Jooooooooooooooooh, het winnende koppel: Dick en ik.
Dus hierbij melden wij ons aan!

Master Gee schreef: Ik heb het gevoel dat mijn mail niet is aangekomen, vandaar dat ik me ook zo nog even aan wil melden.

het is goed

Jooooooooooooooooh, het winnende koppel: Dick en ik.

helaas is al bekend, robbert gaat liften met mijn poolse h**renpruik op en dan worden we in not ime meegneomen. gaat helamaal goedkomen en anders pakken we de tgv! hoop alleen dat fdst hele festijn niet al te vtoeg begint?

erpeebee schreef:
Jooooooooooooooooh, het winnende koppel: Dick en ik.

helaas is al bekend, robbert gaat liften met mijn poolse h**renpruik op en dan worden we in not ime meegneomen. gaat helamaal goedkomen en anders pakken we de tgv! hoop alleen dat fdst hele festijn niet al te vtoeg begint?

tsss... je kunt 'Parijs' nog geen eens spellen jonge. (laat Robbert dat bordje maar maken)

Okee mensen, er zijn nog 2 plekken over in de herberg, dus als je nog mee wilt moet je heeeel snel zijn met mailen naar spac@gsvnet.nl

Wim en Wouter; ik begrijp dat jullie samen een koppel gaan vormen?

Ja, welke chick meldt zich even bij mij? Ik ben blond met blauwe ogen. En er is nog plaats naast mij in de herberg...

hierbij bied ik mijn lieve huisgenoot aan: gespierd, donker en grappig!!

Lennert schreef: Wim en Wouter; ik begrijp dat jullie samen een koppel gaan vormen?

Sorry Wim, maar ik lift al met Annerieke mee. Misschien weet je iemand op de HV van vanavond te strikken (of visa versa).

Liesje schreef: hierbij bied ik mijn lieve huisgenoot aan: gespierd, donker en grappig!!

Vooral dat laatste. Je lacht je slap om deze stoere knuffelbeer. En nog een paar voordelen. Hij raakt nooit gestresst. Zijn humeur laat ie absoluut niet door iemand anders beinvloeden en is altijd goed. Nadeel is natuurlijk wel dat niemand zo'n bonk mee durft te nemen in de auto.

Kijk aan een partner kunnen vinden. Ik ga met Wouter mee en dan nu Wouter Lieffijn. Bij deze geef ik Wouter Lieffijn dus ook op.

Lennert schreef: Okee mensen, er zijn nog 2 plekken over in de herberg, dus als je nog mee wilt moet je heeeel snel zijn met mailen naar spac@gsvnet.nl Wim en Wouter; ik begrijp dat jullie samen een koppel gaan vormen?
Ik en Jacoline Scheper zijn ook van de partij. Ik neem voor het gemak maar aan dat de SPAC nog wel een plekje vrij heeft, dan wel iets regelt...

zit er nog even te denken om mijn zus te vragen haar tocht door africa voor mtv's the trip 3 af te laten zeggen en ook mee te doen aan deze liftwedstrijd om de spanning een beetje op te voeren

zijn er nu nog plekken over of zit alles al vol?

Am. Niels Wiskerke en ik zouden ook nog graag mee willen doen aan de liftwedstrijd.

Er zullen meer plekken geregeld moeten gaan worden, want we zitten al over de 30 aanmeldingen. Ik kan niks beloven, maar geef je maar gewoon op en dan doen wij onze best om er een paar extra slaapplekken bij te krijgen...

@ SPAC

Mijn opgave wijzigt enigszins: in plaats van met Corien ga ik met Egbert Jan naar Parijs en winnen.

Diehard schreef: @ SPAC Mijn opgave wijzigt enigszins: in plaats van met Corien ga ik met Egbert Jan naar Parijs en winnen.

Is dat ver rijden naar winnen??? :wink:

Er zullen meer plekken geregeld moeten gaan worden, want we zitten al over de 30 aanmeldingen

khut moet die vriend van jamai ook nog extra aan het werk voor de spac, die jongen heeft toch zo'n hart voor de verenigign, onvoortelbaar!
maar wel tof dat zo vele mensen meed oen, is er ook een prijsje te verdienen voor de winnaar die als eerste inparijs is?
en vertrekt iedereen gelijtijdig of mag je om 8 uur 's ochtend al weg gaan?

ik ben benieuwd wie het 'reinier&clarinka-stel' (van peking express) zal worden...?!

minkcie schreef: ik ben benieuwd wie het 'reinier&clarinka-stel' (van peking express) zal worden...?!

Ik herken mezelf wel in die vent.