Paula Lunenborg

Wie heeft het verzonnen dat jullie in Coendersborg moeten; daar moet je een halve dag voor uittrekken om daar heen te fietsen. Dan moeten jullie wel winnen natuurlijk...

Zaterdag een nieuwe kans om te komen kijken. Na twee overwinningen op rij speelt ON4 komende zaterdag thuis tegen de nummer twee. De wedstrijd is om 12:30 te zien op sportpark Coendersborg.

Drie overwinningen op rij zelfs.

paula ga jij ook kijken? Ik ben wel van plan onze helden even flink aan te moedigen! Nog meer mensen?

Beste kans dat ik er bij ben.

Ik ben er ook wel bij denk ik.

Ole Einar Bjorndalen

Ik ben er ook wel bij

Tis koud, maar ik ben er ook wel.

Ik kom alleen als ik ook een keer mee mag doen. Meisjes tellen ook mee!

Dat mag hoor.

prut... ik kan echt niet komen kijken morgen, sorry! alles voor het goede doel...!

Dat valt me van je tegen Myrthe, ik verwacht je sowieso de volgende thuiswedstrijd..

Zaterdag is het weer eens voetballen geblazen voor de mannen van ON4. Uit tegen CSVH2 uit Hoogkerk. Deze ploeg staat onderaan en ON4 kan de punten goed gebruiken. 10 graden, een lekker zonnetje, ongetrainde spelers en maar een paar minuten fietsen. Kom dus kijken, het kan niet anders dan een voetbalspektakel worden.

Morgen, degradatieduel om 12:30 in Groningen.

Presteren jullie over het algemeen een beetje onder druk? Zou morgen niet onaardig uitkomen als ik het zo zie na een verontruste blik op de stand.

Over het algemeen voetballen we alleen de wedstrijden die er toe doen. De vorige wedstrijden zijn we niet op komen dagen, omdat die wedstrijden toch saai zouden worden.

Om half 3 is de aftrap tussen Knickerbockers 3 en ON4. Het zonnetje zal schijnen en het bier is (bijna) gratis en niet pleuris duur.

Knickerbockers hebben weliswaar nog geen wedstrijd verloren in de competitie, ON4 is wel de enige ploeg dit jaar die punten behaalde tegen hun, 2-2 in de beker. Dus mochten de jonge goden van ON4 het op hun heupen krijgen kon het nog wel eens een vermakelijk studentenderby worden.
Tot zo op de ACLO.

Ben ik wel bij straks.

Dank jullie wel supporters. Top.

Zaterdag weer? Grijspkerk is met de trein vlakbij en het sportpark ligt ook nog naast het station. Onbegrensde mogelijkheden dus.