Ik kon vanochtend niet. En de komende weken ook niet. Best balen.
Of we moeten des avonds gaan.

's avonds vergt wat meer planning. afgezien van vanavond kan ik de gemiddelde woensdag en vrijdagavond wel.

Volgende week vrijdag is er tussen 19:00 en 23:00 nog een zaal vrij.

Liefhebbers?

check.

Vrijdag 17 juni is zaal 4 van 20:00 tot 22:00 gereserveerd.

Deelnemers tot nu toe: Allert, Liesbeth S, Alinda en JP.
Afhakers tot nu toe: Fleurke, AJ en Hans P. En Jaap ook volgens mij.

Ik doe (nog wel een beetje onder voorbehoud) ook mee

Met een beetje mazzel kan ik wel wat eerder vrij krijgen en mep dan graag een balletje mee.

zooo de meiden zijn weer van de partij zie ik, dan kan ik niet achterblijven. kunnen we eindelijk die kerels inmaken.

TuttieRuthie

He jakkie, vrijdag is mijn zusje precies jarig (ze wordt al 2, jaja!). Dus ik zit in Leeuwarden, de week erna weer?

Ik doe mee.

Welk zusje btw? Matthias of jos?

TuttieRuthie

Maak er maar Marianne van ;)

Jaap Boersema schreef: Met een beetje mazzel kan ik wel wat eerder vrij krijgen en mep dan graag een balletje mee.

Eerder vrij is niet zo'n probleem, maar de daardoor verkregen vrijheid ga ik als het mooi weer is opvullen met een een bqq met m'n collega's.

Leuk hoor, ik heb er wel weer zin in, he meiden! En jongens...
Veel te lang geleden voor mij!

Voor de liefhebbers; vanmiddag 14:30 warming up in de Parrel!
Even die gewrichten losweken.

Ik ben er toch bij, dankzij de staking

REMINDER!!

over 2 uur is 't zover...

En als het volleybal niet leuk is, loop dan even door naar de tennishal. Daar kun je een spannende partij tennis kijken tussen 2 GSV-toppers...

zo te zien blijft het de hele week wel zo'n 25 graden dus is het misschien mogelijk het beachvolleybal veldje te reserveren voor een namiddag?? (ohja dan kunnen er natuurlijk niet teveel mensen meedoen.. ik zeg maximaal 3 tegen 3 8) )

Joachim Sickbock

Ja cool!
Laten we a.s. woensdag doen rond een uur of... nou ja, maakt niet uit, in de namiddag is goed! Ik wil wel reserveren, als nog wat mensen aangeven mee te doen.

Hopsa.

Voor komende vrijdag is zaal 4 weer van 20:00 tot 22:00 voor ons gereserveerd.
Wie doet er mee?

Of we die twee uur helemaal vol maken zien we dan wel. We kunnen bijvoorbeeld ook een uurtje gaan apekooien ofzo.