilometer verder drie vrachtwagens opelkaar, door elkaar, over elkaar, zoutzuur en alles erbij, wat een ramp joh! Gruwelijk lange files!! En wij er met 160 km/u langs! HAHA!

We gingen om 10 uur weg van de camping en waren voor 9 uur thuis! Prima zeg ik! De volgende liftwedstrijd wordt zeker en vast door ons masterteam gewonnen!

vet schreef: Maar dan hebben jullie vast ook niet op Hoog Catharijne gewinkeld en de spraakmakende nieuwbouw in in Helmond bekeken.

Kan ik me niet meer helder voor de geest halen ..... het ging ook allemaal zo snel. 8) (cool betekent dat)

Jurrian heeft de maximunsnelheid, symfysis de minimumsnelheid, maar daar ging het natuurlijk niet om; wij waren het eerst in Groningen :lol:
en bovendien hebben wij echt de meest relaxete lift gehad van Parijs naar Groningen.

We vertrokken om 8.00 uur, en gingen naar snelweg vlak bij de camping, ongeveer 15 minuten lopen. Na eerst Koops en voor te moeten laten gaan, en vervolgens ook nog eens van Lenthe en van der Jagt, zijn we iets verder gelopen naar een zeer druk plekje, de weg naar Lille. Hier werden we meegenomen door een 'stuntman' van Eurodisney; hij stuntte met minies, dus 360 graden draaien met de auto, of grote jumps etc. Deze kerel bracht ons bij een (rustig) tankstation. Vanaf daar (na 25 minuten inclusief ons croissants-ontbijt) met een te kleine alpha romeo nog 30 km gebracht naar een druk tankstation, waar ik bij het binnenrijden van het station een nederlandse auto zag. We hebben direct gevraagd of we meemochten, en dat mocht; dus een lift van Parijs naar Amersfoort :d.

Deze lift was ook errug cool. Het was een volvo 460; dus niet heel bijzonder of zo; maar we reden constant ± 130 / 140; dus dat ging prima. Omdat we op de radio hoorden van een ongeluk op de snelweg, zijn we een uur gaan picknicken bij een tankstation, om niet dat zelfde uur in de file te staan. Vervolgens zijn we weer verder gereden, en kwamen we in Nederland zo'n enorm hoge paal tegen met een grote M van Mac Donalds erop. Hier zijn we ook nog even gestopt, en hebben we nog hamburgers en Mc Croquets kunnen eten; waarna we doorgingen tot Amersfoort.

Vanaf Amersfoort ging 't allemaal ook vrij gemakkelijk, en rond 19.00 reed de auto het stationsterrein op, 50 meter verwijderd van de plek waar mijn fiets geparkeerd stond. Prima dagje gehad; nog een stukje gemeenteavond mee kunnen pikken, en nog even wat gedronken in de stad met o.a. molema, zielman, koops, die tot diep in de nacht met behulp van de NS in Groningen zijn gearriveerd.

SPAC, bedankt 8)

vet schreef: Ja ja, prutsers! We zijn terug!! Vanochtend om half elf vertrokken vanaf de liftplek bij Porte de la Chapelle in het noorden van Parijs, en nu alweer thuis!

Je bent vergeten te vertellen dat we om 14:30 al in Nederland waren. Vier uurtjes nadat we van de liftplek werden meegenomen (na ongeveer 10 minuten...) door een lieve lieverd.
Zo, echt wel een stoer verhaal dit.

Nelian schreef: door een lieve lieverd.

Je weet nooit hoe lief leive lieferds willen worden tijdens een lift, vandaar dat we die hebben genegeerd. :oops:

Is er nog iemand met toffe foto's???

hans?

Ja idd, of Ronald, Nelian en nog heel veel mensen....

Ja of een prachtig stukje film over een fantastische Porsche! :lol:

Ik heb ook een rolletje volgeschoten afgelopen weekend, moet ze alleen nog laten ontwikkelen en afdrukken, dus nog even geduld...

Tja als je dat op het forum kan zetten, prima!!!!

Die porsche bedoel ik dan he....

Wij waren gewoon de allerlaatste dus he, maar daar zit wel een verhaal aanvast: bertjan belde me om 9u wakker op vrijdag want ik was vergeten de wekker te zetten. Om half 10 gingen we liften, snel een lift met een koelkastverkoper die zichzelf nogal stoer vond. Voor zwolle eruit, meteen maar relaxed van de zon genoten, pauze dus al bij zwolle. Toen met 2 oudjes mee die het eigenlijk heleamaal niet zo tof vonden, totdat ik die mevrouw een klein marsje gaf en zij allemaal jeugdsentiment kreeg. Omdat ze niet opletten konden we er pas na utrecht uit. Naar andere kant van snelweg gelopen (viaduct) en toen naar nieuwegein. Vanaf daar met een of andere gast die zong in opera's en zichzelf nogal een kerel vond (viel best tegen maar boeie) zette ons af voor breda. Daarna kwam onze laatste lift van die dag. Hij moest naar leuven, toffe vlaming Wij hadden inmiddels al besloten dat we toch al te laat waren om eerste te worden en dat belgie erg relaxed was en dat we dus die dag maar in belgie bleven. dus zatenwe om half6 al aan een biertje in LEuven, de studentenstad van Belgie. Even naar de jeugdherberg geweest waar bleek dat we op de kamer lagen met een of andere chinese en daarna uitgeweest in Leuven, toffe stad, veel beter dan Parijs met hét bier (vlaams) en toen gingen we om een uur of half 3 slapen.

