Wow, geweldig weekend!
Wat die Geest van God toch allemaal wel niet kan doen.

Bezwicie, bedankt voor het ontzettend toffe weekend en natuurlijk iedereen die aanwezig was ook! Wat mij betreft volgende week weer....

Oh sorry, dit hierboven was Wendel

Inderdaad een superweekendje!, wat tof dat we zo samen met God bezig kunnen gaan!! Ik ben het ook helemaal met Chris eens dat september/oktober een goed moment is.
Het GSV-jaar beginnen met een focus op God moet wel een positief effect op de GSV hebben!

Wat een fantastisch weekend, wat een heerlijke sfeer en wat een geweldige God. Hij heeft al mijn verwachtingen voor dit weekend ruimschoots overtroffen. God is groot en Hem komt alle dank toe.

Dat betekent natuurlijk niet dat we elkaar niet meer zouden mogen bedanken, dus bedankt voor jullie aanwezigheid en de gecreëerde sfeer. Ik heb echt van jullie genoten.

Ik wil nog eens de Senaat bedanken voor dit initiatief dat ze hebben genomen.
En ik wil nog eens de Bezwicie bedanken voor het organiseren van het weekend. Het was echt super en ik hoop van harte dat er elk jaar zo'n weekend georganiseerd gaat worden.

De vloer is lava!
Jullie zijn af!!!

Zo Wendel, jij bent bij gebrek aan water maar aan de drankvoorraad begonnen? Hee zonder dollen: het was boven verwachting. Iedereen bedankt. Ook het bezinningsweekendrijstteam 2008.

Dan nog ff de mooiste quotes:
er staat een paard op de gang > er wordt gepaard in de gang > er is gebaard in de gang > hij heeft een baard ik wordt bang (wat zijn we toch een vindingrijke vereniging)

annemarieke

Ik vond het een mooi, gezellig, ontzagwekkend en gezegend weekend!
God is groot! Iedereen bedankt! Alles is verder allang gezegd.
Amèn!

Ja! God heeft dit weekendje zomaar weer aan ons gegeven en het was tof! Vooral de sing-ins vond ik erg mooi. Verder natuurlijk iedereen die mee was het ook maar iets heeft gedaan/georganiseerd heel erg bedankt!

Klein praktisch puntje... ik heb boeken besteld wanneer krijg je die? Eigenlijk heb ik ze nodig vóór Pasen...

Het was echt een mooi weekend! Tof om te zien dat ook dit de GSV is! Bijzonder hoe God met ons bezig is!
Alle commissies: goed geregeld, en senaat: tof initiatief!

het was niet alleen enthousiasme en diepgang, maar ik zag ook glimpen van studentikoziteit

Lukkiestrike

Ik vond het een geweldig weekend. Heel mooi om God te horen spreken via mensen zoals Dick, enthousiast voor Hem te worden tijdens het zingen, en stil voor Hem te worden tijdens de Vesper. Verder wil ik de GSV bedanken voor de toffe sfeer tijdens het weekend!

Henrique schreef: Klein praktisch puntje... ik heb boeken besteld wanneer krijg je die? Eigenlijk heb ik ze nodig vóór Pasen...

Deze week, in de brievenbus!

Ik heb hier trouwens nog drie theedoeken die zijn blijven liggen van het weekend. Wie mist zijn theedoek?

Ik mis een theedoek (wit met zwarte lijnen, maar een andere mag ook). Neem je 'm morgen mee naar bk?

Ik vond het een supertof weekend! Marianne, Marrita, Maaike, Marjolein, Julian en Rik bedankt! GSV-band (of heten jullie anders?) ook echt ontzettend bedankt. Tijdens het zingen werd bij mij echt enthousiasme opgewekt! Dat drumstel (ik bedoel eigenlijk Martijn) is bovendien echt een aanwinst voor onze sing-ins! Verder vond ik de sfeer ook bijzonder tof. Er hing een positieve, vertrouwelijke en open sfeer. Je kon op ieder moment op iedereen afstappen, ook als je elkaar nog niet zo goed kende. Er was op elk moment gelegenheid om over het geloof te praten. Al met al denk ik dat een weekend als dit erg goed is voor de GSV. Ik kan iedereen aanraden erover door te praten met vrienden en op bk, vooral met mensen die er niet bij waren.

Ik vond de workshop van Klaas Nanninga trouwens ook erg tof. Jurrian vatte het al samen als 'enthousiast worden door Gods wonderbaarlijke schepping'. Maar de workshop leerde ook meer. Sommige dieren zijn zo kleurrijk geschapen dat wetenschappers of evolutionisten ook geen verklaringen meer kunnen vinden voor al die kleuren. Klaas Nanninga erkende daarin dat God ook een kunstenaar is, die zijn schepping met heel veel creativiteit tot stand heeft gebracht.

Voor iedereen die de workshop van Klaas Nanninga ook zo fascinerend vond, hier nog een paar filmpjes. Eerst die van de , dan die van de , het snelste roofdier ter wereld en dan de wonderlijke
, een hagedis die over water kan lopen!

Ik word bejaard op de gang!

Foto's?!

Iedereen bedankt voor het fantastische weekend. Het is erg mooi om zo met elkaar en persoonlijk voor God bezig te zijn.

o ja... ik had idd een theedoek mee, een witte met lichtblauwe strepen.. heb je die nog?

TuttieRuthie

Ik vond et ook hardstikke leuk! iedereen bedankt, maar vooral de commissies die het geregeld hebben: super!

Ik heb het gevoel dat ik elke dag nog even een keer moet posten om nog heerlijk na te kunnen genieten. Wow, het was gewoon gaaf en ontzettend gezellig! Ik mis het weekend eigenlijk wel een beetje....

En dan even een praktisch puntje: heeft iemand toevallig een GSV liedbundel waar op de voorkant staat: 'Wendel Verbree'? Die is van mij, en ik zou 'm wel graag terug willen.