Alwéér ben ik erin geslaagd in de laatste wedstrijd van het seizoen promotie te verspelen in de allerlaatste wedstrijd. Kan niet presteren onder spanning schijnbaar :cry:

zmith schreef: Misschien dat je hier ook een vriendschappelijke competitie kan opstarten...

Dat is wel een goed plan! Ik wil dat wel regelen, als er animo voor is tenminste..... Laat het even weten.

hoppa de derde wedstrijd op rij in de competitie gewonnen!!! 3-0!!! :)

ik blijf nu in de competitie waar ik in zat dus divisie zeven.. ik ben er wel voor trouwens Date Jan... er komen over een twee weken heel veel GSV-ers bij.. ook laag geplaatsten...

ik ben ook voor :)
nog maar een week dan hoop ik dat de uitbreiding een feit is!

K%S schreef: Kun je andere deelnemers ook aanklagen wegens wangedrag?? Mijn directe concurrent (in de degradatiestrijd) speelt op dit moment tegen een team dat 3-3-2 speelt! En dat terwijl dat team actief meedoet, want ze staan bovenaan... Ik word echt flink genaaid zo.

Volgens mij kan je iemand aanklagen alstie cheat

Pfff laatste wedstrijd 0-7 verloren, gelukkig net degradatie ontlopen......ik blijf het komende seizoen ook in divisie VII. Toch maar dat standaard 4-4-2 overboord gooien de komende tijd

Kun je andere deelnemers ook aanklagen wegens wangedrag??

Je kan altijd contact opnemen met GM'ers, ze proberen je als het goed is te helpen bij wat dan ook.
Ik wil ook wel meedoen aan een vriendschappelijke competitie! Zijn er trouwens ook mensen die dit (vorig) seizoen in divisie V hebben gespeeld?? Ik ben wel keihard gedegradeerd (3 pnt), maar ik zat in één van de zwaarste divisie V, aldus hattrick.org zelf. Gelukkig ben ik nu wel rijk geworden (€ 150.000 per wedstrijd) dus kan ik weer flink inkopen doen! Succes met volgend seizoen!!

hmm, dat was niet de bedoeling... :?

om precies te zijn: nederland@hattrick.org voor al je vragen en problemen

K%S schreef: Vies geluk voor de GFW... Ik speelde 3-5-2, wat ik normaliter niet speel. Daarnaast wilde ik mijn wisselspelers eens aan het werk zien. Dat resulteert dan in een nipt verlies.

En Ja hoor, ook uit win ik van die Lieffijn:

Fortuna Lieffijn - Sporting GFW 3 - 4

Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 09-06-2004 om 17:00
MatchID: 18613456
Stadion: Jaap Elsinga Stadion
Publiek: 371

Ondanks het slechte weer kwamen er toch 371 fans naar Jaap Elsinga Stadion. Lieffijn koos voor een strategische 3-5-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: van Harsselaar - Arnoult, van Bijnen, van der Zande - Boléat, de Zwart, Boelen, Harley, Oosterbaan - de Rooij, ter Heine.

Sporting koos voor een strategische 3-5-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Noordam - Bouwmans, Siedzik, Hoekstra - van Doorn, Butterhoff, Pãcuraru, van der Kaay, Kraaijeveld - Velthuijse, Boensma.

In de 5e minuut was het publiek helemaal door het dolle heen toen Claude Oosterbaan een weg vond door de centrale verdediging en de 1 - 0 binnenschoot voor Lieffijn. Met 20 minuten gespeeld kwamen de bezoekers bijna op gelijke hoogte. Een hard schot met veel effect van Jason Bouwmans belandde echter op de paal. Arno Boelen van Lieffijn leek wel in de lucht te zweven, toen hij heel netjes de 2 - 0 inkopte uit eencorner die genomen werd door Ernest Boléat. In de 27e minuut van de wedstrijd keken de centrale verdedigers van de bezoekers toe, toen Claude Oosterbaan doorbrak en de 3 - 0 voor Lieffijn inschoot. In de 38e minuut ontving Sporting's Edgar Velthuijse een gele kaart omdat hij veel te hard inkwam op zijn tegenstander. Het uitspelende team verkleinde de achterstand in de 39e minuut tot 3 - 1, toen Jason Bouwmans trefzeker was, goed geassisteerd door een uitstekende combinatie aan de linker kant. 3 - 1 was de ruststand. Sporting had het meeste balbezit, namelijk 56 procent.

