Lennert

U heeft er waarschijnlijk allemaal lang op gewacht, maar hier istie dan eindelijk weer: de liftwedstrijd! Het gaat allemaal plaatsvinden in het weekend van 23-26 april en wel naar Parijs. We zijn als SPAC momenteel bezig met het regelen van voldoende slaapplaatsen in Parijs, maar daarvoor moeten we natuurlijk wel weten hoeveel mensen er mee gaan. We willen dan ook iedereen die graag mee wil doen vragen om zich zo snel mogelijk op te geven, het liefst in koppels (onthoudt dat een koppel niet kan bestaan uit 2 amicae). Dat kunt u doen door een mailtje te sturen naar spac@gsvnet.nl of u in dit topic op te geven.

De SPAC

heb je ook een idee hoeveel het dan gaat kosten (heenreis niet meegerekend)?

Wil er iemand soms met mij mee toevallig?

Bastiaan schreef: heb je ook een idee hoeveel het dan gaat kosten (heenreis niet meegerekend)?

Nee nog niet, dat is afhankelijk van hoeveel mensen er mee gaan en of het gaat lukken met die bus. Maar het zal zeker niet duur zijn voor een weekendje Parijs...

Wil er iemand soms met mij mee toevallig?

wat bied je aan aan al je potentiele reisgenoten, als je veel goeds te beiden hebt wil ik er misschien wel over denken...

erpeebee schreef:
Wil er iemand soms met mij mee toevallig?

wat bied je aan aan al je potentiele reisgenoten, als je veel goeds te beiden hebt wil ik er misschien wel over denken...


Ik dacht meer aan een mooie vrouw.
K%S schreef:
Computerverkoper schreef: wat bied je aan...?

Ik dacht aan een mooie vrouw.


...daar wil ik wel effe over nadenken... :wink:
K%S schreef: [..] Ik dacht meer aan een mooie vrouw.

dan moet je agnes vragen
hahahhahahah

Waarom moet je daar om lachen Martijn???

Sabine schreef: Waarom moet je daar om lachen Martijn???

he sabine toch, altijd als ik een bericht op het forum zet ben jij de eerste die een reactie geeft. Dat kan geen toeval meer zijn! :wink:

Dus, conclusie??????????

Sabine schreef: Dus, conclusie??????????

Nu maak je me het wel heel erg moeilijk! Een conclusie is niet nodig vind ik. Volgens mij dwalen we ook een beetje af van het onderwerp. Ga jij nog naar Parijs?

Schrijf mij maar op, waarschijnlijk met Plaggenmarsch maar die afspraak is op een laat tijdstip gemaakt en dus onbetrouwbaar.

Mag je in Nederland gebruik maken van openbaar vervoer?

Bus regelen is trouwens niet nodig, vorige keer waren we in snel uit Parijs, als je dan toch een bus hebt (Joric?) :) graag de heenweg

Rik Roskam en ik doen mee, en liften zelf ook terug.

Lijkt mij ook gaaf, die liftwedstrijd. Bij deze wil ik mij even opgeven samen met Hans van der Jagt.

Harmen en ik willen ook graag mee doen, dus bij deze.

Dian en ik doen ook mee.

Beste GSVā€™ers,

Over anderhalf week al staat de liftwedstrijd op het programma. De SPAC heeft een mooie locatie geregeld in Parijs en dat voor de prijs van maar 13 euro per nacht. We hebben in eerste instantie gereserveerd voor 30 mensen. Dat betekent dat er nog altijd een aantal plekken over zijn. Daarom willen we iedereen vragen die nog wel graag mee wil, maar dat nog niet via de mail (spac@gsvnet.nl) of dit topic gemeld heeft, dat zo snel mogelijk wel te doen. Iedereen die zich op een andere manier heeft opgegeven vragen wij om nog even te checken of je al op de lijst staat.

Dit is de lijst met deelnemers zoals die bij ons bekend zijn:

Roelof-Pieter & Robbert
Robert & Simon
Hans P. & Corien
Gerard & Harry
Rene & Matthijs S.
Ronald & Hans V.
Jurrian & Hans vd J.
Harmen & Mark
Liesbeth & Matthijs
Lennert & Sabine
Joost de Vries & ?
Willem Anne & ?
Plus slaapplekken voor Noortje & Joanne die met de auto komen.

Dat betekend dus dat er in principe nog zes slaapplekken over zijn. Dus als je graag mee wilt, laat dat dan snel weten...

De SPAC

Ik heb het gevoel dat mijn mail niet is aangekomen, vandaar dat ik me ook zo nog even aan wil melden.

He Master Gee, ik bied me nog steeds aan hoor....