pauljonathanpaulusI schreef: ... :? Help, wie is er nog vrij?...

Je bent niet de enige Paul,.. gerust maar ;)

L1Rn4urAyA7aTEe
Skippy schreef: Je bent niet de enige Paul,.. gerust maar :wink:

Nee, je hebt ook nog De Vries en Van Der Valk... :blaah:

(Wat ontzettend flauw van mezelf...)

deboer schreef: [..] Mollema, ik denk dat wij tweeën maar voor in de touringcar gaan zitten en iedereen een leuke rondleiding door het groninger land gaan geven. Een goed begin is het halve werk...

Prachtplan!!

pauljonathanpaulusI schreef: O ja, Mollema; ga je toch niet heen?

Hi hi!

deboer schreef: Mollema, ik denk dat wij tweeën maar voor in de touringcar gaan zitten en iedereen een leuke rondleiding door het groninger land gaan geven. Een goed begin is het halve werk...

En waar wilden jullie jullie diesdames dan dumpen?? :erm:

Cnior schreef: [..] En waar wilden jullie jullie diesdames dan dumpen?? :erm:

Onze diesdames moeten zonder namen te noemen er maar voor zorgen dat ze zich niet alleen voelen. Misschien is he mogelijk dat jullie onze armen ondersteunen wanneer wij bijzondere plekken aanwijzen, als compensatie vor het feit dat jullie ons een arm geven als we de gelegenheid binnenlopen. Is dat een goeie deal? :wink:

Mensen het is vanaf heden mogenlijk om u bij de diescie op te geven voor de dies. Verder kunt u u opgeven voor dansles bij joric vd kolk.

L1Rn4urAyA7aTEe

Ooo... dus daarom moest ik mee naar de Dies, omdat we anders de weg kwijt raken in het rode Oost-Groningen...

Moet ik ook maar een rode Dies-outfit regelen... :wink:

En een hooivork als corsage ofzo... :winner:

He rp, heb je misschien dan ook extra informatie over die danslessen? Wat voor lessen, prijs, en bovenal data?

L1Rn4urAyA7aTEe

Kan ik uit bovenstaande concluderen dat je jezelf overwonnen hebt? :blaah:

ik kan je al wel het volgende zeggen

Dansles

Op de swingfeesten kunt u zich uitsloven met de hossende mensenmenigte op de dansvloer, maar een stijldansend paar zult u er zelden aantreffen. Voor hen die zich geroepen voelen om op stijlvolle wijze de dansvloer te vullen is de dies een perfecte gelegenheid.
Ook dit jaar is er daarom weer de mogelijkheid om voor de dies uw oude danspasjes bij te schaven. Daarvoor zal op 9 oktober om 21.00 er een workshop Salsa zijn in de bovenzaal van Eetcafé Roezemoes, Gedempte Zuiderdiep 15, 050-3140382, waar u en uw partner de fijne kneepjes van het dansen wordt bijgebracht. U kunt zich bij Joric opgeven voor deze danscursus. Omdat er maar 30 mensen mee kunnen doen is het verstandig om dit op tijd te doen. De kosten van de dansles zullen €5 bedragen.

Ah, dat ga je menen! Waarom op donderdag, dan doen er toch heel mensen mee aan alphacursus, das nou balen! Ik had er zo'n zin in.

L1Rn4urAyA7aTEe

Da's maar goed ook, want dansen is werelds. Maar goed dat het op een tijdstip is dat er niet veel mensen in de verleiding komen.

werelds, wat een onzin, what about the reidans? Stijldansen is eigenlijk iets wat iedereen zou moeten kunnen, gaat ook een stukje etiquette mee gepaard, hoe om te gaan met een vrouw, dus het is iets heel gezonds. Plus dat het beter is dan de dansstijl op de meeste swingfeestjes, das eigenlijk maar stom hossen!

GSV'er schreef: werelds, wat een onzin, what about the reidans? Stijldansen is eigenlijk iets wat iedereen zou moeten kunnen, gaat ook een stukje etiquette mee gepaard, hoe om te gaan met een vrouw, dus het is iets heel gezonds. Plus dat het beter is dan de dansstijl op de meeste swingfeestjes, das eigenlijk maar stom hossen!

Ongelooflijk Meijer, werd ik maar zo snel volwassen als jij!

nou inderdaad zeg Jaap, en nou heb je een keer de kans om het te leren, maar dan kun je niet omdat we alpha hebben. Het is inderdaad echt erg jammer, maar ik ga liever naar Alpha, dus dat wordt geen dansen voor mij. Kan het idd niet op een andere dag?

L1Rn4urAyA7aTEe

Hee Meijer, ga er anders even serieus op in... :shock:

Kijk de uitnodigingen vallen in de bus. Ziet er werkelijk waar schitterend uit!

Waar heb jij een uitnodiging voor gekregen dan?

KJ schreef: Waar heb jij een uitnodiging voor gekregen dan?

Wat voor topic is dit? Voor de dies natuurlijk! Maarre.... ziet er goed uit diescie!