Klopt JamPot! Jij wilt gevraagd worden? Tsja....

Mollema schreef: Huh? Waarom?

Mijn excuses ik had inderdaad je bericht verkeerd gelezen. Ik meende een komma te signaleren na mijn achternaam... vandaar.

Mollema schreef: Klopt JamPot! Jij wilt gevraagd worden? Tsja....
Ik weet het, maar nu ik lid-af ben, moet ik toch op een ander mijn vertrouwen stellen.
JaMPot schreef:
Mollema schreef: Klopt JamPot! Jij wilt gevraagd worden? Tsja....
Ik weet het, maar nu ik lid-af ben, moet ik toch op een ander mijn vertrouwen stellen.

En dan moet diegene zeker dubbel betalen...
Ben jij dat waard? ;) Wat krijgt de desbetreffende dame daarvoor terug?

Cnior schreef:
JaMPot schreef:
Mollema schreef: Klopt JamPot! Jij wilt gevraagd worden? Tsja....
Ik weet het, maar nu ik lid-af ben, moet ik toch op een ander mijn vertrouwen stellen.

En dan moet diegene zeker dubbel betalen...
Ben jij dat waard? ;) Wat krijgt de desbetreffende dame daarvoor terug?


Betekent dit dat de onderhandelingen geopend zijn?

We zitten nog slechts in de algemeen aftastende fase. Als je je nu goed profileert wil er vast wel een meisje met je naar de Dies.

Zet hem op, jongen. Je kunt het!

Helaas, deze topic staat extern, en het gaat in dit geval wel om zeer gevoelige privéinformatie!

tja, als je je niet bloot durft geven zijn je kansen natuurlijk bekeken. Of gooi je het dit jaar op het mysterieuze??

Wanneer wordt die locatie bekend? Deze week toch? Spannend zeg....

Locatie? Dacht je nou echt dat we dat al geregeld hadden? Maar ik denk dat koster Noppers niet echt moeilijk gaat doen..dus waarschijnlijk wordt het het zaaltje achter de Noorderkerk, of gewoon op soos of zo...

he mensen, hoe zit dat, zijn de eerste date's al gescoord, ik hoorde wel wat vage geluiden op soos gisteren, ben zelf ook eindelijk eens gevraagd door die lamme haas van een Tolle, maar dat gaat wel gezelli worden denk ik!

Diescie, succes met de spreuken enz. :thumbs:
oja, zorgen jullie wel dat er taksi op het menu staat

Avee schreef: Locatie? Dacht je nou echt dat we dat al geregeld hadden? Maar ik denk dat koster Noppers niet echt moeilijk gaat doen..dus waarschijnlijk wordt het het zaaltje achter de Noorderkerk, of gewoon op soos of zo...

Kijk, Dies bij koster Noppers! Daar ben ik voor! Hoeven we eindelijk maar toch niet langer dat rampestampfeest af te wachten, en zijn we stipt om kwart over twaalf thuis. Goedzo!

En hoppa! De locatie is bekend. Nou, ik ben erg benieuwd!

een of ander party centrum in Bellingwolde dus, schijnt ergens bij de grens naar Duitsland te liggen, klinkt erg spannend...

Hinneke schreef: een of ander party centrum in Bellingwolde dus, schijnt ergens bij de grens naar Duitsland te liggen, klinkt erg spannend...
Afterdies in een schnitzelrestaurant in Duitsland, hoorde ik.

he.. gaan we dus meteen wat bierpullen meepakken op zo'n schlagerfest!
goed bezig, diescie :bier:

Wauw, Bellingwolde in het Groninger Reiderland. Gaat de touringcar ook een extra omweg maken om zo de omgeving bij daglicht te aanschouwen.

Diescie, goed bezig!!

deboer schreef: Wauw, Bellingwolde in het Groninger Reiderland. Gaat de touringcar ook een extra omweg maken om zo de omgeving bij daglicht te aanschouwen. Diescie, goed bezig!!

En de hamer-en-sikkelweg (geen strooiroute) even meepikken natuurlijk!

Mollema schreef: [..] En de hamer-en-sikkelweg (geen strooiroute) even meepikken natuurlijk!

Mollema, ik denk dat wij tweeën maar voor in de touringcar gaan zitten en iedereen een leuke rondleiding door het groninger land gaan geven. Een goed begin is het halve werk...

Ja, nu weet ik het echt niet meer; als zelfs de novieten die 'geen idee hebben wie ik ben' al voorzien zijn van een diespartner. :? Help, wie is er nog vrij?

O ja, Mollema; ga je toch niet heen?