Mollema schreef:
Hinneke schreef: Zeg Gerwald, jij dan? Je gaat me toch niet vertellen dat je dit jaar weer met Mollema gaat he, of zit die vent dan nog in Duitsland. Ik trek het echt bijzonder slecht (wat jij erpeebee) als je weer geen meisje meeneemt dit jaar. Zal ik je anders koppelen! :love:

Nu breekt mijn klomp!! Wat is dit nu weer voor taal? Die vent? Welaan, ik ga er maar vanuit dat je het niet onaardig bedoelt. Trouwens, De Boer, we kunnen niet weer samen. Ben jij al voorzien?

waarom kunnen we eigenlijk niet samen? Is het statutair geregeld dat je niet twee achtereenvolgende jaren met dezelfde partner mag tenzij er een verkering aanvast zit? Of zit je op het ogenblik van de dies nog steeds in Duitsland, wat bij mijn weten niet zo is, omdat je over een week of drie alweer thuis moet zijn...

Maar goed, ik ben nog niet voorzien, nee. Maarre Mollema, we kunnen ook allebei alleen gaan en dan toch met elkaar... :wink:. We drinken hoe dan ook even een sonnema (ik mag toch hopen dat de diescie ervoor gezorgd heeft dat dat geschonken kan worden)

Ach, misschien ga ik er dit jaar toch maar es weer wat werk van maken :?

deboer schreef:
Mollema schreef: Trouwens, De Boer, we kunnen niet weer samen. Ben jij al voorzien?

Maarre Mollema, we kunnen ook allebei alleen gaan en dan toch met elkaar... :wink:.

Kan dus niet, Mollema heeft zelf al iemand. Breng je ook iemand van soos naar huis..... :?

pauljonathanpaulusI schreef: Kan dus niet, Mollema heeft zelf al iemand. Breng je ook iemand van soos naar huis..... :?

Och, het is niet waar!!! Vertel Mollema, wie is de gelukkige? :lol:

deboer schreef:
Mollema schreef:
Hinneke schreef: Zeg Gerwald, jij dan? Je gaat me toch niet vertellen dat je dit jaar weer met Mollema gaat he, of zit die vent dan nog in Duitsland. Ik trek het echt bijzonder slecht (wat jij erpeebee) als je weer geen meisje meeneemt dit jaar. Zal ik je anders koppelen! :love:

Nu breekt mijn klomp!! Wat is dit nu weer voor taal? Die vent? Welaan, ik ga er maar vanuit dat je het niet onaardig bedoelt. Trouwens, De Boer, we kunnen niet weer samen. Ben jij al voorzien?

waarom kunnen we eigenlijk niet samen? Is het statutair geregeld dat je niet twee achtereenvolgende jaren met dezelfde partner mag tenzij er een verkering aanvast zit? Of zit je op het ogenblik van de dies nog steeds in Duitsland, wat bij mijn weten niet zo is, omdat je over een week of drie alweer thuis moet zijn...

Maar goed, ik ben nog niet voorzien, nee. Maarre Mollema, we kunnen ook allebei alleen gaan en dan toch met elkaar... :wink:. We drinken hoe dan ook even een sonnema (ik mag toch hopen dat de diescie ervoor gezorgd heeft dat dat geschonken kan worden)

Ach, misschien ga ik er dit jaar toch maar es weer wat werk van maken :?

Echt now way dat jij dus met mollema gaat he, dat heb ik toch al gezegd, dat dat niet door gaat.

Erpeebee, hoe zit het met dat dating gedeelte van de site, schrijf Gerwald maar vast in... :P

pauljonathanpaulusI schreef:
deboer schreef:
Mollema schreef: Trouwens, De Boer, we kunnen niet weer samen. Ben jij al voorzien?

Maarre Mollema, we kunnen ook allebei alleen gaan en dan toch met elkaar... :wink:.

Kan dus niet, Mollema heeft zelf al iemand. Breng je ook iemand van soos naar huis..... :?

Ha, ik zit hier schaterlachend voor de pc!

