hey ik eet ook niet mee en ik probeer de bus van 21:13 te halen, stage :wink:

Lukkiestrike
Wendel schreef: hm, kzie net dat later komen niet heel erg praktisch is qua vervoer. Zijn er nog meer mensen die later heengaan?
Wat is een lijntaxi? Niet alle ritten in de dienstregeling worden gereden door een (grote) streekbus. Op rustige momenten kan een taxibusje worden ingezet, de lijntaxi. De strippenkaarten en abonnementen zijn gewoon geldig. U hoeft niet te reserveren. Deze lijntaxiritten zijn in het busboekje te herkennen aan een rood achtergrond(raster) in de betreffende tabel van het busboekje. Moet ik een lijntaxi reserveren? Wanneer u met 4 of meer personen van een lijntaxi gebruik gaat maken dan vragen wij u dit één werkdag van tevoren aan ons door te geven. Voortijdig reserveren voorkomt dat u onnodig moet wachten want de capaciteit is maar beperkt. Uw reservering kunt u kenbaar maken bij onze klantenservice.

Je kunt dus ook 's avonds gewoon met de Qliner, en dan in Gieten overstappen op de lijntaxi. Dit is dezelfde lijn als overdag (lijn 59) maar dan in een kleinere uitvoering. Dus als je met meer dan 4 personen op dezelfde tijd reist, moet je wel een dag van te voren bellen, voor een groter busje

Ruth en ik gaan zaterdag wsl rond 18.00 weg en kunnen dan dus niet mee-eten.
Verder heb ik er geen zin in, gelukkig leer ik dat in het weekend wel te krijgen. Anders heeft er heen gaan ook niet zoveel zin he.

Mausie schreef: Ziet er inderdaad heel goed uit. Complimenten! En ik heb zin in Hosanna! :)

Na een hele dag met jou en 100 keer Hosanna heb ik daar geen zin meer in. Kan ik een nummer aanvragen? Dan wil ik graag None but Jesus! Schitterend nummer.

Lizzy schreef: Ziet er leuk uit! Ik ben er echt pas vlak voor de eerste lezing, want ik moet nog werken. Als er meer mensen van plan zijn de bus van 19.12u te nemen, laat het dan even weten, dan moeten we arriva bellen. Als zij 3 of meer van dat soort belletjes krijgen, zetten ze een grote bus in ipv een 8-persoons...

Ja, deze neem ik ook.

Aaaaaaaaaaaaaargh.... Door tussenkomsten zie ik mij genoodzaakt me weer af te melden, ik hoop dat de deadline hiervoor ook nog niet verstreken is... Excuses voor het ongemak. Moet zaterdag een groot gedeelte van de dag in Groningen zijn en dan krijgt de Henderi-overweging toch wat de overhand... Helaas. dat betekent een jaar wachten? Nogmaals excuses...

Leonie en ik eten niet mee, we komen ongeveer om 19 uur. Tot vanavond!

Wie wil zin? Ik heb nog wel wat over. Neem natuurlijk gewoon de 16:08 bus.

16:08, klinkt als een slechte film, maar ook als een goeie bus.

als die bus toch extra rijdt, kan ie ook wel ff langs vinkhuizen zeker?
Verder goed bezig commissie, ziet eruit als een IFES weekendje, maar dan zonder dat beker/bestek/bord geouwehoer. Nu al relaxed!

Klarien schreef: Leonie en ik eten niet mee, we komen ongeveer om 19 uur. Tot vanavond!

Ja, ik ook!

Bij de Z komt ie toch? Moet ik even een extra minuutje incalculeren.

Q302 16:08 Z klinkt als de beste film ooit.

Ik ga ook naar de bios om 16.08 uur! En ik heb zin voor vijf.
En Zwier heeft natuurlijk een heel terecht punt. Hulde voor de commissie, nu al!

Jasper Stevens schreef: Q302 16:08 Z klinkt als de beste film ooit.

De Z van ZIN? :)

Bijna, de Z van busperron Z.

Ik neem een appeltaart mee, wie extra lief is en zin heeft mag een stukje.

Lichtelijk laat, want ik lees het mailtje net pas, maar ik eet vanavond niet mee. Tot na het eten!

Bezwicie ontzettend bedankt voor alles. Ik vond het weekend erg geslaagd. De combinatie van gezelligheid, interessante lezingen, gave workshops (uiteraard had ik wel de juiste workshops gekozen :wink: ), heerlijke muziek, maar bovenal de uitstekende organisatie maakten het voor mij tot een leuk weekend.

Wat mij betreft, volgend jaar weer.

Voor de corvee-afwasploeg van zaterdag-avond:

De uil zat in de olmen
Bij 't vallen van de nacht
En achter gindse heuvel
Daar roept de koekoek zacht:
Koekoek, koekoek, koekoekoekoekoekoek
Koekoek, koekoek, koekoekoekoekoekoek

Maar bovenal:

Waar de blanke top der duinen
Schittert in de zonnegloed
En de Noordzee vriendelijk bruisend
Neerlands smalle kust begroet
Juich ik aan het vlakke strand: (2x)
'k Heb u lief, mijn Nederland (2x)

Waar het lachend groen der heuvels
't Eind der stille heide omzoomt
Waar langs rijk geladen velden
Rijn of Maas of Schelde stroomt
Klinkt mijn lied op oude trant: (2x)
'k Heb u lief, mijn Nederland (2x)

Waar de blanke deugd der vaad'ren
Nog een gastvrij plaatsje vindt
En de vrede in huis en harten
Vorst en Volk tezamen bindt
juich ik, 't zij op veld of strand: (2x)
'k Heb u lief, mijn Nederland (2x)

Waar onze ouders werken, zwoegen
En ons leiden tot de deugd
Waar wij door hun trouwe zorgen
Wijsheid garen in de jeugd
Daar klinkt 't lied van elke kant (2x)
'k Heb u lief, mijn Nederland (2x)

Blijf gezegend, Land der Vaad'ren
Make u eendracht sterk en groot!
Blijve 't volk aan Wet en Koning
Houw en trouw in nood en dood!
Doe zo ieder 't woord gestand: (2x)
'k Heb u lief, mijn Nederland (2x)

Kijk voor de klassieker 'de zilvervloot' even op:
(vanaf 24 seconden)

http://nl.youtube.com/watch?v=ipczIpog2aU

En natuurlijk de kaskraker 'In een blauw geruiten kiel'

http://nl.youtube.com/watch?v=ksNx0vjA2jQ

Prachtig weekendje! De hele organisatie was goed, de band was goed, het eten was goed, het initiatief van de Senaat was goed.