L1Rn4urAyA7aTEe
Cnior schreef: Wat zijn die suikerspinnen trouwens mier en mierzoet

Suikerspinnen? Waar dan? :? Ik heb alleen Bastiaan gezien :lol:

Wat een toffe dies! De tijd vloog, evenals enkele gsv'ers tijdens het swingfeest! Wat een feest! Diescie: bedankt!!!

Inderdaad een superdies. The S-team had het zelfs voor elkaar gekregen dat de bediening tijdens het eten de meest kitsche blousjes aan had.

dat was ook het duurste onderdeel ;)
topdies: ik heb tranen in mn ogen, gelukkig heb ik een nieuwe zakdoek. wat een genot, nu nog steeds eigenlijk. ik heb trouwens ook een muntje over. hp, kunnen we iets regelen?

The S-team, BEDANKT!!!

Ik vond het super gaaf, ik kan niet vergelijken met andere keren, maar volgens mij hebben jullie het voor volgend jaar alvast moeilijk gemaakt om het dan te overtreffen. Het was mij ook véél te snel 6 uur... :D

The S-team: het was fantastisch!

Bedankt!

pauljonathanpaulusI schreef: Inderdaad een superdies. The S-team had het zelfs voor elkaar gekregen dat de bediening tijdens het eten de meest kitsche blousjes aan had.

zoals ik hier en daar een 30+ er subtiel op gewezen heb: zwart, rood, groen of blauw....het staat jou!
Goede dies idd, mn broek is er alleen minder vanaf gekomen

Inderdaad een onuitsprekelijk goeie dies:

  • fantastische partner
  • overheerlijk eten
  • enorm gezellige tafel
  • passende spreuk
  • goedgemutste buschauffeur
  • enz...

The S-Team: bedankt hè :wink:

L1Rn4urAyA7aTEe
deboer schreef: Inderdaad een onuitsprekelijk goeie dies: - fantastische partner - overheerlijk eten - enorm gezellige tafel - passende spreuk - goedgemutste buschauffeur - enz... The S-Team: bedankt hè :wink:

En natuurlijk een geweldige tafeloudste!

HIEP HIEP HUK TAFEL 13 BRENGT GELUK! :D

(dat van die buschauffeur kan ik niet controleren, maar ik geloof je graag)

Wat is er aan het voorgaande toe te voegen? Trouwens nog bedankt voor de sigaren (Oud Kampen als ik mij niet vergis) een goede keus.
Verder was het prima de bima, ik heb genoten.
The-S Team bedankt! Jullie waren inderdaad fantastisch Pieternel... ;)

Steef schreef: Wat is er aan het voorgaande toe te voegen?

Nou bijvoorbeeld dat ik door de bezorgde chauffeur (ik was beetje in de war cq hondsmoe) bijna voor mn huis ben afgezet.
En oh ja: Laat ons weer een toasten, tafel tafel 14!!!!

Tot in de puntjes verzorgd, geweldig diescie!

Jaap Boersema schreef: [..] En oh ja: Laat ons weer een toasten, tafel tafel 14!!!!

:lol: moeten maar snel een tafel 14 reunie houden; veel te tof!!!

Diescie bedankt!!

(en wat betreft die broek kees, ik zag er vandaag serieus iemand mee lopen... :? )

Ik was tien keer zo brak als vorig jaar! Koelie Joelie wat een DIES!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Idd wat een kitscherige blousjes, hebben jullie ze omgekocht? anders ga je daar toch niet in lopen?

We toosten op tafel 12 en rijm hebben we niet nodig

Wat een ****gave tafel, ook zo lekker uitgebalanceerd met alleen de twee tofste jaarverbanden van de GSV!

Jaap Boersema schreef: [..] En oh ja: Laat ons weer een toasten, tafel tafel 14!!!! Tot in de puntjes verzorgd, geweldig diescie!

Toasten? dat is het eerste wat ik hoor. Ik dacht en zong: proosten! Nou ja zeg. Ondanks dat toch een veel te toffe dies...
Het kost wat, maar dan heb je ook wat...
He, diescie op brandtrap. Mag ik je bedanken? Bedankt.

djurre schreef: Wat een ****gave tafel, ook zo lekker uitgebalanceerd met alleen de twee tofste jaarverbanden van de GSV!

doe normaal...tsss

hoi! ik ben dan slechts een intima maar ik vond het de dies echt geweldig
(nooit geweten dat gsv'ers van dansen houden :P )

intimae, intimique: bedankt!

Jammer alleen dat een aantal mensen steeds voordrong... Nietwaar, beste intima? :wink:

Kiffen schreef: [..] Toasten? dat is het eerste wat ik hoor. Ik dacht en zong: proosten! Nou ja zeg. Ondanks dat toch een veel te toffe dies... Het kost wat, maar dan heb je ook wat... He, diescie op brandtrap. Mag ik je bedanken? Bedankt.
minkcie schreef: [..] :lol: moeten maar snel een tafel 14 reunie houden; veel te tof!!! Diescie bedankt!!

Volgens mij kunnen wij van die € 43,- een hele toffe borrel houden, Kiffen! Het kost (ons) niks, maar dan hebben we toch heel wat. :bier:

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik wil volgend jaar wel weer gevraagd worden hoor :D!