zijn we al bij de 1/8e finale? Volgens mij komen er nog meer teams bij buiten de huidige groep deelnemers.

Dit zijn namelijk nog data voor de beker:
21/11 (1/2048)
19/12 (1/ 1024)
23/1 (1/512)
30/1 (1/256)
20/2 (1/128)
27/2 (1/64)
20/3 (1/32)
17/4 (1/16)
8/5 (1/8)
15/5 (kwart)
22/5 (halve)
29/5 (bekerfinale)

Misschien zitten er wel data bij dat we niet hoeven te bekeren, maar toch....

Ik denk niet dat we al die dagen hoeven te ballen, maar toch mooi staaltje rekenwerk Henri...

Prince schreef: Gelukkig moeten we de week daarna weer thuis, tegen Loppersum 2 met als inzet de kwartfinale voor de beker...

Dan ben ik erbij!

Waar zouden die andere teams dan nog vandaan moeten komen Henri? Ik heb het vooral gebaseerd op het feit dat er nu nog 10 teams in onze klasse van de beker zitten, en dat 4 teams nog een tussenronde spelen. Je suggereert namelijk dat er op dit moment nog 4096 clubs in de race zijn, lijkt me stug...

edit: even verder gerekend: voordat wij Harkema uitschakelden, waren er dus nog 4096*2=8192 teams in de race. Dit waren de nr's 1 uit de poule. Elke poule bestond uit 4 teams. Dit betekend 32.768 teams(!) die aan de regionale(!) beker meededen. Wist niet dat er zoveel senioren reserve teams in Noord-Nederland voetbalden..

Maar wel een fraai stukje rekenwerk

Dat heb je niet helemaal goed Arend. Aangezien de 1/2048 niet slaat op het aantal teams. Net als de 1/8 finale waar nog 16 teams in zitten, dus het zou nog meer zijn. Daarnaast hoeven wij vast niet alle data werkelijk te voetballen, maar inderdaad knap rekenwerk. +1 kudo voor jou.

Nu weer even serieus.

In de beker zitten nog 52 ploegen over 2 groepen verdeeld:

http://files.datawire.nl/uploads/6hsITx ... 9-2010.pdf

Daar blijven er dus 26 van over, waarna er in de 2 tussenronden nog 2 ploegen afvallen, dus 24 overblijven.

Om daar weer een goed schema van te maken moeten er dus 8 teams bij komen om 32 te maken (32/16/8/4/2/1). Ik meen ergens te hebben gelezen dat reserve ploegen die bij de standaardteams meedoen na de 2e of 3e ronde invloeien. Dat zijn er dus minimaal 8 (als het klopt)

Kortom: we moeten winnen om bij de laatste 32 te zitten. Dus nog 6 wedstrijden winnen en we hebben de beker. Dus zitten we in de 1/16 finale volgens mij.

Maakt verder ook niet uit, nu ga ik weer studeren.

Henri L schreef: Dat heb je niet helemaal goed Arend. Aangezien de 1/2048 niet slaat op het aantal teams. Net als de 1/8 finale waar nog 16 teams in zitten, dus het zou nog meer zijn. Daarnaast hoeven wij vast niet alle data werkelijk te voetballen, maar inde

Dat zeg ik toch, 4096. Hoe dan ook, jouw laatste redenering lijkt me een zinnige, dus dan moeten we nog een paar ronden meer. Maakt ook niet echt uit voor de 21e, winnen moeten we toch wel.

Morgen de officiele topper in de reserve derde klasse: ON4- VEV67. We staan 2 punten achter de mannen uit Leek, met een wedstrijd minder gespeeld. Grote belangen dus morgen. We spelen thuis, dus langskomen is altijd een optie.

Een must zelfs! Meng je in de supportersschare, geniet van Stereo Love uit de speakers en blèr ON4 terug naar de koppositie!

idd een must zelfs. Ik voorspel een kleine overwinning.

De omstandigheden zijn prima, bijna iedereen is fit en uitgeslapen, lekker temperatuurtje, kunstgras onder de zolen en een grote supportersschare langs de lijn.

Update: De wedstrijd is helaas afgelast.

afgelast!!!

Hmm... Goed dat ik hier nog even keek, was wel van plan geweest om te gaan.

Als ik het weer zo bekijk gaat het morgen wel gewoon door, dus kom allemaal leker kijken naar een belangrijk bekerduel. We spelen thuis om 12:00. Ideale zaterdagmiddagvulling in het zonnetje dacht ik zo.

Morgen dus, 12:00 ON4-Loppersum2

Prince schreef: Een must zelfs! Meng je in de supportersschare, geniet van Stereo Love uit de speakers en blèr ON4 naar de volgende ronde!

2-2, gewonnen na penalty's..

Supporters bedankt!

Goed gedaan! Gefeliciteerd mannen.

Goed bezig!

Zaterdag: Grijpskerk - ON4 om 12:30 in Grijpskerk.

Zeer gemakkelijk te bereiken met de trein aangezien het station naast het voetbalveld ligt.

morgen dus, als het niet afgelast wordt.

afgelast