Lukkiestrike

Goed punt Henrieke!

Het adres van de boerderij:
Gasselterstraat 9, 9533 PC Drouwen
Voor nieuwsgieringen de website: http://www.dekwartjesberg.nl/

Vanaf het treinstation in Groningen, ben je in ongeveer 50 minuten op de boerderij.
We verwachten de GSV om 17:00, dus vertrek uit Groningen om ongeveer 16:00. Het weekend duurt tot zondagmiddag, vertrek om 16:00 uur van de boerderij.

Vrijdag
De extra bus van Arriva vertrekt om 16:08 vanaf het station, dit is Qliner 302. Deze bus rijdt tot Drouwen, dus je hoeft niet meer over te stappen. Zorg dat je in deze bus zit, want de andere lijn 302 rijdt tot Gieten!

Zondag
Vertrek om 16:00 vanaf de boerderij, met een extra bus van Arriva.

Het programmaboekje staat online onder GSV documenten. Opgave voor workshops gebeurt op het weekend zelf, en het programmaboekje krijg je vrijdagavond bij aankomst.

Wat je sowieso mee moet nemen:

  • slaapzak, hoeslaken, kussensloop
  • bijbel
  • pen en papier
  • theedoek
  • geld (zondag is er een collecte voor een project van DVN)
  • rode strippenkaart voor zondag (bij weekOV)

Als je een bepaald dieet hebt, geef dit dan even door aan de DrEC (Eef-jan)

Lukkiestrike

Verder nog een ander punt: Vorige week hoorden we dat ivm het overlijden van een familielid Aad Kamsteeg vrijdagavond helaas geen lezing kan komen geven. Gelukkig hebben we inmiddels een nieuwe enthousiaste spreker gevonden voor de vrijdagavond:
Ds. Johan Plug. Hij zal gaan spreken onder het thema "enthousiasme van God". Meer info over hem kun je vinden in het programmaboekje

Hm.. ds. Plug is tof! Onze dominee in Hoogezand; zeker een enthousiaste man!
Jammer dat ik niet kan komen dit weekend...

17u al verwacht?! waarom zo vroeg? en als ik nu om 19u wil komen?

Lukkiestrike

Het programmaboekje staat online, onder de GSV documenten!

Henrique schreef: 17u al verwacht?! waarom zo vroeg? en als ik nu om 19u wil komen?

Dat is ook prima, moet je wel thuis een prakje eten :wink:

Lukkiestrike schreef: wow wat snel ik hou van jullie!

Graag gedaan.

annemarieke

He bezwicie, Mooi en volledig boekje! Tof programma! ik heb er zin in!

Ziet er inderdaad heel goed uit. Complimenten!

En ik heb zin in Hosanna! :)

Lukkiestrike

Nog even wat over het vervoer:

Zondag is het nogal lastig om met het openbaar vervoer terug te komen. Arriva zet voor ons een extra bus in, rechtstreeks naar Groningen. Hier kun je met je weekendOV in, en anders moet je betalen met een strippenkaart. Dus zorg dat je een rode strippenkaart meeneemt als je een weekOV hebt, aangezien contant betalen niet kan! We vetrekken om 16:00 uit Drouwen.

Vrijdag heeft Arriva om 16:08 een extra Qliner 302 ingezet. Het verschil met de andere lijn 302 is dat deze bus tot aan de halte in Drouwen rijdt, en je niet meer hoeft over te stappen. Zorg dat je allemaal met deze bus gaat!

goed geregeld!! ik heb er zin in... (en nee, dat is geen woordgrap, ik weet gewoon niet hoe ik het anders moet zeggen)

Lukkiestrike
Lukkiestrike schreef: Dat is ook prima, moet je wel thuis een prakje eten :wink:

En.. het even posten op het forum vandaag, zodat de DrEC weet voor hoeveel personen ze moeten koken. Dus als je niet mee-eet, laat het hier weten

ik eet vrijdag niet mee, want ik kom pas zaterdag

Relakst, zo'n bus. Goed geregeld!

Ik eet vrijdag ook niet mee, ik kom later.

hm, kzie net dat later komen niet heel erg praktisch is qua vervoer.
Zijn er nog meer mensen die later heengaan?

is t echt zo pokke te bereizen?

blijkbaar...
ik probeer die bus van 16u08 wel te halen dus ....

Net even het programma bekeken. Dat ziet er goed uit. Mijn complimenten voor de Bezwicie, jammer dat ik er niet bij kan zijn...

Ziet er leuk uit! Ik ben er echt pas vlak voor de eerste lezing, want ik moet nog werken. Als er meer mensen van plan zijn de bus van 19.12u te nemen, laat het dan even weten, dan moeten we arriva bellen. Als zij 3 of meer van dat soort belletjes krijgen, zetten ze een grote bus in ipv een 8-persoons...

Ik heb nog geen flauw idee hoe laat ik morgen ga. 16.08 zal ik sowieso wel niet halen, maar ik probeer op zn laatst die van 18.07 te halen. En openbaar vervoer is prima te doen naar Drouwen, in Gieten ga je namelijk direct aan de overkant van de straat verder met de volgende bus.

O ja, ik weet dus ook niet of ik op tijd ben voor het eten.