BHoerma

dag lieve mensen!
de diescie heeft na veel bloed zweet en tranen van knapzak haar site operationeel!!!
Ga er onmiddelijk kijken sterker ik kijk al.
Er staat nog niet veel op maar blijf kijken want binnekrot zal de rest van content worden ingevuld en zult u gebruik kunnen maaken van al onze diensten. En tevens al het nieuws met betrekking tot de dies kunnen volgen.

vertelt niet ff waar:

http://www.gsvnet.nl/portal/dies.php

ja gewoon effe aan de zijkant van de site

Dansles??? Veel te goed bezig! NU al een succes.

BTW is er ook een topic over mensen die wanhopig op zoek zijn naar een partner, zo ja, mag ik daar dan bij. De hel is al weer losgebarsten, nu al. De eerste mensen zijn al weer gevraagd!

Bakkie Krasse
GSV'er schreef: Dansles??? Veel te goed bezig! NU al een succes.

moet je wel een partner voor hebben, lijkt me!

GSV'er schreef: BTW is er ook een topic over mensen die wanhopig op zoek zijn naar een partner, zo ja, mag ik daar dan bij. De hel is al weer losgebarsten, nu al.

Die vent is bang dat ie zijn moeder mee moet vragen! Meijer, jongen, even schudden met die krullen :afro: van je en de dames liggen aan je voeten!

Ik heb jou toch?
Over vrouwen en mijn krullen zullen we het maar niet hebben, zij schreeuwden het hardst dat ze mij kaal wouden scheren!
Maar even ontopic: diescie wanneer is de site klaar dan?

Is al klaar. Er staat alleen niet zoveel op...

GSV'er schreef: De hel is al weer losgebarsten, nu al. De eerste mensen zijn al weer gevraagd!

Dat meen je niet!!
Ben jij al gevraagd Kees?

He Knapzak, goed werk! De site is echt supertof geworden. Kost wat tijd, maar dan heb je ook wat! :allinclusive:

deboer schreef:
GSV'er schreef: De hel is al weer losgebarsten, nu al. De eerste mensen zijn al weer gevraagd!

Dat meen je niet!!
Ben jij al gevraagd Kees?

je kunt Renske de Gelder vragen, en dan doe je jezelf voor als het broertje van de Snoo, dat moet wel lukken denk ik.

Zeg Gerwald, jij dan? Je gaat me toch niet vertellen dat je dit jaar weer met Mollema gaat he, of zit die vent dan nog in Duitsland. Ik trek het echt bijzonder slecht (wat jij erpeebee) als je weer geen meisje meeneemt dit jaar. Zal ik je anders koppelen! :love:

Wat is dat toch met die vent, ik hoor dat het een kloon van me moet zijn. Het moet wel een erg toffe vent zijn dus, alleen weet ik niet of de wereld 2 Meijers aan kan.

k weet wel zeker van niet

Hinneke schreef: Zeg Gerwald, jij dan? Je gaat me toch niet vertellen dat je dit jaar weer met Mollema gaat he, of zit die vent dan nog in Duitsland. Ik trek het echt bijzonder slecht (wat jij erpeebee) als je weer geen meisje meeneemt dit jaar. Zal ik je anders koppelen! :love:

Hinneke, waarom is het per se nodig dat ik een meisje mee vraag en waarom is het überhaupt noodzakelijk om iemand mee te nemen? Er zijn gewoon mensen die hier anders over denken en daarom moet je het ook niet als verplichting vinden dat je per se een dies-date 'scoort'.

En ach, het is nog vroeg lieve mensen. Je bent wel erg bang om over te blijven als je nu al iemand gevraagd hebt voor de dies. dat mag niet voor de september-HV gebeuren is mijn mening...

deboer schreef: En ach, het is nog vroeg lieve mensen. Je bent wel erg bang om over te blijven als je nu al iemand gevraagd hebt voor de dies. dat mag niet voor de september-HV gebeuren is mijn mening...

:roll: Pfew, dan is er toch nog hoop voor mij :wink:

Machteld schreef: :roll: Pfew, dan is er toch nog hoop voor mij :wink:

Tja, dat wil niet zeggen dat ik je vraag... :wink:

deboer schreef:
Machteld schreef: :roll: Pfew, dan is er toch nog hoop voor mij :wink:

Tja, dat wil niet zeggen dat ik je vraag... :wink:

:roll: Heb ik dat gezegd dan :?: Ik zal het anders formuleren: Dan is er toch nog hoop voor mij dat ik door iemand gevraagd word... :wink:

Machteld schreef: :roll: Heb ik dat gezegd dan :?: Ik zal het anders formuleren: Dan is er toch nog hoop voor mij dat ik door iemand gevraagd word... :wink:

Tja, ik hou van duidelijk en ben altijd blij als ik niemand teleurgesteld heb :wink:

enne, anders vraag je toch zelf iemand :D

deboer schreef:
Machteld schreef: :roll: Heb ik dat gezegd dan :?: Ik zal het anders formuleren: Dan is er toch nog hoop voor mij dat ik door iemand gevraagd word... :wink:

Tja, ik hou van duidelijk en ben altijd blij als ik niemand teleurgesteld heb :wink:

enne, anders vraag je toch zelf iemand :D

Je hebt me niet teleurgesteld hoor :lol:
Zelf iemand vragen? Ik weet niet hor.... :roll: Als t moet, dan vraag ik wel iemand buiten de gsv :wink:

Hinneke schreef: Zeg Gerwald, jij dan? Je gaat me toch niet vertellen dat je dit jaar weer met Mollema gaat he, of zit die vent dan nog in Duitsland. Ik trek het echt bijzonder slecht (wat jij erpeebee) als je weer geen meisje meeneemt dit jaar. Zal ik je anders koppelen! :love:

Nu breekt mijn klomp!! Wat is dit nu weer voor taal? Die vent? Welaan, ik ga er maar vanuit dat je het niet onaardig bedoelt. Trouwens, De Boer, we kunnen niet weer samen. Ben jij al voorzien?

Machteld schreef:
deboer schreef:
Machteld schreef: :roll: Pfew, dan is er toch nog hoop voor mij :wink:

Tja, dat wil niet zeggen dat ik je vraag... :wink:

:roll: Heb ik dat gezegd dan :?: Ik zal het anders formuleren: Dan is er toch nog hoop voor mij dat ik door iemand gevraagd word... :wink:

Sinds wanneer moeten vrouwelijke (bijna) GSV'ers zich hier zorgen over maken?

Mollema schreef:
Hinneke schreef: Zeg Gerwald, jij dan? Je gaat me toch niet vertellen dat je dit jaar weer met Mollema gaat he, of zit die vent dan nog in Duitsland. Ik trek het echt bijzonder slecht (wat jij erpeebee) als je weer geen meisje meeneemt dit jaar. Zal ik je anders koppelen! :love:

Nu breekt mijn klomp!! Wat is dit nu weer voor taal? Die vent? Welaan, ik ga er maar vanuit dat je het niet onaardig bedoelt. Trouwens, De Boer, we kunnen niet weer samen. Ben jij al voorzien?

Sorry, Mollema, het was niet persoonlijk bedoeld, Jerwald had gewoon een schop onder de kont nodig