Hee Allert, zit je ook AllStars te kijken? Leuk, leuk onderschrift ook! (Verklaart waarom ik zo'n slechte keeper ben.)

K%S aka Boter... 60B schreef: Hee Allert, zit je ook AllStars te kijken? Leuk, leuk onderschrift ook! (Verklaart waarom ik zo'n slechte keeper ben.)

verhip, dat was mn volgende vraag

keet schreef: Hadden Adam en Eva een navel? Daar worstel ik mijn hele leven al mee.

Heel je leven of sinds je "De ontdekking van de Zemel" van Harry Muesli hebt gelezen?

Wat is thuis?

Waar is om? En wanneer?

Wie gaan er morgen lampionnetje lopen?

Ik durf niet alleen :oops:

waarom zie je de vitamines in fruit niet?

Joachim Sickbock

bestaat vrijheid :?:

symfysis schreef: bestaat vrijheid :?:

Aangezien dit het antwoord op lastige vragen-topic is: vrijheid is net als democratie een illusie, een droombeeld, waarin de mensheid gevangen wordt. Hmm, misschien wel vreemd dat zo'n opmerking juist lijkt te staven dat vrijheid inderdaad bestaat, anders heb je namelijk geen vergelijkingskader... Vrijheid bestaat, maar toon mij het en ik zal erin geloven...

Pater schreef: [..] Heel je leven of sinds je "De ontdekking van de Zemel" van Harry Muesli hebt gelezen?

Heej jij leest dus de Donald Duck?? Zo hoort het!

wouter schreef: [..] Heej jij leest dus de Donald Duck?? Zo hoort het!

Wat mij brengt op de volgende lastige vraag: Waarom zijn de Zware Jongens altijd zo snel weer op vrije voeten? In DD 42 worden ze opgepakt voor de zoveelste overval op Dagoberts centen (recidivisten dus!) en toch lopen ze in DD 45 alweer een nieuwe overval te plegen!

Joh, die bewakers zijn heel erg dom, en de zware jongens heel erg slim. Ze ontsnappen altijd via de postzakken enzo.
En zoals je weet is een dag als duizend jaar en vice versa. Dus het kan ook zomaar zijn dat ze hun tijd uitgezeten hebben, en er verder niet zoveel avonturen zijn geweest. Hoewel ik me dat moeilijk kan voorstellen in Duckstad.

Pater schreef: [..] Heel je leven of sinds je "De ontdekking van de Zemel" van Harry Muesli hebt gelezen?

Aan zulke dikke boeken begin ik niet. Ik hou ook niet van muesli en ook niet heel erg van Mulisch - heel mijn leven dus! (leuke woordgrappen staan er altijd in de Donald Duck he?)

Bestaan er vogels met hoogtevrees?

Struisvogels?

Waarom stelt iedereen vragen? En geeft niemand antwoorden? Schieten we daar wat mee op?
Wie kijkt er nu snooker?

Pater schreef: [..] Wat mij brengt op de volgende lastige vraag: Waarom zijn de Zware Jongens altijd zo snel weer op vrije voeten? In DD 42 worden ze opgepakt voor de zoveelste overval op Dagoberts centen (recidivisten dus!) en toch lopen ze in DD 45 alweer een nieuwe overval te plegen!

heej wisten jullie dat de 7-jarige vloek op zwarte magica pas net afgelopen is (ze kon niet van de berg vesuvius af...)?? de vraag is: hoe kon ze afgelopen tijd dan wel bij dagoberts geldpakhuis komen??

Geertsma schreef: Struisvogels?

Staat niet kunnen vliegen gelijk aan hoogtevrees?

Vriend Niels

Waarom doet mijn gaskachel het niet meer?