Adrie ter Heine scoorde bijna nog een doelpunt voor Lieffijn, maar zijn schot werd van richting veranderd en leverde slechts een corner op. Een van de vele goede ballen van Igor van Doorn aan de buitenkant werd uitstekend aangenomen door Frank Boensma, die daarna prachtig kon scoren voor Sporting: 3 - 2. Edward Butterhoff van de bezoekende ploeg was alert bij een combinatie aan de linker kant, toen hij de gelijkmaker kon binnenschieten: 3 - 3 na 62 minuten spelen. In de 64e minuut brak het bezoekende team door aan de rechterkant na slecht verdedigend werk, Edgar Velthuijse kon makkelijk scoren: 3 - 4. In de 67e minuut ontving Lieffijn's Alex Harley een gele kaart omdat hij veel te hard inkwam op zijn tegenstander. Edgar Velthuijse was, na 72 minuten bijna in staat om de voorsprong uit te breiden met een goedgeplaatste kopbal a la Beb Bakhuys, maar keeper Geert van Harsselaar kon nog net redden. Sporting had het meeste balbezit, namelijk 54 procent.

De echte sterspeler van Lieffijn was ongetwijfeld Adrie ter Heine. Alex Harley speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De echte sterspeler van Sporting was ongetwijfeld Igor van Doorn. Sabas Noordam speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De wedstrijd eindigt in 3 - 4.

en ik heb die Molle maar ff afgedroogd in eigen huis :) 1-4!!! met in de eerste helft een balbezit van jaja... 90!!!! %

Zo zie je maar, je middenveld is heeeel belangrijk...
Is er nog iemand die tegen mij wil voetballen?

Op 20 juni zal de nieuwe competitie indeling gemaakt worden inclusief de nieuwe 9e divisie (waar dus de meeste nieuwe plekken komen). Nog een weekje wachten dus en dan doen nog wat meer bekenden mee :)

Pieter schreef: Op 20 juni zal de nieuwe competitie indeling gemaakt worden inclusief de nieuwe 9e divisie (waar dus de meeste nieuwe plekken komen). Nog een weekje wachten dus en dan doen nog wat meer bekenden mee :)

dat is langer als wat ze eerst zeiden (2 week)

Klopt, dat wordt dan 3 week. Maar ik denk overigens nu dat dat het tijdstip is wanneer ze de uitbreiding afgerond hebben, immers, vandaag hebben ze 400 nieuwe gebruikers toegevoegd. Dat is wel heel wat meer dan gewoonlijk.

Per het nieuwe seizoen mogen we i.i.g. verwachten dat we mee doen. :)

Jo hoor, ook van Mol gewonnen, met 4-0. Voor een wedstrijdverslag klik

Let trouwens even op Nop Haagmans. Van de week uit de jeugdpull gehaald, spits met 2,5 ster van 18 jaar. Veel potentie dus!

Pieter schreef: Op 20 juni zal de nieuwe competitie indeling gemaakt worden inclusief de nieuwe 9e divisie (waar dus de meeste nieuwe plekken komen). Nog een weekje wachten dus en dan doen nog wat meer bekenden mee :)

wanneer vandaag?

Gisteren zou dat 19.45 zijn.
Maar ja, ze zijn nu bezig met het vullen van alle plekken en blijkbaar kunnen ze niet meer dan 400 per dag. Dat is qua aanmeldingen achterstanden ongeveer 4 tot 5 dagen per 400 aanmeldingen. Mijn aanmelddatum is 20 mei, en ze zitten nu op iets van 28 apr. Reken maar uit. :P Jij zult waarschijnlijk nog net iets eerder aangemeld hebben (Ik werd de 1e keer na anderhalve week afgekeurd)

12 mei heb ik me opgegeven. Ik verwacht nog zo'n 3 dagen wachten

Ik heb sedert een aantal dagen ook een team onder mijn hoede: Schoolholmse Boys (150776). Ik zoek voor komende woensdag nog ff een tegenstander...