Ik heb het weekend ook heel waardevol gevonden, leuk om al die aparte dieren en planten te zien bij Nanninga, om gewezen te worden op dat er veel bijzonders te vinden is in de natuur. En bij van Dijk vond ik het goed om te horen dat er in de kunst en literatuur ook veel over God te zien is. Van Keulen was ook geweldig enthousiast, mooi om dat van zo'n man te zien. Ik heb er wat aan gehad!

Ik vond ook dat iedereen heel tof mee deed, de sfeer was ook heel goed. Iedereen bedankt!

Praktisch puntje: kheb nog een jongerenbijbel gevonden, wie is em vergeten? Ik hoorde dat Rinze dat eventueel kan zijn?

Lukkiestrike
C.A. schreef: Ik mis een theedoek (wit met zwarte lijnen, maar een andere mag ook). Neem je 'm morgen mee naar bk?

Die ben ik niet tegengekomen...

Marita schreef: o ja... ik had idd een theedoek mee, een witte met lichtblauwe strepen.. heb je die nog?

Jup, neem um wel mee naar soos

Grote kans dat die jongerenbijbel van mij is, als ik me niet vergis een groene cover..

Doe nog eens een paar nagenieters!

marjolein schreef: Praktisch puntje: kheb nog een jongerenbijbel gevonden, wie is em vergeten? Ik hoorde dat Rinze dat eventueel kan zijn?

Die is niet van mij, mijn bijbel bleek op Jozefachtige wijze toch in mijn tas te zijn terechtgekomen.

*Christianne*

Hoi Ruben, gooi die foto's eens online!

(verder wil ik natuurlijk ook iedereen bedanken etc etc was hartstikke tof)

Ik vond aan het einde van het weekend nog 1 setje Ligrettokaarten. Mijn doosjes zijn echter allebei compleet. Mist iemand anders nog wat? Jessica, had jij misschien een doosje met 5 setjes mee?

ha ik zie net dat die van mij een setje mist ja, er zitten er nog maar 3 in. ik kom ze wel een keertje halen ofzo.
Ik vond het ook een leuk weekend btw, en ben ook erg benieuwd naar de foto's (vooral die van de Barbie's next top model- show :D)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,

daar zijn de foto's. Ga er maar eens lekker voor zitten, het zijn er meer dan 300, inclusief fashionshow.

Wat een prachtige plaatjes!

Leuke foto's, Ruben!

Mooie foto's. Goede kwaliteit zeg!

wauw! mooi ruben (en christine en peter geloof ik toch? ;))

Inderdaad, erg mooie plaatjes!

Prima foto's..

staan ook nog wat foto's van mij.

Toffe picca's van allebei, Petrus, heb je een soort filter ofzo gebruikt, je foto's hebben zo'n bijzondere (mooie) kleuring?

Hij gebruikt volgens mij adobe kleuren instelling. Ik vind ze persoonlijk dan een beetje bleekjes worden, maar smaken verschillen, zo blijkt wel weer. Wel mooie plaatjes verder.

Wat me opvalt bij de foto's van Peter is dat Ruben er 15x opstaat ongeveer. Van die 15x weet hij 13x een ontzettend onintelligente kop te trekken.

Ik gebruik inderdaad Adobe-kleuren. Dat moet ook wil je een beetje fatsoenlijk aan fotobewerking doen. Dat de foto's wat aan de zachte en warme kant zijn, ligt aan de kleurbalans. En het gebrek aan een goede flitser.