Ik ben er bijna zeker ook bij.

Ik ben er zeker bijna ook bij...

Zaterdag volleyballen??? Ik doe mee!!!!!!!!!!!!

Joachim Sickbock

^burp

Ik ook. Ik moet alleen wel om iets voor twee thuis zijn, anders krijg ik ruzie met TNS NIPO.

Henri P komt waarschijnlijk ook nog langs. Wat een drukte.

Henri P komt waarschijnlijk niet meer langs. Lekker rustig! :lol:

Sufferd.

Hebben er mensen zin om binnenkort weer eens te gaan volleyballen?
Zaterdag om 10:00 bijvoorbeeld?

Dat lijkt mij bijvoorbeeld een leuk plan!

Ik ook, wat een animo binnen drie minuten! :shock:

Ja, het lijtk mij ook wel weer heerlijk om eens wat actief te volleyen! Ik zal er zijn, als het doorgaat!

Mooi zo.
Waar zijn trouwens alle eerstejaars gebleven die in het begin meededen?

Gooi er anders eens een mail uit naar iedereen?

Dat is wel een idee.

ik doe ook wel mee. de wekr is al gezet ;)

TuttieRuthie

Handig, zo'n mailtje, alleen... Ik moet zaterdag werken :s Voor de mensen die wel gaan: veel plezier enne, volgende keer hoop ik ook van de partij te zijn!

Zaterdag morgen is een goed moment op zich
maar; ook ik moet werken!!

Tof dat we weer gaan beginnen, maar waarom kan het niet meer door de week? Heb ik iets gemist of kan iedereen alleen maar op zaterdag? Het komt mij in ieder geval veel beter uit om het door de week te doen, maar ik hoor wel...

Wat je zou kunnen doen is zelf een dag en tijd voorstellen. Iedereen kan natuurlijk een zaaltje reserveren.
Voordeel van de zaterdag is dat mensen geen colleges hebben. En voor mij persoonlijk dat ik in het weekend dan ook nog wat aan sport doe.

Doordeweeks hebben mensen het vaak te druk. Maar laat niemand zich gehinderd voelen om hier of per mail zelf ook dingen voor te stellen.

Tot nu toe doen zaterdag mee: Roberto, Hans P, Allert, Liesbeth S, AJ, Matthijs(?) en JP. En aangezien er betaald moet worden, neem ik aan dat deze ook echt komen.

Ik heb net gebeld, en van 10:00 tot 12:00 kunnen we in zaal 4 terecht.