Vriend Niels

Bedankt voor de tip. In eerste instantie lukte het niet, omdat ik mijn verdediger slechts instelde op 'naar midden', maar je moet er dus echt een centrale verdediger van maken. Echter ook met mijn 4-4-2 formatie won ik met 5-4 van Ard. Ondertussen lopen er ook een paar toppers bij mijn team.

En ik sta bovenaan in mijn competitie (9e divisie.......)

Wil er iemand nog een vriendschappelijk wedstrijdje tegen vv Paddepoel spelen volgende week? Zo ja, daag me uit!

dit mag gezegd worden: mijn eerste wedstrijd meteen met 0 - 6 gewonnen!

ohja, ik doe nou ook weer mee, hopelijk langer als de vorige keer, en met de gsvpoule wil ik ook wel meedoen, kan dat nog?

team: blue mov.
id: 509682

ps, ik zoek nog een tegenstander voor woensdag

He Niels, wat denk je ervan? woensdag even een potje oefenen tegen elkaar??

ik ben in de eerste echte krachtmeting geweldig hard terug op aarde gesmeten: 4-0 echter met 6 uit 3 gaat het nog aardig

Vriend Niels
Henri!! schreef: He Niels, wat denk je ervan? woensdag even een potje oefenen tegen elkaar?? ik ben in de eerste echte krachtmeting geweldig hard terug op aarde gesmeten: 4-0 echter met 6 uit 3 gaat het nog aardig

Je uitdaging is aangenomen. Weet wel waar je tegen speelt, ik sta strak bovenaan in mijn competitie.

Vriend Niels

En ja hoor, met 6-1 gewonnen. Wat een topteam heb ik, al zes wedstrijden op rij een zege behaald.

Nylez schreef: En ja hoor, met 6-1 gewonnen. Wat een topteam heb ik, al zes wedstrijden op rij een zege behaald.

idd kansloos verloren, al had ik niet mijn sterkste elf, toch ben ik benieuwd naar je geheimen.

deejee schreef: Ik heb de indruk dat de meeste GSV'ers die op de wachtlijst stonden nu voorzien zijn van een team. Het wordt daarom tijd om een GSV-competitie op te richten, maar dan moet ik nog wel weten wie er allemaal aan mee willen doen. Laat het zo snel mogelijk weten, dan kan de competitie volgende week woensdag al van start.

Komt er nog wat van die competitie??

idd, sinds mijn sterkste team beter en beter begint te draaien, kan promotie mij bijna niet meer ontlopen, en ben ik op zoek naar extra uitdagingen.
Trouwens nog iemand die komende woensdag wil oefenen?

ja hoor ik wil wel oefenen tegen je... mijn team heet: het pareltje
coach is mcsicko.....

a je gan en daag me uit :P

afgelopen drie wedstrijden ongeslagen :P

Ok nog maar een oude koe uit de sloot halen :D

Is er nog belanbgstelling voor een GSV-poule voor de woensdagavonden? (invulling van de vriendschappelijke wedstrijden in de vorm van een interne competitie!)

Het lijkt mij erg leuk om tegen bekenden te blijven oefenen.

Ik ben bereid om de boel te organiseren. Met het online gooien op een site zal ik wel ff wat hulp vragen. Het is de bedoeling dat er ergens een online overzicht komt waar mensen de standen kunnen zien.

Hieronder zal ik een lijstje bijhouden wie er geinteresseerd zijn:

  1. FC het Pareltje - McSicko (211245)
  2. VV Paddepoel - Zwier Smith
  3. VV Berkum - Nielswis (505588)
  4. Gsvh - Herni Ligtenberg (505454)
  5. Schoolholmse Boys - Molema
  6. Sporting GFW - Geert W.
  7. PSV Almere - Kramer
  8. FC Jerrebarre - Date-Jan
  9. Jamaienoord - Ard (505482)
  10. V.V. De Wetenschapper - Rene jongsma (502398)

p.s.: de begin datum volgt nog... eerst de aanmeldingen.... zal over twee a drie week zijjn denk ik..

ik ook ik ook!!
team= vv Paddepoel

Vriend Niels

Tof skippy, ik doe ook graag mee: vv Berkum van 'nielswis'.

Nummer 505588

Nylez schreef: Tof skippy, ik doe ook graag mee: vv Berkum van 'nielswis'.

ik ook ik ook ik ook: gsvh van henrigsv

Bij deze het nr>505454

Ik doe ook mee, met PSV Almere.

ik ook Sporting GFW, naam is geertwa

count me in: Schoolholmse Boys

FC Jerrebarre, graag

Ik heb mij zojuist voor de vijfde keer aangemeld bij het spel, kijken of ze nu eindelijk doorhebben dat ik de juiste informatie invoer. Over een week of twee horen jullie meer (1266 wachtenden, vandaag 89 toegelaten).

Ik wil ook wel meedoen met mijn team Jamaienoord (505482).

Tis wel handig als je de nummers er even bij vermeld, dan hoef je daar niet meer naar te zoeken...Effe aanpassen dus!