Prince schreef: Ik ook!

Muziek ook?

uiteraard! shuffle ook?

Vanavond dus om 18:15: ON 4 - The Knickerbockers 7 op Coendersborg. De enige echte studentenderby. Mooi activiteitje voor soos. Eerstejaars verplicht.

Sanzo Panza

Nice, wie neemt de spandoeken mee?

hoofdveld vandaag. Dus jullie kunnen op tribunes zitten! Tot zo

Supporters bedankt!
Voor een wedstrijdverslag, zie www.on4.nl

Morgen 12:30 uur @ Coendersborg: ON 4 - Opende 2

Eerstejaars verplicht!

hoppa! 3-1 in the pocket, gewoon weer drie puntjes... super!

Op de platte wagen door 't dorp..

Morgen dus om 18:30 in een lekker zonnetje de topper: ON4-VEV

Sanzo Panza

Laatst was ik blij een ATV'er thuis. Bij hem hing een poster van een bierteam van ATV met de spreuk: devotion est pour les mietjes. Hoewel deze spreuk voort is gekomen door een gebrek aan kwaliteit doet het mijn sporthart toch even pauzeren. Goud mag dan edel metaal zijn, het is koud en zwaar. Echte helden gaan daarom voor vloeibaar goud. Wat is eeuwige roem als je er niet verzadigd door kan raken. Luister eens naar je lichaam en houdt een pitstop bij ieder biertje dat je onderweg vinden kan. Een aangename versnapering kan soms gewoon geen kwaad. Waarom zou je trouwens steeds harder willen rennen, 'ik heb alles gezien wat onder de zon gebeurt, en vastgesteld dat het niet meer is dan lucht en najagen van wind', aldus prediker 1:14. Let wel: het gaat hier om STEEDS HARDER LOPEN, met hardlopen zelf is niets mis. Een verkwikkend muziekje in je oren, wind die in je haar kietelt, afvalstoffen die je lichaam verlaten, leedvermaak om mensen die je voorbij moeten lopen, leedvermaak om de mensen die je voorbij loopt, een biertje onderweg en een zak chips aan het eind. Lopen kan zo verkwikkend werken.

Maar aangezien ik in het bierteam plaats zal hebben is wordt het steeds verleidelijker om de eerst volgende training te skippen en naar ON4 te gaan.
De twijfel zit hem in drie punten:

  1. loop de gewone training
  2. loop hard naar ON4
  3. met de bus naar ON4

Aangezien deze keuze door meer mensen zou moeten worden gemaakt gaarne een reactie

Leuk dat je komt kijken Feddema.

Henri L schreef: Morgen dus om 18:30 in een lekker zonnetje de topper: ON4-VEV

Vanavond dus de toppert tegen VEV! Kom ON4 vanavond lekker in de zon aanmoedigen!

Eerstejaars verplicht!

Wie wil dit even posten in alle topics? Ik heb mijn kruit reeds verschoten.

Goeie :)

Tot vanavond!

7-3 gewonnen, supporters bedankt! We staan nog slechts 1 punt achter op de nummer 1 met 5 wedstrijden minder gespeeld. Het K-woord mag bijna worden gebruikt.

Straks om 12 uur opnieuw tegen TKB. Het is bij het Zernike dus mooi dicht bij. Lekker zonnetje erbij. Tot straks!

Hoeveel?

0-2 winst. Gaat mooi. www.on4.nl.

Theo

Morgen spelen we thuis tegen de Sweach (voor de juiste uitspraak moet je bij Siard wezen). Om kwart voor 7 op Coendesborgh, lekker voor je bk even voetbal kijken.

Zometeen dus. Tot straks!