Zaterdag eerst nog ff gewinkeld en wat voor onderweg gekocht en toen gelift om 12.15 al snel een lift naar het vliegveld v an Brussel, waar heel veel mensen langs kwamen, maar alleen maar dure mensen met mercedes, ferrari en bmw en porsche, geen hond stopte (vandaar ook dat we niet naar charles gingen maandag) uiteindelijk een eind verder gaan staan en vanaf toen snel een lift naar voor kortrijk. Vanaf daar snel een lift naar A1 terhoogte van amiens en vanaf toen was het weer bagger, fransen zijn echt te beroerd om lifters mee te nemen. uiteindelijk na een uur of 2 stopte er iemand die ons bijna smeekte om mee te rijden. Het was een jonge francaise van 31 die vloeiend engels sprak en een relaxte alfa 156 had. reed mooi door en zette ons in oostparijs af. Werkte bij lockheed martin en was even een half dagje in london geweest en had ook wel eens meegevlogen in een f16. Na de metro genomen te hebben kwam er een engelsman op ons af die wat al te toeschietelijk was met het aanbieden van zijn diensten. Hij leidde ons naar de RER, druk in conversatie met BJ. Uiteindelijk heeft hij ons niets geflikt, maar vertrouwde die vent voor geen meter. uiteindelijk waren we om half 10 op de camping, dus een dag later dan de één na laatsten. zondag alles een beetje gezien, wel heel tof

maandag met de bus naar de rer en toen naar de A1 want slechte ervaringen met luchthavens. Wij zijn gewoon terug gelift, nadat we Nelian en boersema moesten voorlaten (krullen) en Matthijs en Liesbeth (tja vrouwen he) kregen we eindelijk een lift toen ik bij h et stoplicht langsliep om te kijken of iemand ons mee wilde nemen en iemand scheurde dwars door de rij heen en we konden mee tot lille toen met een vrachtwagenchauffeur (een pool uit ierland) mee die allemaal ranzige plaatjes in zijn vracthwagen had en niet heel spraakzaam was. Moesten nog even bij de grens wachten en toen bij kortrijk afgezet in een paar liften naar vlak voor en vlak na brugge en toen met alex mee naar voor antwerpen. waar dat ongeluk was. Hij ging er juist wel langs omdat iedereen ergens ANDERS langs ging het was bizar. 4 grote jachten en hun vracht wagens waren compleet doormiddengesmolten van de zwavelzuur en een andere vrachtwagen lag ook helemaal doormidden gesmolten.echt bizar gezicht. toen met een saab 9.3 met een gangetje van 160 naar Breda en daar met de trein. In zwolle kwamen we 2 minuten voor calamithijsen en hans p aan. kwart voor 11 in Groningen.

Trek dat slecht dat treinen geen bordjes hebben waar ze allemaal stoppen, te luxe uitgevoerd zijn, voor je gevoel heel traag gaan, nergens stoppen zodat het eindeloos duurt, treinnummers hebben waar ze moeten splitsen, een dienstregeling nodig hebben en dat de nummerborden van nederlandse auto's zo lelijk zijn. Verder dat je niet zomaar kunt zeggen wat je denkt omdat iedereen het hoort. Je als je het zweedsraadsel wil maken alleen maar op vlaamse en franse woorden kan komen. En Nederland erg saai is. Kortom. je moet wennen aan NL na 4 dagen buitenland, hopeless, maar ALORS we komen er wel weer!!!

één of andere fagu gast die een soort pruim tabak gebruikte en ondertussen absoluut niet op het verkeer lette en 5 cm van tevoren noging inhalen (vroeg genoeg toch?)

lijkt me tof als alle foto's even op een cd kunnen komen

De foto's worden nu geüpload, dus nog een tijdje geduld :P
En ja die cd's kunnen idd wel op cd, maar als ze online staan, kun je dat zelf ook wel, lijkt mij :) (okay ze zijn voor 't web iets verkleind, dus als je de oorspronkelijke kwaliteit wil (totaal 80 mb) dan kan dat wellicht, moet je Hans maar ff vragen, die regelt dat vast graag voor je :P

ik wil ook wel een cd-tje hoor!!!

he luitjes laat die van lenthe een met djurre een sic verslagje schrijven , veels te lange stukken die lui! hebben jullie tijd over?
maar wel veels te tof al die verhalen,

maar ik blijf bij mijn mening: liften is kut!