MILJAAR!
Ik kom er net achter dat ik het komende blok de hele donderdag college heb!
:evil:
Grote kans dus dat ik er vanmiddag niet ben.

Kom ik er net achter dat ik deze donderdag weer niet kan haha. Rijles :P. Volgende keer beter :oops:.

Komt ook wel goed uit, want dan kan ik mijn krachten een beetje sparen voor het OCSG tournooitje :P.

Ha, ik ben er toch wel bij! Vanaf 14:00 tot 16:00 zelfs!
:)

Carloz schreef: Komt ook wel goed uit, want dan kan ik mijn krachten een beetje sparen voor het OCSG tournooitje :P.

Laat je mijn armen dan wel een beetje heel?

Volgende week gewoon weer van 14:00 tot 16:00.
Ik ben alleen een beetje vergeten te vragen welke zaal we hebben. :| Maar aan het rooster te zien vermoed ik zaal 4.

En alle mietjes die er gisteren niet waren (ik noem geen namen, behalve Postma) zijn volgende week verplicht te komen!

Oioioi!!! Ik denk dat ik er wel ben dan. maar denk maar niet dat ik me aangesproken voel. :roll:

Ow ja ik ben er dus niet.

Superkingkongmehamehabiatch.

???????????????????????

Goed, even ter zake nu.
Aangezien steeds minder mensen op donderdagmiddag kunnen, moeten we maar eens gaan kijken of er misschien een beter tijdstip te vinden is.

Als ik zo naar het rooster kijk zie ik bijvoorbeeld dat volgende week zaterdag beide zalen nog de hele dag beschikbaar zijn.
Wellicht een optie?

Voor de rest is het 's avonds onmogelijk om een zaal te krijgen. Het moet dus 's middags blijven, of 's ochtends. Volgende week donderdag is er tussen 08:00 en 10:00 nog een zaaltje vrij. Dat lijkt me wat vroeg, maar op de vrijdag is er bijvoorbeeld tussen 08:00 en 16:00 nog een zaal vrij. Dan zouden we om een uur of 10 of 11 ofzo wel kunnen.

Roep maar wat handig is.

Oh ja, voor volgende week donderdag heb ik tussen 14:00 en 15:00 zaal 1 gereserveerd. Langer kon weer niet.

Normaal kan ik prima op donderdagmiddag maar afgelopen donderdag had ik ee trouwerij, vandaar dat ik er niet was. Hoewel ik gezegd had er wel te zijn, maar dat komt doordat ik was vergeten dat ik die donderdag een trouwerij had. Of nee, eigenlijk had ik gewoon twee keer een donderdag in mijn hoofd deze week, elk anders ingedeeld. Weet je wel?
Nou ja, as donderdag ben ik er denk ik wel...

Vrijdag lijkt me een uitstekende dag. Ik zit nu even met rijlessen, die ik niet van donderdag 15.00 uur af kan halen. Ik wil namelijk 2x blijven lessen; en veel schuifruimte is er niet.

Andere dagen zijn wellicht ook een optie voor mij.

Ik ben er morgen niet. En Jaap ook niet. En Knapper ook niet. En Postma ook niet.
En voor de rest weet ik het niet.

Ik ben er vanmiddag ook nite. Ivm Sinterklaas ga ik alvast richting mijn ouders...

ik ben er ook niet (en volgende week ook niet). Op zich vind ik op zaterdag volleyballen ook wel een optie, vrijdagmiddag is ook wel leuk, maar dan na drie uur, want daarvoor heb ik college.

Vrijdag is ook n prima optie voor mij! na 3uur is ok, al vind ik sochtends ook wel heel relaxed.

Donderdag kwam ook mij vaak niet goed uit, maar vind het wel supertof om binnenkort weer te gaan doen. Volgende week dan maar?!

Ik kan vrijdag niet en vind dat ook niet zo handig na een avondje doorzakken op soos....
Zaterdag daarentegen kan ik vrijwel altijd wel en vind ik wel een goed idee.

okok...... lamme harries... :wink: ik pas me wel aan!

Komende zaterdag zijn zaal 1 en 4 nog de hele dag (of in ieder geval tot 17:00) beschikbaar.
Wie willen er, en hoe laat?

Joachim Sickbock

Oh donderse bliskem Jean, ik doe mee :!: (Als er genoeg anderen komen). Maakt mij niet uit hoe laat, het liefst zo vroeg mogelijk :D