L1Rn4urAyA7aTEe

Zien ze er zo spectaculair uit dan anders dan? Vertel!

Ja, het moet gezegd worden, ziet er allemaal toppie uit! Diescie, goed bezig, ga zo door :!:

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik dacht: Ik krijg geen uitnodiging, maar ik wil toch alvast even aan het sfeertje proeven.... Ligt het aan mij als de site het bij mij niet doet? Of hebben jullie die stiekem intern gezet? :shock:

ik hoor net dat er weer dansplaatsen vrij zijn...
dus geef je snel allemaal op voor de salsa!
zie ook je mail.

Ingûh schreef: .... Ligt het aan mij als de site het bij mij niet doet? Of hebben jullie die stiekem intern gezet? :shock:

:roll: ik dacht al dat het aan mij lag.... Bij mij doet ie het ook niet namelijk......

Adwin schreef: http://www.lucasengea.nl/leng/inhoud/optredens_details.asp?code=91 of 't een weekje later kan

Ja, een concert van 23,3 uur wil je niet missen...

Adwin, ik niet snap; wie zijn lucas en gea?

en inderdaad, de diessite ligt er bij mij ook uit ?? :roll:

Lieve diescie,

Hartelijk bedankt voor de schitterende uitnodiging voor de 37e (?) dies natalis van de GSV. Het kwam voor mij als een grote verrassing. Hebben jullie alle reunisten uitgenodigd? Vroeger gebeurde dat alleen tijdens lustrumdies, maar ja dat duurt nog drie jaar, dus ik begrijp best dat jullie ons er nu al weer bij willen hebben.

Helaas moet ik u mededelen dat ik verstek moet laten gaan. Ik ben al een keer in Boertange (of hoe heet dat andere gehucht vlak bij de Duitse grens ook al weer) geweest. Dat was om precies te zijn tijdens dies 666 in oktober 1999, georganiseerd door oa amice Bos. Was erg leuk, want het cabaret was nachtvullend en vol schokkende incidenten. Voor meer details kunt u zich bij een van de fossielen voegen.

Ik wens jullie een aangename dies natalis toe.

L1Rn4urAyA7aTEe
arie schreef: Hebben jullie alle reunisten uitgenodigd?

WAT!! Heb jij wel een uitnodiging? Waarom jij wel en ik niet??? :shock:

Hinneke schreef: Adwin, ik niet snap; wie zijn lucas en gea?

Cultuurbarbaar! Of je hebt gewoon een goede smaak...

let op: kijk voor belangrijk diesnieuws

die foto is bij Pieternel op de trap gemaakt!!!
maar wel moeilijk om daar een tof onderschrift bij te verzinnen. ik denk dat ik er maar een liedje op ga schrijven in het engels, mag dat?

En Arie, de locatie is Bellingwolde, niet Boertange, tsss, maar goed dat jij niet mee gaat :wink:

arie schreef: Voor meer details kunt u zich bij een van de fossielen voegen.

Zo oud hoef je ook weer niet te zijn om daar bij aanwezig geweest te zijn... Ik was er ook. Mooie gelegenheid! krijgen we weer een slang en een ijssculptuur?

En zo oud ben ik dus ook nog niet. Zijn er ook weer bonbons met GSV-logo? Was wel toffe lokatie.

L1Rn4urAyA7aTEe

Volgens mij waren die bonbons met GSV-logo van vorig jaar... Of ben ik nou zo oud? :roll:

ideeen worden wel eens gekopieerd...

Ingûh schreef: Volgens mij waren die bonbons met GSV-logo van vorig jaar... Of ben ik nou zo oud? :roll:

Ik heb de GSV enige tijd mogen dienen in de KArEL. Er staat mij nog helder voor de geest dat het archief toen bezaaid lag met oude dies-hebbedingetjes, zoals GSV-jojo's, dasspeldjes, paraplu's etc. Het probleem met dit soort attributen is, dat je altijd alleen maar ronde getallen kunt bestellen. Je wilt graag 256 jojo's of glaasjes, precies voor elke delenemer een, maar de leverancier wil er alleen maar 300, of 500, of nog erger 2000 afleveren.

Lange tijd heeft in het archief, om precies te zijn in kast C, tweede plank van boven, links achteraan, boven op een stel oude dia's van novitiaat '56, een doosje gestaan. In dat doosje zaten zo'n 1500 eetbare GSV-logootjes. Alsik me het goed kan herinneren, zijn ze paars. Ze waren overgebleven na dies '999. Het is natuurlijk ontiegelijk zonde om ze daar ongebruikt te laten staan. Hoogstwaarschijnlijk heeft de diescie van vorig jaar ze herontdekt en een passende bestemming gegeven.

En ... smaakten ze nog lekker na drie jaar in een stoffig archief?

De bonbons van vorig jaar hadden niet het GSV logo, maar het Dies Royaal logo, en ze waren kakelvers!

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik heb me er desondanks maar niet aan gewaagd... ze zagen er wel lekker uit hoor, daar niet van... Maar ik hou nou eenmaal niet zo van bonbons :P