ik ben erbij!

Is er ook iets van een programma? Ik kan namelijk pas vanaf ongeveer zaterdagmiddag; heeft het dan nog zin om te komen?

Ik wil ook graag mee!

Lukkiestrike
Hadewig schreef: Is er ook iets van een programma? Ik kan namelijk pas vanaf ongeveer zaterdagmiddag; heeft het dan nog zin om te komen?

Als je er vrijdag rond een uur of 1 bent, kun je de workshops nog meemaken. De lezingen zijn op vrijdagavond en zaterdagmorgen. Zaterdagavond is er nog een sing-in en daarna is het officiele programma afgelopen. Zondag is er een kerkdienst.
Of je het de moeite waard vindt om nog te komen, kun je het beste zelf beslissen :wink:

Ik ben er ook bij

Via deze zin geef ik aan dat ik ook wel zin heb ook al weet ik niet of dat via het forum wel zin heeft?

Hoeveel aanmeldingen zijn er ondertussen?

44! Maar er kunnen nog heel veel mensen bij!

45

46,3

Ben je zwanger?

Hartstikke leuk dat je ook meegaat, Ilja! Kom op mensen, geef je allemaal op. Er komen niet voor niets zulke toffe sprekers!

Ho, dat was ook weer niet de bedoeling. Bij deze meld ik me weer af (al had ik graag mee gewild...)

o oh, wel grappige opmerkingen maken maar niet meegaan? dat heeft toch geen zin ilja

Ik ga ook mee, lijkt me mooi!

(vanaf nu mag je je zonder onzinnige woordgrap opgeven)

Je zou er zinnig van worden (ik heb me al opgegeven).

ik ga ook mee! ben heel benieuwd!

47

Ik kan misschien vanaf zaterdagavond langskomen! Tot die tijd heb ik helaas andere verplichtingen.

In het kader van 'ik ben gereformeerd, dus ik ben zuinig' wil ik graag weten hoe goedkoop deze optie is!

Nou bij deze geef ik me dan ook maar op! en die woordgrappen vind ik onzin.