The Master schreef: [..] hoho, niet iedereen kan van mij winnen..... ik kan er niets aan doen dat het geluk niet aan mijn zijde is. Ik heb jij vaak horen zeggen: "ik zou die spelers van jou wel willen hebben!".

ja absoluut.. je hebt er een paar die ik liever bij mij zie staan..... maar het is geen TEAM :)

Lennert schreef: [..] Je hebt dus goeie spelers, maar je kunt niet winnen? Dan ben je dus gewoon een beroerde manager... 8)

dat zeggen we hier in huis al jaren :)

de competizie begint waarschijnlijk volgende woensdag. Ik neem aan dat de aanmeldingen binnen zijn. We zitten met een oneven aantal en dat betekend dat een team dus twee keer vrij krijgt op een woensdag voor een andere vriendschappelijke pot... ik zal proberenzsm een schema te maken met duels en ook de site ff afmaken.

Skippy schreef: [..] dat zeggen we hier in huis al jaren :) de competizie begint waarschijnlijk volgende woensdag. Ik neem aan dat de aanmeldingen binnen zijn. We zitten met een oneven aantal en dat betekend dat een team dus twee keer vrij krijgt op een woensdag voor een andere vriendschappelijke pot... ik zal proberenzsm een schema te maken met duels en ook de site ff afmaken.

Ik heb er zin an :D

me too!
Trouwens, leuk feestje gister! Bedankt!

K%S schreef: Hee, wanneer begint de GSV-competizie? Kan ik nog ff oefenen tegen de Holmse Schoolboys?

Je hebt bij deze een uitdaging op zak...

Lennert schreef: [..] Je hebt dus goeie spelers, maar je kunt niet winnen? Dan ben je dus gewoon een beroerde manager... 8)

Nee, er zit zoals gewoonlijk een bug in het spel......

slappe smoes kerel....

heb trouwens een nieuwtje over de begin datum... : 22 september.

Volgende week kan je nog naar hartelust oefenen....

ik ben al bezig met het construeren van een site met het schema en de standen......

Afgelopen woensdag met 7-0 gewonnen van Kramer uit Almere. 'k Heb er zin in :lol:

The Master schreef: Afgelopen woensdag met 7-0 gewonnen van Kramer uit Almere. 'k Heb er zin in :lol:

Jajaja... dat zand in de ogen strooien is dus wel goed gelukt... ;)

kramer schreef: [..] Jajaja... dat zand in de ogen strooien is dus wel goed gelukt... ;)

Jaja, maar dan moet je wel 11 weken achter elkaar jeugdspelers hebben gepromoveerd, want dit leek nergens op :wink:

De competitie gaat dus op 22 september van start? Is er nog iemand die wil oefenen 15 september?

Henri!! schreef: De competitie gaat dus op 22 september van start? Is er nog iemand die wil oefenen 15 september?

Ik ga tegen Geert een potje ballen, hopen dat het beter gaat dan de vorige keer :cry:

Henri!! schreef: De competitie gaat dus op 22 september van start? Is er nog iemand die wil oefenen 15 september?

Ik wel!!

ARD schreef: [..] Ik wel!!

Sorry net een potje tegen mijn broertje geregeld.

Jajaja beste mensen, dankzij winst op de nummer 3 in divisie 9 toch nog in de race gebleven voor de 4e plek en de bijbehorende premie van 7500 euro in deze lucratieve competitie :lol: . Ff tussendoor heeft er iemand nog belangstelling voor een goed leider die redelijk postiespel speelt en 23 jaar is? Moet ik nog kwijt :P !

OK,.. er is een retesimpele site gemaakt :)

www.members.lycos.nl/sipkojan/

hier staan de eerste 4 wedstrdijden en de teams blablablabla.

Het is puur functioneel.

Succes ermee. Let goed op de datum boven de wedstrijden!!!!!

We beginnen 22-9-2004

Vriend Niels

Met nog twee wedstrijden te gaan en 8 punten voorsprong op de nummer 2 is VV Berkum kampioen van de 9e divisie!!
Hoe zit het met premies?? Krijg ik nu een bom duiten?? En wanneer ben je officieel kampioen, bij de laatste wedstrijd?

Zozo, dus jij promoveert naar de 8e divisie, Niels? Ik promoveer naar de 7e divisie... En wij treffen elkaar 22 september in de eerste ronde! Kick'n jao!

Ziet er goed uit, Sipko, prima site voor deze competitie!

Ja idd, mooi in elkaar geflanst, lekker praktische site!

Keep up the good work!

Nylez schreef: Met nog twee wedstrijden te gaan en 8 punten voorsprong op de nummer 2 is VV Berkum kampioen van de 9e divisie!! Hoe zit het met premies?? Krijg ik nu een bom duiten?? En wanneer ben je officieel kampioen, bij de laatste wedstrijd?

Helaas geen kampioen, maar de 2e plek heb ik al vast, dus er staat weinig nog op het spel voor mij, dus kan ik in de gsv-competitie mooi mijn beste elftal opstellen, en in de hattrick-comp mijn reserves. :D