Hmz, ok dan. K vond 't nogal serieus klinken, en dat verbaasde me.

Ik vond het al tof op deze manier! Inspelen en wat ander serious stuff het 1e uur en daarna partijtje is ook beter vol te houden dan 2uur partijtje spelen. Moet iedereen natuurlijk wel beetje eerder komen!
Ging afgelopen keer al retegoed vond ik hoor, maar ideeen als van Postma zijn natuurlijk altijd uit te proberen, mits.... hij t zelf even voordoet!

Haha als matthijs meehelpt :) hij heeft het namelijk ook al es gedaan op training...

Wat grappig trouwens dat jij het woord retegoed gebruikt :lol:.

Carloz schreef: Hmz, ok dan. K vond 't nogal serieus klinken, en dat verbaasde me.

Sorry. Nogmaals: dat was niet mijn insteek.

Uiteraard lijkt het me ook wel een goed idee om eerste uur op een andere manier in te vullen. Xie jullie donderdag!

Ja, oké, tot morgen!

Ik ben er ook bij morgen, zaal 1 jongens en meisjes, vergeet het niet.

Ik zal jullie waarschijnlijk ook vergezellen, maar het is even afwachten, of ik dat fysiek nog asan kan na 2 uur voetballen....

Jaap Boersema schreef: Ik ben er ook bij morgen, zaal 1 jongens en meisjes, vergeet het niet.
Vergeet vooral ook je sportbroekje niet :oops:.

Goede zaak dat er weer gevolleybald wordt!
De PVT-inschrijving gaat binnen een maand al weer van start dus denk er maar serieus over na of een herenteam voor PVT haalbaar is.
Zelf ben ik lid geworden van Oranje Nassau en heb ik morgen mijn eerste competitiewedstrijd tegen Lycurgus. Spannend...

ps: veel plezier en ik kom een keer langs om mee te spelen.

TuttieRuthie

Is er deze donderdag (7 oktober) ook volleybal??? :?:

als het aan mij ligt wel! Vorige week geveld door de griep, verdrie, nix anders gezien dan hazesherhalingen, soapies en meer van dat spul dus ik ben wel weer in voor iets actiefs!

Joachim Sickbock

Ja, komende donderdag gaan we weer aankeutelen. JanPaul heeft van 1400 - 1500 gereserveerd, en ik van 1500 - 1600. Dit keer weer in zaal eh..., die ene zaal van 2 weken geleden.

Wel even komen allemaal, en ook even zeggen aan andere lui, zodat we met een heleboel lui zijn.

TuttieRuthie

Tof! Ik ben van de partij!

TuttieRuthie schreef: Tof! Ik ben van de partij!

sinds wanneer kun jij volleyballen? :D

Ik ben er ook bij. Ik denk dat ik pas rond 14.45 kom, dus kunnen jullie vast inspelen...

TuttieRuthie
beuzzie schreef: [..] sinds wanneer kun jij volleyballen? :D

Sinds ik in groep 5 op volleybal ging!!!!!!!!!!

Wat een enthousiasme, tof. Ik ben er ook weer bij. In zaal 4!!!!

Alle kanaries, ben ik toch zomaar vergeten die titel van het topic te wijzigen.
Bij dezen.

Ik weet nog niet of ik er bij ben, ik moet misschien werken.

ik moet misschien ook werken. in de ub...