Hopsakeetje. Elke keer als mn vingers over mijn toetsenbord glijden en ik over het bezinningstopic scroll, zinderen mijn handen op het plaatsen van een aanmelding. Elke keer wachten tot het eens zinnig was het topic op te krikken met een uitzinnige post... Maar het bleef maar aanmeldingen regenen. De moed zou me haast in de schoenen zinken. Maar wat een thema! Hoe verzinnen ze het?! Op voorwaarde dat we lekker veel liedjes gaan zingen, meld ik me bij deze aan!

Op hoeveel staat de teller nu? En kan er een aanmeldingenlijst geplaatst worden, dan weet ik wie er nog overgehaald moeten worden.

De teller staat op 51 en deze mensen gaan tot nu toe allemaal mee:

Agterhof, Gerjan
Andringa, Ruben
Arnold, Chris
Berghuis, Reinier
Berghuis, Sietske
Blijdorp, Maaike
Bolt, Ellie
Bremer, Hannah
Broekema, Rinze
Bronswijk, Annemarieke
Datema, Anja
Dijk, Jurjen van
Eerden, Berdine van
Essen, Marjolein van
Feddema, Wietze
Geertsema, Cor
Gelder, Henrique van
Grasdijk, Leonie
Haan, Klarien
Haan, Marianne
Harmannij, Marrita
Havinga, Harm
Hindriks, Julian
Hof, Pytric van 't
Hoogendoorn, Maurice
Huisman, Martine
Huls, Harmen
Jagt, Hans van der
Jansma, Harm-Tjeerd
Korterink, Jan
Lawerman, Tinka
Lenthe, Jurrian van
Lukkien, Marianne
Net, Marita van der
Ploeg, Bertjaap van der
Pool, Heleen
Roosenbrandt, Liesbeth
Roskam, Rik
Ruijter, Martijn de
Schipper, Fop
Sikkema, Klaske
Sloot, Roel van der
Smith, Zwier
Steendam, Rianne
Stevens, Jasper
Tol, Yntse van der
Veenhof, Herman
Vegte, Jessica van der
Verbree, Wendel
Wijma, Dorine
Zwaag, Peter van der

Ik ben er ook bij

Lukkiestrike
Hen3!! schreef: Ik kan misschien vanaf zaterdagavond langskomen! Tot die tijd heb ik helaas andere verplichtingen. In het kader van 'ik ben gereformeerd, dus ik ben zuinig' wil ik graag weten hoe goedkoop deze optie is!

Deze optie kost je slechts 30 euro. Dit aangezien we p.p. moeten betalen voor de boerderij. Het officiele programma duurt van vrijdag tot zaterdagavond. Als je zaterdagavond pas komt, mis je dit dus allemaal.
Dus kom lekker al vanaf vrijdag of zaterdagmorgen, als dat lukt!

Lukkiestrike schreef:
Hen3!! schreef: Ik kan misschien vanaf zaterdagavond langskomen! Tot die tijd heb ik helaas andere verplichtingen. In het kader van 'ik ben gereformeerd, dus ik ben zuinig' wil ik graag weten hoe goedkoop deze optie is!

Deze optie kost je slechts 30 euro. Dit aangezien we p.p. moeten betalen voor de boerderij. Het officiele programma duurt van vrijdag tot zaterdagavond. Als je zaterdagavond pas komt, mis je dit dus allemaal.
Dus kom lekker al vanaf vrijdag of zaterdagmorgen, als dat lukt!

ooh, dat is een koopje zeg! Maar dan gaat het em helaas niet worden voor mij! Het leek me wel leuk om vanaf zaterdagavond uurtje of 22.00 te komen, maar daar zie ik nu van af..helaas!

Metske, wat ben jij een schrapert zeg.

Met zonder tegenzin geef ik me hierbij op, hoewel deze zin enigszins dubbelzinnig lijkt

JWJ schreef: Metske, wat ben jij een schrapert zeg.

De Mammon is machtig amice Van der Jagt! Zelfs voor een volgeling van Ds. Paauwe! :wink:

*Christianne*

Zet mij ook maar op de lijst!

Ruth en ik zijn ook van de partij.

Hup mensen, de deadline is er al bijna (vrijdag)! Geef je snel op, anders moet je jezelf 10 maart voor je hoofd slaan omdat je dit gemist hebt..

Hoeveel leden heeft de GSV momenteel eigenlijk?

ik ben er misschien wel 1 dagje bij onder voorbehoud..

190 leden. En je gaat mij niet wijsmaken dat er maar 60 actief zijn, dus hup, typ hier maar even dat je mee wilt!

het ik ga ook mee, dus bij deze geef ik mij op!

Yeah! Ik kan ook, dus ik ben er ook bij!!

Jaaaa! Ik wil ook graag mee!

Gelukkig, dat is 60. Maurice kan lid blijven.

annemarieke

Wat een mooie eerste post Willemien!

Ik wil ook mee. Eindelijk een keer een zinnig weekend.... Ben erg benieuwd!