loesje schreef: Ik ben blij dat dineke donderdag niet kan, hebben we haar er lekker niet bij :wink:

maar ik zal wel haar prachtige geluiden missen...

He Jean, de volgende keer is het misschien handiger om de zaal van 14.00-16.00 uur te reserveren. Eén uurtje vind ik persoonlijk nogal kort en het geeft meer mensen de mogelijkheid te komen: degenen die tot 14.00 uur colleges hebben komen iets later en degenen die om 16.00 uur weer college hebben gaan wat eerder weg. Hatsaflatsa!
16.00-18.00 kan natuurlijk ook, maar dat heeft niet mijn voorkeur.

De ACLO-site schreef: Telefonisch reserveren ma. t/m vr. van 8.30 tot 19.00 uur, 8 dagen vooruit reserveren (niet voor tennisbanen), 1 speeluur per dag.

Dus ik ging ervan uit dat je maar een uur aaneengesloten mag reserveren. Maar dat zal ik morgen nog wel even navragen.

Sterker nog; ik heb net even gebeld, en je mag inderdaad maximaal een uur per dag reserveren. Of we moeten sneaky op andermans naam nog een uur bespreken. Maar ik weet niet of ze daarvan houden.

Kun je online zien welke uren nog vrij zijn? En of er dus nog een blok van 2 uren vrij is?

Dan kun je dat toch inderdaad oplossen met 2 verschillende Aclo-ers?

Lijkt mij geen karwei bij de punt.

Als je op de site kijkt () onder Overzicht Reserveringen kun je zien wanneer er nog zalen vrij zijn. Morgen bijvoorbeeld is zaal 4 waar we in zitten tussen 14:00 en 15:00 nog beschikbaar. Dus als iemand zin heeft om hem voor dat uur ook nog te reserveren, dan zorg ik wel dat ik er om 14:00 ben.
Maar ik kreeg aan de telefoon een beetje het idee dat ze dat niet zo tof vonden. Echter, we kunnen het natuurlijk altijd proberen.

Ja, dat controleert volgens mij niemand. Ik heb wel eens een zaaltje gehuurd, en je hoefde toen volgens mij niet eens te melden dat je er was; het enige wat je deed was ballen halen...

Ik reserveer overigens deze keer niet, want ik ben er dus niet...

Yo!
Mallechien is ook van de partij, zoals sommigen onder u al wisten. Ik ben het helemaal eens met mijn novciegenoot de geachte heer Boersema, namelijk donderdag van 14.00-16.00. En dan gewoon on der een andere naam. Mijn geweten speelt niet op bij zo'n sniekie actie ( sorry JP). Donderdag ben ik er heel even bij omdat ik om 16.00 college heb!
See you donderdag!

Ik vind het best hoor. Hij is voor morgen ook nog steeds beschikbaar. Dus als iemand hem even tussen 14:00 en 15:00 zou kunnen reserveren kunnen we wat mij betreft ook om 14:00 beginnen.

Laat ik dat nu net gedaan hebben! Morgen vanaf 14.00 uur dus ballen meppen in zaal 4.

Jean schreef: Als iemand hem even tussen 14:00 en 15:00 zou kunnen reserveren kunnen we wat mij betreft ook om 14:00 beginnen.
Jaap Boersema schreef: Laat ik dat nu net gedaan hebben! Morgen vanaf 14.00 uur dus ballen meppen in zaal 4.

Hoezee! :D
Ik bel morgenavond wel weer even om volgende week vast te leggen. Doe je mee Jaap?

Zo, was dat even lekker!
Volgende week donderdag van 14.00-16.00 uur is de zaal weer gereserveerd. Neem allemaal uw vriendjes en vriendinnetjes mee.

En hoe liepen je nieuwe schoenen???

Volleybal is suf trouwens, nee dan wij met ons hoogstaande voetbal!!

Hoewel mijn schoenen onverminderd blits ogen en welhaast goddelijk stappen, zijn ze al lang niet meer nieuw.

Voetbal is voor mietjes!

Jaap Boersema schreef: Voetbal is voor mietjes!

Niet op ons niveau

Ik ben erbij de 23e.
Of ik ook binnengelaten wordt is vers 2.
Moet nog een aclokaart halen...

Is de stufie dan al binnen?

GRRR Postbank... :P

Hey piepels,

Wordt er 2 uur lang gevolleybald?
Dat is mij denk ik te lang...
Welk uur komen de meeste mensen?

Ik denk het tweede. Maar misschien ook niet.
In principe doen we trouwens elk kwartier een beetje teams husselen. Dus hou dat maar als een soortement van kapstokje.

Ik kom rond kwart voor drie. Eerst die novieten even opzadelen met een zware stapel Sics en convocaties. :twisted:

Deze week zal ik er niet bij zijn, ik zal nu maar even wel het college gaan bijwonen. Veel plezier altezaam!

Zwakjes hoor, zwakjes.