Jean schreef: Jammer alleen dat een aantal mensen steeds voordrong... Nietwaar, beste intima? :wink:

:oops: nu word ik bang dat ik voorgedrongen heb...? ik heb in ieder geval niet gemerkt dat iemand voor mij drong. of was dit een algemene opmerking? nu ja, als ik voorgedrongen heb mag je dat op me afreageren tijdens het novitiaat van volgend jaar :wink:

Oh, verkeerde intima. Heheh :wink:

fout, Jean, fout! :oops:

Ach, je weet hoe dat gaat. :lol:

Ik weet iig met wie jij volgend jaar niet naar de dies gaat, een bloemetje lijkt me op zijn plaats (voor het adres moet je bij Hendri zijn)

off topic: hoe gaat het met de snickers

Inderdaad off-topic.
Hij ze is zijn op.
Tot zover het de Snickers-verhaal_en.
U hoort nog van munks!

:lol:

He diescie, is er al een indicatie van wanneer we de foto's kunnen bekijken? Ben wel benieuwd. :)

Goed bezig Skippy!

Dat wilde ik ook net gaan vragen.

:?:

Skippy schreef: He diescie, is er al een indicatie van wanneer we de foto's kunnen bekijken? Ben wel benieuwd. :)

Geduld, geduld. Mooie dingen laten altijd even op zich wachten (of zo iets).
Maar als je echt haast hebt, mag je ons wel komen helpen met inscannen :wink:

ik zag anders al een voorproefje op de staan ;)

djurre schreef: We toosten op tafel 12 en rijm hebben we niet nodig Wat een ****gave tafel, ook zo lekker uitgebalanceerd met alleen de twee tofste jaarverbanden van de GSV!

Ja, je hebt helemaal gelijk! :wink:
enne, The S-team bedankt!!! 't was TOF!

Avee schreef: Maar als je echt haast hebt, mag je ons wel komen helpen met inscannen :wink:

Inscannen?! Vorig jaar deed de fotozaak dat. Delegeren, diescie!

Delegeren naar eerstejaars is trouwens ook best een goed idee.

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik weet wel welke fotoos ik wil nabestellen, maar ik kan d'r niet bij (iets met oudlid ofsow...) Dus kan iemand ze voor mij nabestellen? Ro?? :wink:

Wie hebben er nog munten over van de dies????? Ik nog een stuk of tien dus ik probeer wat te regelen met dhr. Koerts! :shock: :shock:
Geef het dan hier even door of mail mij even:

henriplas@hotmail.com

Wanneer komen de foto's online?

Misschien vandaag wel.... :roll:

Ik zag wel een topic over rolletje A, maar de foto 's kan ik nergens vinden.

Klopt, ik ben bezig. ;)