Ik volleybal ook liever door de week.

Joachim Sickbock

Van 10-12: perfecte tijd! Kun je daarna tenminste nog wat doen. Ik doe mee. Heel erg leuk, echt reuzeleuk. Niet gewoon leuk ofzo, maar écht leuk! Hoor je me? Echt leuk :evil:

Even nieuwsgierig doen: wie is AJ en welke MAtthijs wordt bedoeld?

AJ = Ecke = Appie = Albert Jan
Matthijs = Symfysis = Fleurke

Oeps, sorry dat ik er niet bij was. Ik wilde heel graag, maar helaas is mijn gezondheid vandaag niet om over naar huis te schrijven, laat staan om het op het forum te zetten, dus tot zo ver...

Animo heeft laten weten wel weer zin te hebben om te gaan volleyballen. Op vrijdag bijvoorbeeld.
Deze week is op de betreffende dag tussen 10:00 en 12:00 nog een zaaltje beschikbaar.
Wel wat vroeg.
Reacties?

Animo? Dat doet me denken aan de groep waarmee ik tijden vrijdagavond heb gevolleybald; maar dit is neem ik aan andere animo ;).

Mijn animo heb je ook; hoewel ik 10 uur vroeg vind...
Als dat een week later iets later kan (12 tot 14) dan zou dat beter zijn.

sjit, dan ben ik nog aan het werk

TuttieRuthie

Ik heb wel zin!!

prima ik heb er ook wel zin in, maar helaas moet ik vrijdag werken...

oei wel vroeg zeg voor een vrijdag... heb ik eindelijk geen college meer op die ochtend, moet je weer volleyballen.. :wink: ik weet het zo net nog niet, ligt eraan hoe ver ik ben met mn eeuwige presentatie(s)

Hm, dat schiet dus niet echt op zo.

Volgende week dan maar? Een uurtje of twee later?

Misschien toch maar een bter idee.

Ik heb wel zin en tijd, dus wat mij betreft gewoon doen!! Ik vraag nog wel even rond of er nog meer mensen willen en kunnen... Leuk dat er weer gevolleybalt gaat worden!

ik kan niet

Kan het niet op een andere dag dan vrijdag? Ik "kan" vrijdags alleen 's ochtends, maar dat is soostechnisch ongunstig. Ik ben voor donderdag of zaterdag.

ALs het weer eens op een zaterdag is ben ik er weer bij.

TuttieRuthie

Ik wil wél vrijdag!!! :twisted:

Joachim Sickbock

Ik kan eigenlijkst vrijdag ook wel en zaterdag niet.

TuttieRuthie

Gaat het nou nog door of niet???