Ik ga lekker schaatsen, want dat is zo lekker ontspannend in de tentamentijd:

  • Arnoud
  • Willy
  • Alinda
  • Berdien
  • Daan
  • Adam
  • FJ
  • Jasper k
  • jacob
  • Hilde
  • Trudy
  • Brenda (wel heel erg onder voorbehoud, want ik weet nog niet of ik er op tijd kan zijn)

Ik ga lekker schaatsen, want dat is zo lekker ontspannend in de tentamentijd:
1 Arnoud
2 Willy
3 Alinda
4 Berdien
5 Daan
6 Adam
7 Jasper k
8 jacob
9 Hilde
10 Trudy
11 Brenda (wel heel erg onder voorbehoud, want ik weet nog niet of ik er op tijd kan zijn)

Bah, ik kan niet meer. Maar ik stel voor dat er binnenkort nog een ronde komt :)

Ik ga lekker schaatsen, want dat is zo lekker ontspannend in de tentamentijd:
1 Arnoud
2 Willy
3 Alinda
4 Berdien
5 Daan
6 Adam
7 Jasper k
8 jacob
9 Hilde
10 Trudy
11 Brenda (wel heel erg onder voorbehoud, want ik weet nog niet of ik er op tijd kan zijn)
12 Siard

De baan gaat om kwart over 8 open, dus ik stel voor dat we dan ook afspreken in de hal.

Ik zorg voor chocolademelk (en allicht iets lekkers), jullie voor een goed humeur en grapjes?

Voor iedereen die wel eens een schaatstraining wil meemaken is er donderdag een heuse open dag bij Tjas.
Het is geheel vrijblijvend, je hoeft niet gelijk lid te worden (alhoewel dat donders leuk zou zijn).
Ook hoef je niet de nieuwe Sven Kramer te zijn, het is gewoon voor de leuk.

Dus: aankomende donderdag van 17.45-18.45 @ Kardinge.
Durf je niet alleen te komen of wil je wat meer informatie, contact dan Arnoud, Anja, Hilde, Elise of mij!

Ik zie dat degene die de meeste mensen meeneemt een taart krijgt?

Haha, klopt. Als er veel GSV'ers komen wil ik de taart wel delen. Coulant hè?

Kom jij ook Saakje? Weer net als tijdens de aclo cursus?

Misschien. Als ik aan schaatsen kan komen zo snel.

Huren?

Ben ik wel bij, maar dan mogen jullie niet lachen. Ik ga ook nog even schaatsen proberen te regelen, en anders huren. Volgens mij is dat 6 euro, maar pin me dr niet op vast.

FJ gaat vanavond mee.
Meer mensen die een avond gratis willen schaatsen?

Ben ik bij

Volgende week wordt er weer geschaatst. Dit maal overdag en wel dinsdagmiddag vanaf ongeveer 13u.

Ik ben erbij:

  • Brenda
  • Willy

Volgende week wordt er weer geschaatst. Dit maal overdag en wel dinsdagmiddag vanaf ongeveer 13u.

Ik ben erbij:

  • Brenda
  • Willy
  • Adam

Volgende week wordt er weer geschaatst. Dit maal overdag en wel dinsdagmiddag vanaf ongeveer 13u.

Ik ben erbij:

  • Brenda
  • Willy
  • Adam
  • Harmen

Volgende week wordt er weer geschaatst. Dit maal overdag en wel dinsdagmiddag vanaf ongeveer 13u.Ik ben erbij:

  • Brenda
  • Willy
  • Adam
  • Harmen
    -Cornelieke
Anja Admiraal

Hoi sportieve GSV-ers!

Volgende week woensdag, 26 februari, wordt er weer geschaatst!
Het belooft wederom een heel gezellige avond te worden, dus mis het niet en zet het nu al in je agenda :)

Eigenlijk moet je met een heeele goede smoes komen als je niet mee gaat. Dit keer zijn we bijvoorbeeld mooi op tijd met aangeven, dus je kan het gewoon inplannen. En als je bang bent dat je het niet kunt, dan heb je des te meer reden om even niet te studeren en de kunst van het schaatsen af te kijken bij de Nederlandse toppers op de Olympische spelen!

Ik ben er gezellig bij hoor, de 26e (vanaf 20:15u is de baan open)!

  • Willy
  • Arnoud
  • Anja

Ik ben er gezellig bij hoor, de 26e (vanaf 20:15u is de baan open)!

  • Willy
  • Arnoud
  • Anja
  • Adam

Ik ben er gezellig bij hoor, de 26e (vanaf 20:15u is de baan open)!

  • Willy
  • Arnoud
  • Anja
  • Adam
  • Jan Willem

Ja hoor, dit is woensdag al!
Ik heb gehoord dat er weer warme chocolademelk wordt meegenomen. En misschien zelfs wat lekkers.
Redenen genoeg om je op te geven, dus kom maar door!

Ik ben er gezellig bij hoor, de 26e (vanaf 20:15u is de baan open)!

  • Willy
  • Arnoud
  • Anja
  • Adam
  • Jan Willem