MORGEN DE KWARTFINALE IN DE BEKER!!

DRACHTSTER BOYS 2 - ON4!!

19:00 IN DRACHTEN

Postlaan 5, Drachten

MIS HET NIET!!

Sanzo Panza

Ik kan daar wel eens bij zijn. Mijn ouders wonen bovendien nog geen kilometer daarvandaan. Ik zit er wel over te twijfelen of ik mijn oude Drachtster Boys shirt aan zal trekken.

Kijk dan maar even of je nog wat of herkent.
Lijkt er volgens de presentielijst trouwens verdacht veel op dat die lui een selectie van 23 man hebben. Gelukkig zijn wij ook allemaal heel fit. Pak die qliner en wees er bij!

Sanzo Panza

Nutte Visser, Johan Hoekstra, H J v d Meulen, Jan Pieter Akkerman, Joost Pragt.
Ik heb er zelden mee gevoetbald trouwens, die jongens komen uit de a1 en hebben over het algemeen een hoog baltempo. Henk Jan van der Meulen staat op de foto derde van links (naast een andere gast en een trainer) dat is toch wel een beetje de vedette. Die kun je trouwens ook bijzonder makkelijk irriteren.

2-2, gewonnen na penalty's. Door naar de halve finale!

Supporters bedankt!

Netjes hoor! Wie scoorde de beslissende? :wink:

Dat deed Verschuren zelf, direct nadat hij de laatste penalty van Dr. Boys stopte.

De halve finale in de beker is bekend!!

vv Makkum 2 - ON4
06 mei
19:15

U wordt nog bericht over de touringcar die, die kant op zal gaan.

Precies, allemaal even een machtiging invullen, democratie op afstand werkt ook prima.

Va Va Voom schreef: De halve finale in de beker is bekend!! vv Makkum 2 - ON4 06 mei 19:15 U wordt nog bericht over de touringcar die, die kant op zal gaan.

Tijdens de verkiezings-HV, apekop.

Prince schreef: Precies, allemaal even een machtiging invullen, democratie op afstand werkt ook prima.
pytric schreef: Tijdens de verkiezings-HV, apekop.

Anders was ik ook wel voor Senaat gegaan, kwestie van prioriteiten.

Je hebt elk jaar een verkiezings-HV, maar ON4 speelt niet elk jaar de halve finale van de beker.

Hoezo stemmen? Er zijn niet eens tegenkandidaten. Ze worden het toch wel, hartstikke leuk enzo. Kom nu maar gewoon voetbal kijken. Zorgen wij voor een live-verbinding met het Heerenhuis.

TheoSikkema
pytric schreef: Tijdens de verkiezings-HV, apekop.

Wat dacht je van de bekerfinale dan?

Is er uberhaupt een fatsoenlijke reden om de HV wel op 6 mei te houden?

Lief doen

Wij waren eerst.

Wij waren de laatsten en zullen de eersten zijn.

Sanzo Panza

Lekker is dat, als beginnend supporter de kampioenswedstrijd missen vanwege de BATA. Ik heb in ieder geval genoten van de wedstrijd in Drachten. Wie weet kan ik de bekerfinale wel meemaken. Dankzij de BATA heb ik in ieder geval weer een oranje shirt.