JP.

Het ACLO-jaar is weer begonnen! In beweging dus. Of om met de woorden van Scooter te spreken: Move your ass!

Het plan is om iedere week op een vaste tijd een zaaltje bij de ACLO te huren om daar met een clubje personen lekker een potje te gaan volleyballen. Liefhebbers?
Voorwaarde is (wat mij betreft) wel dat je gewoon komt opdagen en fanatiek bent.

Enkele suggesties qua tijden mijnerzijds:MaandagavondDonderdagmiddagDonderdagavond (of is er dan Alpencursus)VrijdagmiddagEventueel zou er natuurlijk ook per week gekeken kunnen worden wat de mogelijkheden zijn, maar een vaste tijd lijkt mij handiger.

Wat een ontzettend tof idee, ik doe mee! Mijn voorkeur gaat uit naar donderderdagmiddag van 14.00-16.00 of zo. Ik ga direct m'n collegekaart Aclotiseren.

oke behalve op maandag en vrijdag ben ik van de partij!!!

Goed idee, kan er gelijk getraind worden voor het PVT en eindigen we niet weer bijna onderaan... Donderdagavond is er idd alpha, ik ben wel voor de maandagavond (sorry Jaap)

Lijkt mij ook een erg leuk idee....

Ik, Symfisis en Demetrius gaan vanaf vandaag meetrainen en spelen bij Veracles, dus dat is op maandagavonden en soms op dinsdagavonden (hopelijk voor bk ;)), dus dan kan ik niet...

Maar als ik kan wil ik graag mee doen. Mijn voorkeur gaat dan uit naar de de dagen die overblijven als de maandag avond eruit is...

Ik vraag me trouwens af of je überhaupt zalen kunt reserveren in de avonduren; volgens mij is alles dan al bezet (door clubs etc.) maar dat weet ik niet zeker. En Een vaste tijd afspreken is handig, maar je kunt niet van tevoren inplannen dat je het komende jaar elke donderdag middag (bijv.) wilt spelen, dus moet er iemand zijn die dat zo vroeg mogelijk direct reserveert (moet te doen zijn).

En over PVT: als het mogelijk is, lijkt het me ook wel leuk om (puur voor de lol, want winnen doe je er toch niet haha) mee te doen met PVT. Qua resultaten teken ik dan wel voor de prestaties van het damesteam van de GSV van vorig jaar (waar k natuurlijk nog steeds een beetje trots op ben :P ), dat we in ieder geval dus van ATV winnen ;).

Ik heb het er gisteren ook even met Loes over gehad (die ook meedoet trouwens), en het leek ons inderdaad ook wel leuk om volgende keer op PVT met wat meer teams een beetje te meppen.
Over dat reserveren; de avonden zitten inderdaad al vol. Donderdagmiddag lijkt nu dus de beste optie (sorry Dineke). Je kunt 8 dagen van tevoren reserveren, dus als we zorgen dat iemand in het weekend reserveert en dat hier even post moet dat volgens mij goedkomen.

:heulsuse: Ik moet donderdags werken.... (gelukkig ben ik ook zonder te oefenen wel goed genoeg voor een pvt-team op het niveau van vorig jaar... :lol: )

Lijkt me ook hartstikke thof! Als het dan donderdagmiddag wordt, dan wel graag na 16u, ivm met college... en anders moeten jullie het dus maar zonder mij doen.

Lijkt me super, maar hoe hoog is het niveau?? Ik kan wel volleyballen, maar ik ben geen Guido Görtzen ofzo.....

Basketbal rules boven alles.....gebeurt dat ook niet op PVT? Anders stel ik voor: "Het volleybalverhaal van tafel en ruimte maken voor BB."

Komende donderdag, 16 september van 15:00 tot 16:00, is er een zaal voor ons gereserveerd.
Kan iedereen dan een beetje?

Master Gee schreef: Basketbal rules boven alles.....gebeurt dat ook niet op PVT? Anders stel ik voor: "Het volleybalverhaal van tafel en ruimte maken voor BB."

BB RULES indeed! Jammer dat ik nu nog niet mee kan doen maar ik vind het een top idee!!!
Op het PVT wordt niet gebasketballed maar wel op het KVT. Hier doet ook meestal een team van de VGST aan mee. Ook wel tof om die kerels een keer in te maken!!!!!!!!! :twisted:

Helaas, voor deze eerse keer moet ik afzeggen.
Ik heb al een nipo werk afspraak staan.

Maar als dit het vaste tijdstip wordt, kan ik hier wel om heen plannen in het vervolg...

Ik ben er bij, en voor de basketballers: loop ons topic niet te verzieken, open er zelf een!

Raak gesproken Jaap!

Wat betreft de standvastigheid van dit tijdstip ligt het er een beetje aan hoe de mensen staan met colleges en dat soort. Aangezien veel colleges op de oneven uren vallen (9-11, 11-13, 13-15) lijkt 16:00 me voor de volgende keer beter. Voor komende donderdag was dat helaas niet meer mogelijk.

Het is dan trouwens in zaal 4 van de ACLO.

oeh leuk zeg, misschien ben ik er ook wel bij... samen met loes...? maar alleen als de megafoon mee mag :lol:

Haha, de Amarant-megafoon?
Ook wel bekend als Aha-foon?

Ben benieuwd wat voor geluiden daar allemaal uitkomen :P.

Wat een superidee zeg! Ik noteer donderdag direct in mijn agenda.

College sucks, dus ik kom gewoon volleyballen!

Diehard schreef: Wat een superidee zeg! Ik noteer donderdag direct in mijn agenda.

Staat er bij mij standaard al in.. :lol:

maar mocht het in de planning passen dan is er een klein kansje dat zelfs ik er bij ben, jammer dat het gaan beach-volleybal is...

Hartstikke leuk! Ik ben blij dat dineke donderdag niet kan, hebben we haar er lekker niet bij :wink: Dus ik ben voor donderdag. 4 uur is ook een prima tijd.