Jean schreef: Volgende week woensdag zit na 16u alles al vol.

wat n pipo's zeg!

Even snel inventariseren voor volgende week: Op maandag, dinsdag en woensdag kan er altijd wel gevolleybald worden tot en met 4 uur. We kunnen of van 2 tot 4 weer een zaal reserveren of bijvoorbeeld van 10 tot 12 (rekening houdend met de studiedag van Knapzak). Roept u maar! Liefst asap, dan kan er snel gereserveerd worden.

Ik wil op zich wel vroeg. Voor twaalven bijvoorbeeld. De dag maakt me niet veel uit.

volgende week dinsdagochtend kan ik wel

Dinsdagochtend tussen 10 en 12 dan maar? Ik reserveer alvast 10-11

ik kan niet!

ga nou eens op het strandje volleyballen, ligt achter het sportcentrum, dan wil ik heeel misschien ook wel eens meedoen, 't is toch zomer?
maar dinsdag niet, dan gaat heet waaien.:P

Diehard schreef: Dinsdagochtend tussen 10 en 12 dan maar? Ik reserveer alvast 10-11

ik ga proberen er te zijn! heb ik ook es wat aan mn dag! ;)

Handig Hans. Om 10u een zaal bespreken en vervolgens de avond ervoor je verjaardag organiseren. :|
Desalniettemin (nog steeds het mooiste woord) ben ik erbij. En ik verwacht van Roberto en jou natuurlijk hetzelfde.

OK, dinsdag van 10-12 zaal 4: Jaap, Jean, Carloz, Knapzak, ik. Wie volgt?

@ Jean: natuurlijk zijn we erbij!

Van der Ploeg heeft via de mail aangegeven ook te komen.

Ulp.

Ik kom toch niet. Afspraak over het hoofd gezien. Aap die ik ben.

Nog een jobstijding dan maar: ik ben er ook niet bij. Word momenteel onder intimidatie van een virusje binnenshuis gehouden. Mocht dat morgen al beter zijn dan heb ik nog een voet die het niet goed doet. :cry:

tjonge. zijn we ineens met vier; carloz, diehard, vdploeg en ik. dames? ;)

Slechts met zijn vieren :( Toch ietsje te weinig voor een goede volleybalpartij. Volgende week maar weer een poging?

tóch een beetje om half drie sms-en en posten he? ;)
zo fit was je dus toch niet geweest voor het volleyballen :P

Volgende week woensdag 10u?

als we het sochtends blijven proberen kan ik zowieso niet.. of ik heb college of ik moet werken of ik ben te moe!

Knapzak schreef: tóch een beetje om half drie sms-en en posten he? ;) zo fit was je dus toch niet geweest voor het volleyballen :P

Met 7 uur slaap kan ik prima volleyballen :)

woensdag 10 uur kan ik.

Shit dan heb ik mondeling tentamen... Maar dat zal wel niet langer dan een half uur duren vermoed ik.