Hee, wat een waanzin dat ik niet in de lijst sta! Hellooohoooo! Ik heb vaak genoeg aangegeven dat ik mee wil doen, dacht ik zo... Voeg mij please nog ff toe!!!

We zien geachte heer Lieffein lid van de Novcie der GSV toch niet over het hoofd?

Update:

  1. FC het Pareltje - McSicko (211245)
  2. VV Paddepoel - Zwier Smith (146465)
  3. VV Berkum - Nielswis (505588)
  4. Gsvh - Herni Ligtenberg (505454)
  5. Schoolholmse Boys - Molema (150776)
  6. Sporting GFW - Geert W. (206048)
  7. PSV Almere - Kramer (506165)
  8. FC Jerrebarre - Date-Jan (205832)
  9. Jamaienoord - Ard (505482)
  10. V.V. De Wetenschapper - Rene jongsma (502398)
  11. Copidknallers - Bezem (506142)
  12. FC Pyla - Molle (211900)
  13. Fortuna Lieffein - Koos L. (148388)
  14. Pyla C.F. - Thomas (209278)
  15. Team Es - Rienk van der Es (507863)

Zo, nu hebben we wel weer een oneven aantal...
Ik geloof dat noviet Spongebob ook nog beschikbaar is...

kuuuuut vanavond 2-2 gelijk gespeeld tegen de nummer 2... in geval van winst was ik nummer twee geworden... helaas.... promotie moet nog een jaar wachten...

Oke ik doe ook mee, ik deed mee met een competitie van mijn werk, maar met 10-0 verliezen is ook niet alles.

Pyla C.F. (209278) Thomas

Skippy schreef: kuuuuut vanavond 2-2 gelijk gespeeld tegen de nummer 2... in geval van winst was ik nummer twee geworden... helaas.... promotie moet nog een jaar wachten...

Ik heb gister wel promotie vastgesteld. :D

zmith schreef: Ik geloof dat noviet Spongebob ook nog beschikbaar is...

Klopt, mn team heet Team Es (507863), negende divisie, net gister m'n promotie verkloot... :?

kom maar op.... ff je team en nummer opgeven :)

zijn er nog meer novietjes die meedoen emt hattrick?

mijn nummer is overigens: 506142

Skippy schreef: kom maar op.... ff je team en nummer opgeven :) zijn er nog meer novietjes die meedoen emt hattrick?

Volgens mij heeft hij dat gedaan.

klopt.... hij heeft het bericht verbeterd.... boeiuh... hij staat erbij!

Ben trouwens bezig emt het construeren van een kleine site met info voor deze competitie... Er worden standen bijgehouden, het wedstrijdschema komt erop en ook wat statistieken. Denk aan gele en rode kaarten en topscorers.

The Master schreef: Ik ga woensdag alvast even oefenen tegen kramer..... :lol:

Mag ik me alvast even indekken: ik heb m'n hele team omgegooid, en ga een aantal jonge talenten speeltijd geven. Dus mocht ik verliezen, dan zegt dat niks! :)

ooo je hoeft je voor molle niet in te dekken hoor ;) Die evrsla je emt twee vingers in je neus... zelfs met reserves en talenten :P

Vriend Niels

Het dilemma is nu: welke competitie is belangrijker, de GSV comp. of die van Hattrick.org?? Wanneer kan ik nu experimenteren met talenten en nieuwe aankopen? Wanneer geef ik spelers rust? Wat lastig zeg, ik heb namelijk ook geen zin om door GSVers ingemaakt te worden... Slapeloze nachten zeg ik...

Probeer een evenwichtig team te hebben emt bijna allemaal dezelfde kwaliteiten (in sterren ).. ach jah.. we zine het wel... :P

Bij mij geniet hattrick.org de voorrang...

zmith schreef: Bij mij geniet hattrick.org de voorrang...

tuurlijk, maar jij hebt een team, waarbij je met een reserve-elftal de gsv-league kunt winnen

Skippy schreef: ooo je hoeft je voor molle niet in te dekken hoor ;) Die evrsla je emt twee vingers in je neus... zelfs met reserves en talenten :P

hoho, niet iedereen kan van mij winnen..... ik kan er niets aan doen dat het geluk niet aan mijn zijde is. Ik heb jij vaak horen zeggen: "ik zou die spelers van jou wel willen hebben!".

kramer schreef: [..] Mag ik me alvast even indekken: ik heb m'n hele team omgegooid, en ga een aantal jonge talenten speeltijd geven. Dus mocht ik verliezen, dan zegt dat niks! :)

ik stel ook wel reserves op, dus bij deze staat het nu weer gelijk :lol:

The Master schreef: hoho, niet iedereen kan van mij winnen..... ik kan er niets aan doen dat het geluk niet aan mijn zijde is. Ik heb jij vaak horen zeggen: "ik zou die spelers van jou wel willen hebben!".

Je hebt dus goeie spelers, maar je kunt niet winnen? Dan ben je dus gewoon een beroerde manager... 8)

Hee, wanneer begint de GSV-competizie? Kan ik nog ff oefenen tegen de Holmse Schoolboys?

Verder ben ik erg geïnteresseerd wie over mijn aanval heengaat. Ik heb tot nu toe 11 wedstrijden in de 8e klasse gespeeld. Daarin heb ik 61 keer gescoord, waarvan mijn topscorer er 22 voor zijn rekening nam. (For the record: wegens geldgebrek heb ik een andere topaanvaller verkocht, anders was het nog meer geweest.)
Ik ben benieuwd of iemand meer heeft gescoord en welke andere aanvaller er zoveel maakt.
(BTW: Met deze doelpunten wordt ik slechts tweede...)