Wat was trouwens de opbrengst van de collecte, hoe vrijgevig was men voor diaken Stevens?

Is er ook een lijst van de liedjes die we gezongen hebben? voor het nagenieten

Jazeker,

Vrijdagavond:
One way - Hillsong United
Zegen aanbidding - Opw. 454
Ik weet Hij heeft mij gered - Opw. 554
Majesty - Delirious
I could sing of your love forever - Delirious (alleen refrein hebben we gezongen)
Licht van de wereld - Opw. 595
Heer ik prijs uw grote naam - Opw. 430
Hosanna - Hillsong United
Ik prijs u met mijn dans - Opw. 665
Wonderful/Beautiful one - Kees Kraayenoord

Zaterdag:
Blessed be the name of the Lord - origineel weet ik niet, Newsboys doet 'm in ieder geval
How great is our God - Chris Tomlin
Laat uw glorie zien - Opw. 557
Ik wil juichen voor u mijn Heer - Opw. 589

Zondag (alle nrs uit GSV-liedbundel):
Breng dank aan de eeuwige
U bent de Heer die ik dien
Ik geloof in God de Vader
Groot is uw trouw

Haha, ik heb ongeveer elke dag een ander nummer in mijn hoofd. Vandaag is het 'Majesty'. Morgen wil ik graag met een nieuw nummer wakker worden, het liefst met het tweede nummer dat we tijdens de vesper beluisterden, hoe heet 'ie ook alweer? Iets met 'it will work out'?

ja, daar heb ik maaike voor gevraagd en het heet waiting here van reuben morgan, ik kan m alleen niet online vinden :(

C.A. schreef: Wat was trouwens de opbrengst van de collecte, hoe vrijgevig was men voor diaken Stevens?

100 euro en een kapotte veiligheidsspeld. Dus gemiddeld zo'n 1,70 per persoon. In West zullen ze blij zijn met diaken Stevens :)

Haaaay! Leuk al die liedjes, Hosanna is nog steeds mijn favoriet :D.

Klein vraagje: ik heb het al eerder gezien, maar die week is weer voorbij: komen die bestelde boekjes nog deze week?

Lukkiestrike
@nj@ schreef: Klein vraagje: ik heb het al eerder gezien, maar die week is weer voorbij: komen die bestelde boekjes nog deze week?

Heb het boekje voor je in huis. Ik schaam me een beetje, want ik woon naast je en had het al wel even kunnen langs brengen. :oops: Morgen even in je brievenbus kijken!

@ Marita en Liesbeth: dat nummer was idd van Reuben Morgan en heet 'Waiting here'. Marita, ik zal hem NU naar je sturen. En Liesbeth, als je m ook wil hebben, moet je dat maar even laten weten.

bedankt!!

Zou je het ook naar mij kunnen sturen?
Alvast bedankt!!

Ook naar mij?

En naar mij?