God is goed.

Wat een weekend! Wat hebben we weer veel gekregen.

Bezwiecie bedankt, Drec bedankt, band bedankt!

Het was ontzettend gaaf! Organisatie was prima, band speelde goed, ontzettend interessante lezingen die mij ook echt iets geleerd hebben. Een hele goede sfeer, lekker eten. Gezellig naborrelen. Iedereen die actief meedeed. Een weekend waar je echt hebt kunnen leren over God en waar je enthousiast van wordt!

Volgend jaar ab-so-luut weer!

Ik vind het mooi en gezellig weekend, iedereen bedankt

Iedereen en Bezwicie bedankt, maar bovenal God! Ik hoop dat iedereen nieuwe wegen heeft gevonden om enthousiast te zijn/worden voor God. Ongelooflijk, dat God al zo enthousiast is voor jou! Alleen daarvan word je al enthousiast.

Doe mij maar elk jaar zo'n weekend.

Ook ik vond het ontzettend gaaf! Inderdaad hele toffe lezingen (vet aanstekelijk enthousiasme heeft Dickie), hele toffe band, heeeele mooie liedjes, interessante workshops en lekker eten!
Iedereen ontzettend bedankt, maar vooral God natuurlijk. Ik laat m'n huisje ook eindelijk maar eens echt herinrichten.

En een aap heeft geen ziel.
En oh ja, ik ben verjaard op de gang, hadden we die al?

Wauw, ben God dankbaar dat Hij dit weekend mogelijk heeft gemaakt voor ons!

Via de Bezwicie en natuurlijk vele anderen. Jullie ook bedankt!

Ik wil hier graag aan toevoegen dat er volgens Pytric en Maurice een hoop gebeurt is op de gang

Prachtig was het. Mooie lezingen en workshops, goed eten, goede band, heerlijke douches, relaxte touringcar, superorganisatie enz.enz.enz.
Bedankt Allemaal.

PS een website van/over Dick, met helemaal linksonderaan een mooie preek over Wandelen met God (komt wel grotendeels overeen met de lezing zaterdag, maar dat is ook niet erg om dat nog een keer te horen, toch?).

Ik vond het ook een supergaaf weekend. Mooie lezingen, heerlijk gezongen, God is groot!

Verder ook veel lol gehad uiteraard. De gang was legendarisch, jachtluipaarden die jagen op broccoli, God als ouwe zeepiraat, apen die niet kunnen bidden, en JJ die zijn testosteron aan een Oost-Duitse discuswerpster heeft geleend.

Bedankt iedereen, het was mooi!

geweldig weekend, ik ben weer enthousiast geworden al zeg ik zelf, nu hopen dat het aanblijft ;)

Organisatie en medewerkers bedankt!

Hans ook bedankt voor het dragelijk maken van de corvee :)

Het was zeker een geslaagd weekend! Heel tof om met zoveel mensen met God bezig te zijn. Iedereen bedankt, ik geef me alvast op voor volgend jaar (of eerder wat mij betreft...)

Ik wil God bedanken voor:

Een heeeele toffe commissie, de Bezwicie, die hun gaven en tijd konden geven om zo'n ontzettend inspirerend weekend te organiseren en te leiden.
De band die met hun rustige en energieke nummers de aanwezigen kon aanzetten om hun hart aan God te geven.
De mensen, bekenden en minder bekenden met wie ik veel toffe gesprekken mee heb mogen hebben; met wie ik heb mogen bidden, spelletjes heb mogen doen en ouderwets lol mee mocht trappen.

Op naar t volgende BezWeekend - laten we er in de tussentijd ook een overgevingsgezinde en geestdriftige GSV van maken!

DrEC; 't was weer heerlijk, cobie!

Prachtig weekend, Bezwicie bedankt! Ik heb genoten en ben geïnspireerd.

Iedereen bedankt! ik vond het echt super :D heb er ook veel aan gehad!

Wat een tof weekend! Bedankt, echt heel goed gedaan allemaal Bezwicie!
Kunnen de titels van de sing-ins en de vesper nog online komen?

Het was leuk, gelukkig durfde niemand mij door de glasplaat te duwen, Rinze the Chicken hè. Geert Kwak is ook aardig.

Ik heb een super weekend gehad! Bezwicie bedankt. Volgend jaar weer als het aan mij ligt

Ik heb ook een heel tof weekend gehad. Vooral de goede douche, de mooie bos/heiwandeling en het lekker meezingen/schreeuwen van Hillsong liedjes was leuk.
Bezwicie, Band en Drec bedankt.
Ik ben er wel voor om zo' weekend in het vervolg aan het begin van elk jaar te doen, ongeveer eind september of midden oktober. Is wel een goed begin van het jaar en vult mooi de leegte die is ontstaan in het leven van elke GSVer doordat de Dies nu in februari gehouden wordt.

Enthousiasmerend weekendje, BeZwiCie bedankt!

  • Ursa is nu fan van het beerdiertje *