Volgende week gaan we er weer tegenaan, ik zal er ook zijn. En ja, als ik kom, dan komt iedereen natuurlijk weer!

zmith schreef: misschien kom ik, maar dan wil ik wel bij roberto in het team!

Waarom? :twisted:

en bij hans natuurlijk!

Nou, daar wil ik niet tegenover staan... :shock:

Joachim Sickbock

Reminder. Gewoon weer van 14-16 uur. Vandaag. Be there.

sgoed.

I'll try this time!

Zijn er ook echt om 14u al mensen? heb de tijd wel nl., maar als ik er dan alleen sta van 14- 14.30 heeft het weinig zin... :)

Ik probeer er ook om 14 uur te zijn.

okee

Het was weer leuk. Volgende week in de herhaling.

Joachim Sickbock

Wel allemaal komen he, morgen. Want anders is er niemand, en dan kan er ook niet gevolleybald worden.

Ik ben er niet bij; en ben er dus in het begin ook niet, terwijl ik wel de zaal heb gereserveerd. Dus allemaal vroeg komen, anders krijg ik nog gedoe? Of valt dat allemaal wat mee?

Ik weet niet, kan een van ons dan een bal halen bij de balie onder jouw naam ofzo? En moet dat dan heeeeeel sniekie of kan iedereen dat doen en zonder omhaal zeggen dat je er zelf nog neit bent, maar wij alvast gaan? :?:

Niet te moeilijk over doen, dan doen die lui achter de balie het ook niet.
Gewoon zeggen dat de zaal op naam van Postma is gereserveerd. Verder moet dan iemand met een Aclokaart even wat ballen halen. Klaar!
Als het een beetje meezit ben ik morgen wel van de partij.

Ik ook. Vorige keer vond ik het leuk gaan. Hopelijk morgen weer zo.
Zin!

Toch geen volleybal voor mij dit keer... volgende week staat NU in mn agenda..!

Voor mij ook, helemaal gehad met die Sics die naar soos gebracht moeten worden...

Joachim Sickbock

Volgende keer weer :!:
Er waren weinig mensen, maar ik ervoer wel een enorme blijdschap bij iedereen die extra binnen kwam. Welkom, de deur is nooit gesloten :!:

Maar ik was ook bedroefd, omdat er al met al toch zo weinig mensen waren en omdat de dag ervoor er een borrel geweest was :shock:

Die borrel maakte mensen wat lethargisch, wat hangzakkerig, wat aankeutelerig :cry:

hahah maar overmorgen mogen we nog wel weer!!!

Nogmaals donderdag 1400- 1600!

en zelfs Smithy komt (of ging die nu kaal)