Ik kan dinsdags vanaf 15.00 uur.

't is dat ik dinsdag een tentamen heb toto 1600 uur of langer... verder heb ik eigelijk ook wel donders veel zin in een meer fysiek gerichte workout... :wink:

Komende dinsdag wordt hem voor mij ook niet, vanwege het kapot zijn van mijn handen. Maar dinsdag 24 mei lijkt me een goede optie.

TuttieRuthie

vooruit maar weer, dan kan ik ook wel :)

Jean schreef: vanwege het kapot zijn van mijn handen.
Wat heb je gedaan?

Ik wil ook wel weer een keer meedoen maar niet zo vroeg op de dag. uurtje of 1600/1700 als dat zou kunnen??

Carloz schreef: Wat heb je gedaan?

Gesurft.
Op zich zijn ze dinsdag denk ik wel weer dicht, maar dan springen ze bij de eerste opslag weer open en moeten we de bal steeds schoonvegen enzo.

Ik zie trouwens net dat volgende week donderdag de 19e tussen 18:00 en 21:00 nog een zaal vrij is. En vrijdag de 20e tussen 20:00 en 22:00.

Das nog beter dan dinsdagmiddag wat mij betreft.

Even snel reageren allen, dan kunnen we vandaag nog reserveren.

donderdag is HV (niet dat ik daar om 20:00 al wil zitten maar ik heb gewoon liever dinsdag :) )

vrijdag de 20 is groenkamp en donderdag moet ik werken. voor mij heeft reserveren dus geen zin. dinsdag de 24e zie ik vooralsnog zeker wél als een optie.

24 mei is prima.

Morgen volleybal van 15-16 in zaal 4 van de Aclo!

Ik ben erbij.
Zijn we i.i.g. met z'n tweeen!

Wie volgt?

ik moet m passen... zo'n sportief uurtje breekt mijn studiedag vreselijk in tweeen...

Ok, jammer...
Maar verder nog mensen?

Ik begreep dat Diehard al wat mensen had gevraagd op regiokamp; maar hij wist nog van weinig mensen zeker of ze kwamen...

Dus wie weet 't nu al?

Ruth zegt: ik kom waarschijnlijk ook!

potverdikke, ik kan kan ook pas om 16/17 u.. hebben jullie m voor 1 of 2u gereserveerd?

Volgens mij is er voor 1 uur gereserveerd; maar Diehard ligt nog op 1 oor, dus kan hem nu niet vragen :smile:

oja enne, voor volgende week..: wie kan woensdag om uurtje of 16?

Ik (zoals het er nu uit ziet).
Als er dan meer mensen kunnen, is dat misschien een slimmer tijdstip...

Volgende week woensdag zit na 16u alles al vol.

http://www.rug.nl/gai/scam/default.asp

En vandaag is inderdaad van 15 tot 16. En ik kom wel langs.