Hinneke schreef: Echt now way dat jij dus met mollema gaat he, dat heb ik toch al gezegd, dat dat niet door gaat. Erpeebee, hoe zit het met dat dating gedeelte van de site, schrijf Gerwald maar vast in... :P

Hinneke, nu is het afgelopen met dat gezeik!! :shoot:
Erpeebee heeft al moeite genoeg zelf iemand te vinden, laat die jongen dus met rust. En ik zorg er wel voor dat ik met een leuke dame op de dies kom. Als je nu dus eerst even afwacht tot na de HV, dan mag je daarna alsnog een beroep doen op erpeebee, maar dat zal niet meer nodig zijn!!!

deboer schreef:
pauljonathanpaulusI schreef: Kan dus niet, Mollema heeft zelf al iemand. Breng je ook iemand van soos naar huis..... :?

Och, het is niet waar!!! Vertel Mollema, wie is de gelukkige? :lol:

Tsja, als dit deel van het forum intern stond zou ik het je vertellen, maar ja, daarvoor lijkt dit natuurlijk teveel op slow-chatten... Dan zou ik nog meer kunnen vertellen trouwens! Welaan, neem eens contact op met Ewout, die lieve jongen, zou ik zeggen. Hij raadt er ook al naar...

deboer schreef: We drinken hoe dan ook even een sonnema (ik mag toch hopen dat de diescie ervoor gezorgd heeft dat dat geschonken kan worden) Ach, misschien ga ik er dit jaar toch maar es weer wat werk van maken :?

Blikje, wat krijg ik daar ineens zin in!! Sonnema! Als ik terug ben moet je snel even een avond langs komen. Haal ik dat heerlijke bruine goedje in huis. Prachtig!

deboer schreef:
Hinneke schreef: Echt now way dat jij dus met mollema gaat he, dat heb ik toch al gezegd, dat dat niet door gaat. Erpeebee, hoe zit het met dat dating gedeelte van de site, schrijf Gerwald maar vast in... :P

Hinneke, nu is het afgelopen met dat gezeik!! :shoot:
Erpeebee heeft al moeite genoeg zelf iemand te vinden, laat die jongen dus met rust. En ik zorg er wel voor dat ik met een leuke dame op de dies kom. Als je nu dus eerst even afwacht tot na de HV, dan mag je daarna alsnog een beroep doen op erpeebee, maar dat zal niet meer nodig zijn!!!

oke, oke, oke, sorry
maar volgens mij valt dat best wel mee met die erpeebee hoor, die gast is toch inmens populair met z'n taksi! anders wil ik wel met m naar de dies hoor (heb ik twee mannen :D cool)

ooooh, Tolle verteld me net dat hij zich niet laat delen, dat betekent dus dat ik alleen met erpeebee ga, lijkt me ook prima :lol:

webcie, lijkt me een goed plan de bovenstaande post te verwijderen :?

yes, hij is jaloers!

Altijd leuk die diesperikelen!

Lekker geen last meer van :D

hoezo heb jij daar geen last meer van, Hajee? Ik niet snap, omdat je een vriendinnetje hebt ofzo?
In case you didn't notice: Hinke en Menno zijn ook vriendje en vriendinnetje van elkaar
We hebben het trouwens al weer goed gemaakt, dus erpeebee, het spijt me jongen, ik ben al voorzien voordat je zelfs maar gereageerd hebt, dus dat wordtem niet meer he

misschien een kleintje dies tijdens ons bk weekend weg? :D

Hinneke schreef: hoezo heb jij daar geen last meer van, Hajee? Ik niet snap, omdat je een vriendinnetje hebt ofzo?

Op fluistertoon: Ik ga namelijk niet meer naar de Dies

Wat nu, Holsappel bezweken onder de slechte invloed van een zijner huisgenoten?!

Mollema schreef: Wat nu, Holsappel bezweken onder de slechte invloed van een zijner huisgenoten?!

Wellicht bedoel je "een uwer huisgenoten"? Nee. Vorig jaar had ik dezelfde opvattingen als nu.

HaJee schreef: Wellicht bedoel je "een uwer huisgenoten"?

Huh? Waarom?

Mollema schreef:
HaJee schreef: Wellicht bedoel je "een uwer huisgenoten"?

Huh? Waarom?

Hier wordt duidelijk am. Vos bedoeld! Als ik gevraagd wordt, verschijn ik zeker nog een keer op de dies.