Btje onhandige datum voor mij en Allert omdat er vrijdag een Brandhout ALV is, waarbij ook altijd gegeten wordt, dus 20.00 uur niet haalbaar is.

Hopelijk kan de rest een btje.

Joachim Sickbock

Ja, ik kan hoogstwaarschijnlijk!

Ik kan ook!

de postma zegt het al. volgende week beter.

Helaas, ik moet zelf ook afhaken.
Vanmiddag tijdens een uiterst spectaculaire move met een voetjebal op mijn enkel i.p.v. op mijn voet geland. Met een ei als gevolg.

Zijn er nog wel genoeg mensen die willen ballen, anders moet ik even afbellen.

Volgende week beter hoorde ik net ;)

Overigens heb ik met voetbal iets aan mijn knie overgehouden, misschien wel verstandig om morgen niks sportiefs te ondernemen.

wordt m niet meer vanavond geloof ik. volgende week? (evt kan ik vnavond nog wel, maar was gister al niet heel veel animo)

nu vrijdag dan? kan in principe de hele dag, hoewel liever niet vóór 1400 uur...

ik kan ook! is er al een zaaltje gereserveerd?

Voor mij zou vóór 13:00 eigenlijk de enige mogelijkheid zijn.
Morgen kan ik trouwens ook de hele dag.

Trouwens, is het nog wel gratis nu de vakantie begonnen is?

deze wk is nog gewoon rooster en er is nog plek de hele dag.. Morgenvroeg zou wat mij betreft ook kunnen, uurtje of 10/11.. wie kan wanneer? (zaterdag ook optie?)

Morgen lijkt me dus geen slecht idee.
Zaterdag kan ik niet, want dan wordt er gesurft.

Yeehaw!

Maar dat is off-topic.

Ik wil morgen ook wel.

Wordt het toevallig morgen ook beach weer? 8)

Bij een graadje of 20 + (liever nog wat meer plusjes) vind ik beachen misschien wel leuker...

als het morgen nog donderdag is, moet ik de hele dag zwaar studeren voor mn laatste tentamen. maar vrijdag stel ik mn hele dag beschikbaar, evenals zaterdag ochtend.

Joachim Sickbock

ik kan altijd en ik wil heel graag

ok dan, genoeg mensen om te beachen, sowieso morgenvroeg..
ik kan helaas pas smiddags, of za.ochtend..
en nu ga ik als een haas naar mn werk want ben al te laat..

Ik heb misschien ook wel zin, ik kan morgen wel, maakt me niet zoveel uit hoe laat precies. En ik ga liever buiten dan binnen, tenzij het regent. Dan ga ik liever binnen.

chopchop. vrijdagmiddag kan iedereen, de reacties snel ff overziend. heeft iemand middels een aclokaart demogelijkheid voor dan ff een zaaltje te reserveren?

Joachim Sickbock

er is gereserveerd van 1300 tot 1400. carloz hoopt ook het uur daarop te kunnen reserveren. maar het morgen dus in ieder geval door!

komt u allen

Het tweede uur moet k morgen maar ff reserveren. Reserveren kan tot 19.00 uur.