ik hoop over 2 a 3 dagen volgens de voorspellingen ook een team te hebben, dus een potje volgende week woensdag lijkt me wel wat... 8)

Hé Geert, moet jij hier niet een link plaatsen naar een wedstrijdverslag van afgelopen woensdag? :twisted:

Ik verwacht morgen een team toegewezen te krijgen. GSVH is de naam, onthou die, daar zul je nog wel meer van horen...... :wink:

het nieuwe seizoen is gestart, hoe is het jullie vergaan?
ik heb een 5-3 nederlaag op zak (uit gespeeld), ik sta vanwege het doelsaldo wel 5e :)?

Had graag ook van start willen gaan Pieter, maar helaas heb ik nog niets gehoord van hatrick.org. Zal ook wel niet meer gebeuren, maar ach heb onder tussen wel even genoeg van al die Internet spelletjes.

Vriend Niels

Ik ben ook toegelaten!! Tof hoor, heel leuk.

Ik heb ook het genot een team te coachen, mijn debut als coach bracht mijn team (gsvh) tot een prachtige 3-1 overwinning. Mede dankzij mijn spits Hylkema, die er meteen maar een hattrick van maakte!

Vriend Niels

Mijn teamnaam is VV Berkum en ik speel in de 9e divisie, lager kan het niet geloof ik. Maar goed, wel meteen 5-1 gewonnen.

ziet er naar uit dat ik de enige van de nieuwkomers heb verloren, ik vroeg me nog wel af wat voor taktieken en acties jullie ondernomen hebben.. 8)

overigens is 1 van mijn spelers momenteel wél topscoorder van mijn (tevens 9e) divisie :D

woensdag staat op het programma een vriendschappelijk trainings potje tegen het team van Lennert waardoor ik een potje van een of andere totaal onbekende Duitse uitdager heb laten lopen..

Ik heb deze tactiek niet gebruikt, maar het lijkt erop dat nieuwkomers het beste even een paar (niet dure) goede aankopen kunnen doen. Het enigste team bij mijn divisie die dat deed won met 7-1.

Ik heb de indruk dat de meeste GSV'ers die op de wachtlijst stonden nu voorzien zijn van een team. Het wordt daarom tijd om een GSV-competitie op te richten, maar dan moet ik nog wel weten wie er allemaal aan mee willen doen.

Laat het zo snel mogelijk weten, dan kan de competitie volgende week woensdag al van start.

Ik wil wel meedoen, maar zijn de onderlinge verschillen niet te groot, om er iets spannends van te maken??

jaa, ik wil ook meedoen. Ik heb mijn eerste duel trouwens verloren met 3-1, doordat ik het weekend niet over een internetverbinding beschikte en ik niet wist dat de competitie nu al weer begon. Ik had namelijk mijn beste spelers verkocht, maar was vergeten nog betere er voor terug te kopen, dompie dompie, met 10 man en je reserve keeper op het middenveld kan je het wel schudden... Ik speel nu dus in de 6e divisie helaas! Wel heb ik een anderhalf miljoen in kas... jeeh

En nog een tactiek voor de beginners: Gebruik al je geld, rood staan mag, voor aankopen van MIDDENVELDERS! Met een beter middenveld dan je tegenstander win je, de rest is in het begin bijzaak! Zoek spelers met een goed middenveld en passen...

deejee schreef: Ik heb de indruk dat de meeste GSV'ers die op de wachtlijst stonden nu voorzien zijn van een team. Het wordt daarom tijd om een GSV-competitie op te richten, maar dan moet ik nog wel weten wie er allemaal aan mee willen doen. Laat het zo snel mogelijk weten, dan kan de competitie volgende week woensdag al van start.

Nogal onpraktisch in de vakantie, me dunkt. Althans, als we volgende week beginnen kan ik niet meedoen, want ik bak bruin in Griekenland (om te scouten voor wat middenvelders).

Ik wil meedoen! Mijn team heet Jamaienoord en mijn nummer is: 505488

Hoewel een treurige avond, was er op voetbalgebied toch nog een lichtpuntje: De Copidknallers versloegen de Schoolholmse Boys o.l.v. Lennert 'Dick' Molema met 2-0..

Door een onbegrijpelijke wissel bij Schoolholmse Boys trad verwarring op, waardoor de organisatie naar zwak zakte.
Vriend Niels

Vraagje: hoe verander je je 4-4-2 opstelling in iets anders, bijv. een mooie 3-5-2 opstelling?

als je naar je team gaat, dan naar wedstrijden en dan naar orders

daar kan je de spelers kiezen
en je kan bijv. bij een verdediger aangeven dat hij als middenvelder moet spelen enz enz..
even mee klooien voor morgen (vriendschappelijk wedstrijdavond)
zet niet je team perongeluk op 3-6-1 zoals ik deed, en ik gelijk 5 goals om de oren kreeg.. (ook 3 gescored...)

Gelukt?