sign me up voor deze zaterdag as well!!
normaal komt me het echter niet goed uit om op deze dagen te gaan volleyballen. maar ja, ik was helemaal alleen...

Ok. Zaterdag komen dus Liesbeth, Alinda, Jaap, Matthijs, Joost en Roberto. En ik vind dat Hans ook wel kan.
Dat wordt dan vier tegen vier. Mooi werk.

Uurtje of 11/12?

Goedzo JP! Ik ben blij dat ik door de tijdswijziging weer es van de partij kan zijn!

Hopen dat ik het nog niet verleerd ben...

Carloz schreef: Hopen dat ik het nog niet verleerd ben...

Ik heb meer recht van spreken volgens mij. Op één of andere manier heb ik al drie week niet meer gevolleybald :shock:

Morgen volleyballen? Lijkt me leuk, maar wel onder voorwaarde dat de volleyballers morgen mee gaan helpen in de Happie ;) We hebben voor zaterdag nog maar 4 mensen aan personeel...

Ik kom zaterdag wel, lijkt me leuk

en waarschijnlijk wil ik zaterdag ook wel helpen in Happietaria, moet je maar even bellen

Ik pas me wel aan
Ok. Zaterdag komen dus Liesbeth, Alinda, Jaap, Matthijs, Joost en Roberto. En ik vind dat Hans ook wel kan.

Ehm..niet boos worden, maar ik wilde hiermee niet zeggen dat ik kan zaterdag... Als jullie niet vrijdag kunnen, prima, maar zaterdag heb ik een vrij dagje en die ga ik vieren in H'berg..
Aangezien volgende week paars en blauw op kamp zijn ben ik er ook dan niet..
Jakkie, dit vind ik volgens mij niet zo leuk. Ik ben zo stijf als een plank :rotate: verdrie!

Hop, saké. Voor morgen staat van 11:00 tot 13:00 zaal 1 van de Aclo tot onze beschikking. Kan mooi het ontbijt nog even zakken.
Alinda gaat volgende keer 200 keer opdrukken. No hard feelings.

Dat waren mooie potten vandaag.

Volgende week zaterdag zijn Roberto en ik (en volgens mij wel meer) op kamp. Het voorstel is daarom om op vrijdagochtend nog wat te gaan slaan.
Op dit moment is zaal 4 nog tot 12:00 vrij. Als er genoeg animo is om tussen 10 en 12 te ballen kunnen we hem reserveren.

Yep, ik ben wel weer es toe aan het slaan van een balletje! Dus als soos neit te laat wordt kom ik vrijdag lekker volleyen. Nou ok dan... ik zorg er wel voor dat soos niet te laat wordt (als er tenminste nog meer animo is en er dus idd een zaal gereserveerd gaat worden)

Ja, die open soos.
Dat wordt dus denk ik maar weinig, vrijdagochtend. Misschien kunnen we met iedereen 's middags gaan zwemmen in de Parrel?
Voor komende donderdag zit overigens ook alles vol. Dat wordt dus geen volleybal deze week...

mensenvriend
Jean schreef: Misschien kunnen we met iedereen 's middags gaan zwemmen in de Parrel?

Ja gezellig!

Waah! savonds een vent, sochtends een vent! Ik had er toch echt kunnen zijn vrijdag.. ! Zwemmen? Ook wel ok op zich, hoe laat? (14u weer richting happie)

Alladin schreef: Ik had er toch echt kunnen zijn vrijdag.. !

jaja alinda, volgens mij praat je meer over sporten dan dat je het ook echt doet :P maar ik zal je vanaf volgende week wel helpen (misschien kunnen we dit weekend vast beginnen :lol: )

NOU!! ik zit toch echt al bijna op mn fietsje om te gaan circuiten zo... :lol: ! maar dikke prima, dit wkend, neem mn schoentjes wel mee! denk jij even een trainingsschema uit....?!

Alladin schreef: savonds een vent, sochtends een vent!

Ik ben 's avonds altijd een mietje.

Alladin schreef: hoe laat?

Helaas, er kan pas vanaf 14:30 gezwommen worden.

Wellicht dat we volgende week zaterdag (18 dec) weer kunnen volleyballen? Het kost dan wel 4,80 per uur om een zaal te huren, maar vanaf een man/vrouw of vijf kunnen twee uurtjes dan wel uit. Bovendien kun je dan het tijdstip lekker zelf bepalen. 10/11 uur 's ochtends bijvoorbeeld weer.

Animo?

Ik heb animo, mits er minstens een stuk of 5 / 6 mensen zijn.

Voor mij geldt hetzelfde.

Zaterdag de 18e kan ik er niet bij zijn. ik ga dan namelijk één van mijn o zo lieve zussen helpen te verhuizen van Spijkenisse naar een pitoresk huisje in Den Haag.
Zwemmen, tsja, ehm... nou, ehm.... tsja. Niet echt eigenlijk...

Joachim Sickbock

JO

ZATERDAG 18 DECEMBER VAN 1100 TOT 1300 HEB IK ZAAL 4 GERESERVEERD VOOR VOLLEYBAL!

Kom allen!

Tot dan, d00tz...

Ik ben er.