Rottevalle, daar kwam ik bijna vandaan. Wanneer is Opende weer aan de beurt, of zijn jullie die een klasse ontstegen?

Wij verwachten hen en jou zaterdag 3 april, om 12.30 uur op Coendersborg.

Zit je zaterdag ook langs de lijn Horst?

En waag het niet punten te laten liggen, potdikke

Uiteraard sta ik langs de lijn, boomblastertje drbij met wat geluk. Het is namelijk altijd maar de vraag of we tegen het team moeten spelen, dus alle hulp vanaf de lijn is nodig.

Herbsgarden

En?

4-0 gewonnen.. Supporters bedankt!

De komende vrijdagen speelt FC De Strijkijzers om de titel in de futsalcompetitie van de Aclo. De huidige eerste plek op de ranglijst, voor onder andere een team van CSFR en NSG, moet dan wel vastgehouden worden. Veel supporters zijn daarbij onontbeerlijk! Ik hoop u dus ook te zien op vrijdag vanaf 13:00 uur bij de Aclo! Als je komt, krijg je allicht een stukje van de kampioenstaart.

Foei Maurice, dit is flink offtopic. Ga jij nou maar gauw pagina's schrijven en muffins eten, ipv zo'n veldvoetbalondermijnende sport te promoten.

Vrijdag dus allemaal erbij wezen. Beloofd een spannende pot te worden.

Aha, eindelijk een mogelijke opvolger van het beroemde BIBI.

Nu weer on-topic: komende zaterdag de volgende stap richting de titel. ON4 treedt aan tegen Veenhuizen. Thuis werd het 0-0, maar nu telt maar 1 ding en dat is een overwinning.

Volgende week donderdag een mooi activiteitje voor soos, dan speelt ON4 thuis om 18:15 tegen de andere studenten van Knickerbockers.

2-0 gewonnen van Veenhuizen. Supporter bedankt! Komende donderdag spelen we tegen TKB. Voor de stand: www.on4.nl

Ik wil bij deze ook nog de supporter bedanken die ons vrijdag heeft gesteund. We staan nog steeds eerste nadat we met 8-0 en 3-2 hebben gewonnen.

@Ben: ga eens snel terug naar je eigen topic.

Na alweer een overwinning komt de titel steeds meer in zicht. Komende donderdagavond het vervolg. Om 18:15 op Coendersborg de enige echte studentenderby tegen TKB. Mooi activiteitje voor soos.

Henri L schreef: Komende donderdagavond het vervolg. Om 18:15 op Coendersborg de enige echte studentenderby tegen TKB. Mooi activiteitje voor soos.
Herbsgarden

Jaja, vast weer een stomme 1 april-grap van Fleurke..

Nee zonder gekheid, morgen 18.15 uur!

Eerstejaars verplicht!

Herbsgarden

Ben erbij!

Wat leuk zeg, hier ben ik wel bij!

Ik ook!