Ik zal er ook bij zijn, nog ff lekker sporten op de dag voor de dies!
O ja, btw, de topictitel moet nog veranderd worden; 28 okt ipv 21 okt...

Joshiman schreef: hahah maar overmorgen mogen we nog wel weer!!! Nogmaals donderdag 1400- 1600! en zelfs Smithy komt (of ging die nu kaal)

uhm keb eigenlijk nog steeds college!! en zelfs met een kale kop kan ik niet volleyen... maar ik ga erover nadenken, KALE!

zmith schreef: [..] KALE!

wat jij wilt. als je er maar bent.

Ha mensen. Even opletten, want volgende week kunnen we slechts een uurtje volleyballen. Tussen 15:00 en 16:00 zaten alle zalen al vol.
Als je mee wilt doen dus gewoon om 14:00 aanwezig zijn.

Thanx!

Er lijkt morgen weinig belangstelling te zijn voor een uurtje volleyballen. Ik ben er in ieder geval niet bij, Jan Paul waarschijnlijk niet Matthijs niet en Henri niet. Dat je het even weet.

Ik ook niet.
Vanaf volgende week weer denk ik; en anders sowieso die week daarop....

Joachim Sickbock

Lache hé, dat onderschrift van Carloz. Iedereen ff kijken hè!

TuttieRuthie

Hee tof, jullie moeten wel een goede yell hebben met zulke meiden! :wink:

Uit voorzorg ga ik dan ook maar niet volleyen...

Groot gelijk. Overigens heb ik de zaal niet afgezegd, dus als iemand nog een locatie zoekt voor zijn of haar yoga-les; ACLO zaal 4 van 14:00 tot 15:00. En dan even zeggen dat je mij bent.

Waarom zeg je niet af?

Is toch niets geks aan? Het kon bij nader inzien toch niet doorgaan...

Nou goed dan. Tegelijk heb ik voor volgende week gereserveerd, maar hij was weer maar een uurtje beschikbaar. :evil:
Dus volgende week allemaal om 13:30 komen, dan kunnen we op de parkeerplaats vast warming-up gaan doen enzo.

Bereid jij m voor JP :bounce: ?! "En van van je enetweejehoplakeemetdiebeentjesindelucht!"
Dan kom ik ook!

Jean schreef: Tegelijk heb ik voor volgende week gereserveerd, maar hij was weer maar een uurtje beschikbaar. :evil:

Misschien is er wel een vaste cursus deze periode, afgelopen week ingegaan periode 2, en dat die zala dus voor de komende 8 weken maar een uurtje per donderdag is te reserveren, das wel jammer, want ik denk dat er veel mensen zijn die van 14-15 sporten te veel midden op de dag vinden, en dus toch maar niet komen. Maar laten we dat alstjeblieft neit gebeuren, laten we lekker op eht uurtje dát het kan, ook lekker ff volleyen met z'n allen!

Als ik vandaag een beetje te laat ben, wordt niet boos. Ik ga eerst tot 13:30 zwemmen en kom dan gelijk die kant op.

Er is een liedje van Ome Henk, dat gaat als volgt: 'Op de camping, lalalalalalalalaaa, op de camping' enzovoorts.
Maar ach, het was leuk.
Welke zaal hebben we volgende week, Joost?

Weet je wie er de volgende keer gewoon weer bij is?

Ik weet het wel :P

Ik denk dat ik er ook bij ben donderdag as. Als het net zo gaat als afgelopen donderdag wordt 't super!

Donderdagavond lekker beachen. Misschien wel handig nog even een keertje met m'n teamgenoten te spelen donderdagmiddag? De zaal is gehuurd van 14-15 uur?

Gr. Cis.