Precies, uitstappen bij halte De Smelt. Tot straks!

Na de 9-0 overwinning van afgelopen dinsdag is morgenavond een gelijkspel voldoende voor ON4 om door te gaan naar de volgende ronde.

Donderdag: TKB3 -ON4 om 20:00 bij de ACLO

Henri L schreef: Eerstejaars verplicht

Lijkt me een mooie partij om naar te kijken!

Morgen opnieuw tegen TKB3, nu voor de competitie.

12:30 @ Coendersborg

Herbsgarden

Overweeg sterk om te komen. Sprak gisteren toevallig ook een ex-zaalvoetballer van ATV die Pieter gaat vervangen, ben benieuwd.

Gert Tempel heet hij. Hij bleef trouwens best lang op soos, dus ik ben benieuwd of hij in de basis staat.

Herbsgarden

Deze zaterdag is echt de mooiste dag van de week: lekker zonnetje, zwoel windje. Des te meer reden om te brunchen op Coendersborg. Rolf Hoving en ik zijn er zo!

Mooi dat jullie er waren, excuses voor de uitslag. Tot de 70e minuut bleef het 0-1, daarna kwam de man met de hamer ons halen en zijn we op 0-5 geƫindigd. Gert is overigens geblesseerd, vandaar dat ie lang op soos mocht blijven.

Edit: dit was Arend

Morgen gaat ON4 zijn eerste punten van het seizoen binnen halen. Thuis zal om half een afgetrapt worden tegen VEV2. Het zal tevens het eerste debuut worden van iemand van Frinchov.

Kom dus allemaal kijken, morgen om 12:30 op sportpark Coendersborg.

Amse Moesker om precies te zijn. Lijkt mij reden te meer om te komen kijken.

Ik hou een slag om de arm, wellicht de eerste helft.

Sanzo Panza

Lekker de eerste punten zijn in ieder geval binnen! Ik heb ervan genoten. ON4 bedankt!

Gefeliciteerd met de overwinning! Heeft Amse zich nog een beetje kunnen bewijzen?

Amse heeft een prima pot gespeeld op de rechtback.

wat was het resultaat dan? volgende keer ben ik er weer bij langs de zij lijn

4-1 winst.

Heb je deze keer nog gescoord dan ;)

Uiteraard.

verslag ON4 schreef: De tweede helft startte goed voor ON, binnen 2 minuten lag de bal er al in. Een vrije trap van David belandde via Gert en een verdediger voor de voeten van Michel die recht op de keeper schoot van dichtbij. Om onduidelijke redenen kon de keeper de bal echter niet stoppen en zat ON4 op rozen: 3-1.

Knap hoor.