Ingûh schreef: Volgens mij waren die bonbons met GSV-logo van vorig jaar... Of ben ik nou zo oud? :roll:

het waren ook geen bonbons, maar petit fourspuldingen, wel met het gsv logo idd.

L1Rn4urAyA7aTEe

He Diescie (Annerieke?),

ik heb ongeveer 240 minuten swingfeest muziek (3 CDs) voor jullie... Wie mag ik er blij mee maken?

Ik neem aan dat degenen die draaien dat nog voor willen bereiden namelijk... :wink:

L1Rn4urAyA7aTEe

De eerste diesjurken zijn alweer gespot. :shock:

Dusssss.... :?

heee diescie/the s-team/ lui die zoon thoffe partie hebben georganiseerd; BEDANKT HE, en wat een thoffe sneeuwmachine, heerlijk het is nu al winter. He mensen die er waren, allemaal bedankt, het was gezellig.

O ja wie heeft mijn diesdate gevonden, kben er verloren namelijk.... :)

Diescie bedankt hè!!!

L1Rn4urAyA7aTEe

De dies was zeker een feest voor iedereen! Ik ben blij met zo'n positieve afsluiting van mijn GSV-tijd. Iedereen bedankt!

edit: goh, waren jullie pas zo laat thuis? Ik lag al veeel vroeger in m'n bedje! :lol: edit2 (voor sjaars): bij het amicitiadrinken spreek je een reünist der GSV aan met amice/amica ipv intimus/intima :angry: (diescie bedankt hè! :wink:)

Dit was een dies, een GSV waardig!! Heb me geen moment verveeld!! Hartstikke bedankt, the S-Team!!

Diesce, überbedankt hè!!!

Absoluut een goed begin van mijn GSV-tijd!

8)

Uitstekende dies: prima eten/koffie/locatie.
Een paar indrukken zijn door mijn illegale camera perongeluk vastgelegd.

Natuurlijk: een afvaardiging van de Blauwe Fiets - de morele winnaar van de Stunttrofee 2003 (hoewel die Velvis volledig gegund is).

(alweer vergeten wat de Blauwe Fiets-acties waren: kijk )

Verder nog een familiefoto:

Originele formaten (ca 2 Mb) en overige foto's zijn op individuele basis verkrijgbaar.

intens genoten, wat een ontzettend toffe dies. kunnen jullie volgend jaar mijn verjaardagsfeestje organiseren?? diescie BEDANKT

he EJ, zo vroeg er al uit??!

o ja, diescie, hardstikke bedankt hé! twas echt fantastisch! zouden ze elk jaar moeten doen, zo'n dies.

Ben vaak brak geweest. Ik zag vanmorgen een hele vreemde broek naast m'n bed liggen, heb ik daar echt in gelopen. Mijn beste dies kan ik wel zeggen, diescie heel erg bedankt! Ga nu maar weer slapen.

Hebben jullie een idee wanneer de foto's klaar zijn?

Ben ik nu zo raar? ik ben net 5 minuten wakker, volgens mij leeft iedereen alweer

Diescie, bedankt he, veel te tof, maar dat geeft niet hoor!

Hee Die S-cie bedankt hee!

Overigens kan ik melden dat 8 afgevaardigden alweer om 10 uur de wekker hadden staan en op de plaatselijke voetbalvelden in Appingedam een 5-1 overwinning hebben geboekt... We willen dan ook onderzoeken of er volgende week weer een dies gehouden kan worden :roll:

Om nu maar eens het alcoholverwerkingsproces te versnellen ga ik nu ff een uiltje knappen.

mensen het was ongekend fantastisch gaaf. en oranje nassau, petje af, gefeliciteerd met jullie overwinning!!
THE S-TEAM BEDANKT
oja, Annerieke, wanneer mag ik je broek een keer lenen?

Diescie bedankt!! :lol:

DIESCIE: " zeg maar GAAAAFFFFFF!"

Het was echt zuper! bedank!
En ik kwam er vanmorgen achter dat ik nog een stuk of 10 muntjes over had... Kan er nog wat geregeld worden???
:oops:

Bakkie Krasse
HP schreef: En ik kwam er vanmorgen achter dat ik nog een stuk of 10 muntjes over had

Ga je schamen.

Maar idd wat een gave Dies. het was zo tof dat ik tijdens onze wedstrijd niet meer kon ophouden met rennen, wat resulteerde in een 5-1 winst en 's avonds naar de FC die 7 minuten voor tijd een 1-0 achterstand omboog in 2-1 winst. Tjongejonge, wat een weekendje!

The S-team: bedankt he!

Jean schreef: Absoluut een goed begin van mijn GSV-tijd!

En voor mij een geweldige afsluiter van mijn Diescarrière! Heb me ook geen moment verveeld.
Wat zijn die suikerspinnen trouwens mier en mierzoet!

Pieternel, Annerieke, Joric en Roelof-Pieter BEDANKT!